×

Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community! Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers en maak kans op mooie prijzen!

Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Xbox Store bevestigt komst Destiny 2-dlc Curse of Osiris

Door , 64 reacties

Het eerste uitbreidingspakket van Destiny 2 heet Curse of Osiris en biedt de mogelijkheid om Mercurius en het 'mysterieuze Infinite Forest' te ontdekken. Dat blijkt uit een pagina over het uitbreidingspakket die in de Xbox Store staat.

In Destiny 2 Expansion I: Curse of Osiris vervolgt de speler het verhaal van zijn Guardian met nieuwe missies die zich op Mercurius afspelen, is te lezen op de Xbox Store-pagina. "Reis door tijd en ruimte om de geheimen van Osiris te ontdekken, voorkom een donkere toekomst en hernieuw de banden tussen de legendarische Warlock en zijn voornaamste student Ikora Rey", staat er verder.

De dlc bevat naast nieuwe missies ook nieuwe wapens, bepantsering, co-op modi en multiplayer arena's. Eerder verschenen er al geruchten dat het dlc-pakket onder de naam Curse of Osiris zou verschijnen. Dat bericht van Kotaku sprak eind augustus over de komst van een patrol zone op Mercurius en een sociale ruimte op de Lighthouse.

Wanneer Curse of Osiris beschikbaar komt en voor welke prijs, is niet bekend.

Door Olaf van Miltenburg

Nieuwsco÷rdinator

08-09-2017 • 16:45

64 Linkedin Google+

Reacties (64)

Wijzig sortering
Welke pr afdeling denk dat dit een goed idee is, dat koste wat het koste als eerste te zijn met iets boven elke logica gaat.
De game is vandaag pas uit en nu al hier over beginnen maakt al gelijk weer duidelijk dat deze game de cashcow van activision is.
Dit was bij Destiny 1 toch ook zo? Ging volgensmij redelijk snel ook met de DLC in die game :o
Ging pokke traag juist, is de reden waarom ik ermee gestopt bent. Geen idee of dit beter is bij Destiny 2, maar Destiny 1 had by launch veel ste weinig content. Na 3 dagen single player gespeeld te hebben, had ik praktisch alles al gezien (met een super anticlimax 'einde'), alleen de raid toen nog niet (die kwam dan ook later).

Na enkele maanden dezelfde 3 dagen aan gameplay overnieuw gegrind te hebben, kwamen ze dan eindelijk met een nieuwe DLC, welke binnen 1 avond al klaar mee was (again, op de raid na).

Zo ging het iedere keer, veel ste lang wachten voor veel ste weinig content. Ik trap er niet meer in in ieder geval. Ik geloofde in het 10 jarig plan dat ze hadden, ik dacht, begint enkel wat stroef, komt vast wel op gang. Niet dus, niet vooruit te branden. Bovendien was allemaal content dat makkelijk bij release had kunnen zitten, het meeste was bestaande content opnieuw doorlopen in een andere volgorde. Maar erg weinig echt nieuws.

Toen eindelijk house of wolves, wat veel ste lang had geduurd, nieuwe social area klonk allemaal vet. Maar had precies hetzelfde probleem als de rest, veel ste weinig en veel ste lang geduurd.

Toen eindelijk een fatsoenlijke raid met TTK, maar de DLC zelf was gewoon te zwak in elkaar gezet. Wederom bijna alleen maar oude locaties rehashen en dit keer zelfs oude vijanden rehashen, beetje zwarte shit eroverheen en een irritante ability, en tada, klaar.
En dan die vreselijk slechte Raid erbij, Vault of Glass evenaren ze echt nooit meer.
En daar was ik ongeveer gestopt, een vriend van me speelde het nog wel en toen hij de puzzel shit van die laatste Raid zat uit te leggen dacht ik al "ben ik blij dat ik er mee gestopt bent, want een onzin is dit", puur zodat 1st day spelers het niet zo snel uit zouden spelen, voegt voor de rest geen hol toe.

Als Destiny 2 bij launch niet op z'n minst even veel content heeft als heel Destiny1+DLC's heeft dan vind ik het sowieso zwak. Dat betekend dus minstens 3 a 4 raids bij launch en dezelfde locaties (+ meer uiteraard). Ik heb mij er niet mee bezig gehouden, maar ik betwijfel of dat zo is.

Dusja, als ze dan nu ook al DLC lopen aan te kondigen terwijl de game nog maar net uit is, dan vermoed ik dat ze gewoon opdezelfde manier verder hobbelen. Ondanks dat ik de lore (die in het spel zelf bijna niet de vinden is), de gameplay, mechanics, zelfs pvp etc super tof vind, begin ik niet meer aan de grind waar je progress na iedere DLC praktisch teniet gedaan wordt.

[Reactie gewijzigd door Zoop op 8 september 2017 17:06]

Ik speelde laatst de nieuwe FFXIV expansion. Duurde me een week om de main story te spelen en heb me 2 maanden kunnen vermaken aan de game's expansion alleen. Ze hadden alle release content "staggered" waardoor het leuk bleef. Dit moeten ze bij Destiny 2 ook doen!
Dat heet "je aan het lijntje houden" wat goed werkt blijkbaar, maar de content blijft erg magertjes. Daar begonnen ze bij TTK ook al een beetje mee, die sidequest voor special wapens als de Sleeper Simulant of Black Hammer. Ik had daar juist een pokke hekel aan en vind het een cheasy goedkope manier om met heel erg weinig de mensen bezig te houden.

Prima als ze genoeg content in elke stage proppen, maar Destiny doet dat dus al maar dan met erg magere content

[Reactie gewijzigd door Zoop op 8 september 2017 18:02]

Geen idee of dit beter is bij Destiny 2, maar Destiny 1 had by launch veel ste weinig content.
Als je de reviews gevolgd zou hebben dan kon je weten dat men D2 significant meer content bevat dan launch-D1. "Helaas" wel nog maar 1 raid. :( Er zit nu een fatsoenlijke campaign in (inclusief verhaal en cinematics), veel meer lore in de game zelf (dmv scannables), de patrol-areas zijn een stuk groter en uitgebreider, er zijn meer NPCs, ipv suffe 'patrol' klusjes zijn er nu 'adventures' inclusief een mini-storyline; er zijn tientallen 'lost sectors' met extra loot. De meeste mechanics zijn vanzelfsprekend een doorontwikkeling van D1 maar qua content en activiteiten is D2 een goede, flinke stap vooruit.
Klinkt inderdaad beter, maar toch trap ik er niet nog eens in. Ga hem mss een keer spele als alle dlc er al is. Maakt toch niet uit of je het actief bijhoud of niet. Hebben ze denk je een betere upgradepath voor gear met dlcs? Of kan je er weer vanuit gaan dat al je huidige gear nutteloos wordt zodra de dlc dropped?
de legendaries en exotics hebben (vooralsnog) allemaal een infuse-perk dus deze kan je gewoon meelevellen.
Dat was op het laatst in D1 ook (leuk, had net me unieke queens wrath legendaries (kregen volges mij niet eens infuse) weggemieterd vanwege belachelijk kleine vaultspace)

Maar je mag wel dus de laatste raid blijven grinden in de hoop dat rng je iets boeiends geeft, en dat dit de enige manier is om je favo spullen te kunnen blijven gebruiken? Iemand die het spel net een paar dagen speelt kan makkelijk betere rn hogere gear hebben als iemand die sinds dag 1 speelt? Kortom, kan wel wachten dus?

[Reactie gewijzigd door Zoop op 8 september 2017 18:58]

Wat bedoel je? Er zijn meerdere activities die max-level gear droppen. o.a. de Raid, Nightfall, bepaalde Milestones, en nog wat dingen. Natuurlijk valt sommige specifieke gear alleen in de Raid, net zoals sommige spullen alleen via PvP Trial of the Nine zullen vallen.

Maar als je dus max-level drops krijgt (ongeacht de activiteit) dan kan je dat gewoon gebruiken als infuse-materiaal voor de gear die je wel wil bewaren.
In d1 viel max level gear enkel en alleen in de raid, vandaar de vraag, dit is natuurlijk ook om een valide reden te geven om de raid te spelen. Ik zou het tof vinden dat als ik de raid specific rewards hebt gekregen (al zei het via shitty rng) zoals raid legendaries en wellicht exotics, dat ik dan niet verplicht meer bent om het te moeten spelen als ik nog iets in light vooruit wilt.

Dit resulteerde er dan ook in dat de raid (en trials) de enige noemenswaardige activiteit was die overbleef. Had alle boeiende legendaries en exotics al, maar character progression gaat alleen verder via raid. En iedereen wilt raiden op dinsdag want als je te lang wacht hoor je te veel "heb hem al 3x gedaan" en kom je in shitty lfg terecht.

De top die je in campaign kon bereiken haalde ik in dezelfe week dat de dlc uitkwamen.

Zowieso stom dat character progression verbonden zit aan gedragen gear, maar goed, dat is een ander verhaal.

Dit was zo in d1 tot in ieder geval ttk (ben gestopt rond de raid challenges)
Max level gear viel per TTK ook in D1 iig in de Nightfall, Iron banner en Trials en bij Faction levelups, en bij de laatste D1 update kregen de oude raids ook max level gear. Dus uiteindelijk waren er genoeg manieren om lvl 400 gear te krijgen. Dit heeft men vooralsnog doorgezet in D2 :)

[Reactie gewijzigd door Carn82 op 8 september 2017 19:35]

Toen ttk uitkwam dropte tusse 280 en 300 in nightfalls enzo. Normal raid was min 300 en gaf tot 310 gear. Enige uitzondering waren de exotic zwaarden, dropte ook onmiddelijk op 310 (heb daarvoor nog characters meerdere keren gedelete en opnieuw gemaakt en geleveld, puur zodat ik extra 310 zwaarden kon halen om mn heavy weapons sneller naar 310 te krijgen).

Hard raid was minimaal 310 en gaf 300 tot 330 (nodig voor trials en de toen nog te komen challenges). Al die tijd bleef nightfall gewoon op max 300 zitten maar gaf zelfs vaak enoeg 290 meuk.

Dat heeft altijd zo gewerkt hoor. Max level alleen via raid, in ieder geval tot en met ttk. Wellicht na de challenges veranderd, dat weet ik niet.

Op zich niet zo erg, pve moeten spelen voor betere pve gear. Maar toen kreeg je trials, pvp waar je light ook boeit.
Ah, je kan wel gelijk hebben dat sommige andere zaken pas bij Rise of Iron ge´mplementeerd zijn. Laat niet weg dat er uiteindelijk genoeg manieren waren om max level gear te krijgen, dus niet alleen via raids of pvp.
Dikke +

Dit was echt DE teleurstelling van dat jaar. Ik had het spel op release. Hoge verwachtingen. Eerst een dikke install moeten downloaden van tientallen(!) GB, waarom heb ik in godsnaam de disc?!? Vervolgens was je rap geleveled. Moest je moeilijk doen met Legendary wapens enzo. Je grind je een ongeluk om te levelen met een drop rate van lik me vestje, lege boel. Naja, kwamen wat dingetjes met DLC vrij idd...

Zal t kort houden, een maand later was Alien: Isolation uit en heb sinds dat spel geen Destiny meer gespeeld. Was er klaar mee en niets trok mij om terug te komen. Ook ik trap er niet nog een keer in

Iemand nog interesse in de limited edition Destiny 1 voor de PS4? PM maar

[Reactie gewijzigd door chimnino op 8 september 2017 20:47]

Ik ben het helemaal met je eens Zoop daarom geen Destiny 2 voor mij.
Dit inderdaad. Ik heb je reactie +3 met een boost gegeven, want offtopic/irrelevant is hier totaal niet aan de orde. Ik heb me ook groen en geel geŰrgerd aan het spel dat ik gekocht heb icm een PS4 white. Hoge verwachtingen maar het spel zelf was uiteindelijk een grote domper.
Het enige wat dit leuk maakte waren de sociale aspecten wat voornamelijk bestond uit raids met vrienden doen.
Tnx.

Heb er iets van 4k uur in zitten. De vrienden en Raids zijn ook de enige redenen waarom ik het zo lang gespeeld hebt. Zaten veelal slap te ouwehoeren in orbit met elkaar, of potjes pvp te doen, waren vaak niet eens echt super actief bezig met het spel, behalve op resetday (was toen op dinsdag), alle content er doorheen jassen, 2 a 3 raids op een avond doen en vrijdagavond 3x flawless Trials of Osiris runs, en dan de rest van de week niks te doen hebben :)
Off topic slaat nerges op, maar +3 ook niet. Ik heb D1 met veel plezier gespeeld en was blij met de uitbreidingen. Ik snap dat de naar school gaande gamer meer kan gamen dan een vader met eigen zaak, dus die zijn wat hongeriger om nieuwe content, maar man man man... Voor sommige is het nooit goed!! Zeuren en wel 4k plus uren spelen. Zo slecht was het dan toch niet?
Hoe doe jij 4K uur met een 50 urige werk week? Geen vriendin of kinderen dan neem ik aan?

Gewoon uit nieuwsgierigheid. Ik kom namelijk echt nooit meer toe aan om ook maar een game uit te spelen sinds ik niet meer 16 ben zeg maar.
Gewoon, dagelijks een paar uur. Maar die 4k is bijna de helft idle in orbit hangen. Game blijft aan tijdens eten, bijv
Alle respect: met jouw "paar uur" ben je dus (excl. in orbit hangen) ongeveer 2,7 jaar, iedere dag, aan het spelen.

Ik speel het zelf niet (heb het wel bij de PS4 gekregen). Maar dan moet er toch iets goeds aan zijn als je er bijna 83 dagen non-stop game tijd in hebt zitten?

Nogmaals: niet lullig bedoeld, maar ik ben gewoon benieuwd waarom je stiekum toch zoveel tijd hebt zitten in een spel, waarvan je zegt dat het niet goed is, en je het niemand zou aanraden.
Ja dat dus als je het terug rekent is het echt een enorme hoeveelheid! Het spel wat ik echt het meeste heb gespeeld sinds de laatste 20 jaar is black ops 2 zo een beetje en zelfs daar kom ik denk ik niet boven de 400 uur uit. Ik kom van werk, eten, familie tijd etc. en kan blij zijn als ik ook maar een uur of 2 heb wil ik niet ook nog andere dingen doen voor ik weer naar bed ga voor de volgende werk dag. Sowieso elke dag gamen gaat mij echt niet lukken.

4000 uur zou mij echt jaren kosten omdat voor elkaar te krijgen. Ik speel nu world of warcraft en ben echt al maanden bezig om tot lvl 92 te komen. Lvl 110 gaat me nog eens maanden kosten... Ik hoor verhalen van mensen die dan even in een week een character naar level 110 krijgen...

Ik zit er wel eens aan te denken om gewoon helemaal te stoppen omdat die games allemaal zo groot zijn en ik simpelweg gewoon de tijd niet meer heb om ze uit te spelen. Het is gewoon onbegonnen werk voor mij.

Tijdje terug heb ik firewatch uit gespeeld de game waarbij iedereen klaagde dat hij veel te kort is. Ik vond het juist een verademing dat er weer is een game was die ik gewoon tot het einde kon spelen zonder er maanden over te doen... Ik heb de game geloof ik zo in 4 avonden uit gespeeld en vond het heerlijk. Gewoon ouderwetse entertainment voor je 20 euro. Maarja meeste studios durven het gewoon niet meer aan om games uit te brengen waar je inderdaad niet minimaal 5000 uur in kan door brengen, want ja dan beginnen alle game verslaafde kids te klagen dat er te weinig te doen is. Het is eigenlijk gewoon compleet los geslagen. Bedoel een avondje bioscoop kost je net zoveel maar dat is ook max 2 uur entertainment.

[Reactie gewijzigd door ro8in op 9 september 2017 09:39]

heb ik al eerder uitgelegd, puur het sociale. Heb ook vask genoeg in orbit gehange, wachten tot raid groep compleet is, btje slap lullen en ondertussrn filmpje kijken.

En het begon op te vallen hoe vaak klachten over de game het gespreksonderwerp was. We besefte toen ook vrij laat dat we de game niet eens met veel lol speelde. Maar waarom sprlen we het dan? Tsja, blijven geloven dat het beter zou worden. Dr volgende dlc gaat de game echt vet maken! Eigenlijk was elke dlc een teleurstelling.

Zeker house of wolves, knetterlang uitgesteld voor een simpele recyclde campaign en niet eens een raid? Maar prison of elders wordt heel tof. Nope, nog repetitiever dan de maingame al was... blijven geloven...
Zou u alsublieft geen onzin willen verkopen? Vanaf de pc release wordt alles recht getrokken. Pc release in oktober en de eerste dlc in december voor ALLE platforms tegelijk.
dark below en house of wolves waren vrij snel aangekondigd ja

[Reactie gewijzigd door Jeroenzer op 8 september 2017 16:58]

Volgens mij zat een groot deel van die dlc zelfs als in de game toen hij uit kwam, hopelijk maken ze hier niet dezelfde fout
Dat is een argument die ik wel vaker zie, maar dat is pertinent niet waar. Sure, waren er wel bepaalde area's bedoelt voor DLC's, met name toegang tot bepaalde plekken, maar daar binnen was het dan helemaal niet gedetailleerd, was enkel de eerste kamer, ontbraken spullen, of was zelfs leeg.

Dit gerucht komt omdat Bungie ruim 2 weken van te voren een flinke patch update uitbrengt, waar alle dlc content in zit. Dat betekend dus dat je de DLC content al veel eerder hebt dan dat het uit komt. Dit om een gigantische load op releaseday te voorkomen. En ja, toen had je dus mensen die op plekken wisten te komen door door muren te glitchen, en kwamen dus in DLC area's terecht voordat de DLC uit was (maar max 2 weken van te voren dus).

Dus nieuwe content was dan ook echt wel nieuw en dit gerucht heeft echt geen valide gronden. Wat ze wel deden voor veel missies is gewoon dezelfde levels rehashen en er in een andere volgorde doorheen lopen. Erg flauw om daar je DLC's mee te vullen.
Is nu ook, er zijn al verschillende area's gevonden die "afgezet" zijn voor waarschijnlijk dlc. Dit onder voorbehoud echter want zoals de game nu is is hij nog niet volledig. Buiten dat doen veel uitgevers dat, de eerste dlc gewoon al op de schijf hebben staan maar locken tot de release datum. Slechte zaak vind ik maar helaas doen ze het toch. Bungie gaat komende weken beetje bij beetje functionaliteit uitbrengen. De "roadmap" van deze maand is ook gisteren of van vandaag gepubliceerd. Zo missen op het moment nog de factions, de raid, het iron banner event, het trails of the nine event, het nieuwe guided games, clan support. nog een hele rits. En dat gaat deze maand of komenden maanden beetje bij beetje toegevoegd worden.
haha precies wat ik dacht schrijf jij op!
Expansion I en Expansion II waren al voor de launch aangekondigd als deel van de Expansion Pass. Dat het om Osiris draait was ook al bekend gezien het bekende symbool toen ook al zichtbaar was. Dus ik snap de ophef niet echt..
Wat is hier mis mee? Destiny is aan game waarbij je constant nieuwe content moet uitbrengen, anders gaan mensen ermee stoppen, net als vele andere MMO's / online games. Dat ze nu al plannen hebben voor DLC's is alleen maar goed, dan weten de spelers dat er nieuwe content aan zit te komen en ze dus langer plezier aan het spel kunnen hebben.
De game is 2 dagen geleden released, en nu komen ze al aan met een DLC..

Je betaald ten eerste al 60 euro voor het spel zelf, en ik ben vrij zeker dat je ook nog tussen de 15 & 30 euro moet gaan uitgeven om na een bepaald level door te kunnen spelen en dan te wachten op Expansion 2, die vlak hierna natuurlijk aangekondigd gaat worden.

[Reactie gewijzigd door Rettsu op 8 september 2017 16:55]

DL's waren vooraf al aangekondigd...
De dlc bevat naast nieuwe missies ook nieuwe wapens, bepantsering, co-op modi en multiplayer arena's. Eerder verschenen er al geruchten dat het dlc-pakket onder de naam Curse of Osiris zou verschijnen. Dat bericht van Kotaku sprak eind augustus over de komst van een patrol zone op Mercurius en een sociale ruimte op de Lighthouse.
Dit is nooit officieel aangekondigd, dit waren altijd geruchten van een betrouwbare website.
Er is gewoon een seasonpass waar de DLC ook al in staat kwa naam.

Dus we weten allemaal wel dat er DLC zou komen.
Een goede reden om de game over een jaar te kopen voor 30 euro + DLC's.

Ik ga toch geen 60 euro meer lappen voor een halve game.
Er was inderdaad een Season Pass aangekondigd, maar daar staat alleen "Expansion 1" bij, niet hoe deze expansion heet en wat de inhoud hiervan is.
Behalve dat het Osiris betrof; dat was al duidelijk. Zo zal Expansion II iets met de Warminds van doen hebben.
Op de PS4 ond andere had je versies waar je al bij zag staan dat er 2 uitbreidingen kwamen. Dit heeft volgensmij ook eerder al bij nieuws items gestaan.

Zodoende was dat al ruim bekend zoals ander ook al aangaven, dat er 2 DL's aankwamen.
Ik heb daarom ook meteen de versie gekocht waarmee ik de ook de 2 DL's erbij krijgt.
Ha, ik weet niet waar jij Ą60,- betaald voor dit?
Ik heb het spel voor de PC gepreorderd voor Ą32,- al een poosje terug.
Games worden gewoon steeds duurder om te maken maar niemand wil meer dan 70 euro er voor betalen. Dus ze moeten op een bepaalde manier de productiekosten terug krijgen, evenals de kosten van het draaiend houden van de servers etc.

En natuurlijk moeten ze er iets aan verdienen. We zijn hier niet zo na´ef dat we denken dat Activision het voor de lol doet. Die hebben ook gewoon aandeelhouders die winst op hun investering willen zien.

Je keuzes zijn dan ook gewoon:
1. Niet de game te kopen of niet de expansions die je niet wil of nodig vind.
2. Wel de game te kopen en er gewoon voor 100e aan plezier uit zien te krijgen, niet zo lastig met Destiny.
3. Aandelen Activision kopen en van de winst de game te kopen en alle expansions...
Deze discussie komt vaker voorbij over de prijs...

Games waren vroeger duurder dan nu. 250 gulden was niet zo heel vreemd voor een game, dat is al snel 200-250 euro vandaag de dag.
Vrij snel DLC uitbrengen is tegenwoordig standaard, het is precies wat @Jeroenzer ook aangeeft. DLC is tegenwoordig meer een manier om (snel) wat extra geld te verdienen. Gelukkig zijn er ook gevallen zoals bij The Witcher 3, daar had je met de DLC bijna een compleet nieuw spel (voor een schappelijke prijs).
Ik stel me daar toch vragen bij, om zo snel, al DLC aan te kondigen als de game nog 2-3 weken later moet uitkomen.
Het is net of ze niet willen afwachten tot de mensen hun spel (vanilla versie) effectief gespeeld hebben, om dan nadien over te gaan tot de DLC.

Gelukkig heb je dan CD RED PROJEKT die onlangs aankondigde dat ze gratis een 4K patch voor The Witcher 3 zullen uitbrengen.
Dit is hoe (naar mijn weten) de meeste grote uitgevers werken. Hetzelfde verhaal met een pre-order. Geld neerleggen voor een game waar je (soms) niet zeker van weet of deze op de beloofde datum te spelen is. Het enige verschil is dat je er een paar extra skins, wapens of 1 of andere in-game currency voor krijgt. Dus dat.
Vroeger werd ook al rekening gehouden met expension packs. En niet alle werknemers zijn tot aan release aan het werk. Er kan best de laatste 2 maanden maar bv 30% aan het werk zijn.(De rest gaat werken aan DLC/Expension of aan andere projecten). Het enige verschil is dat ze nu mede door internet makkelijk in delen kunnen uitbrengen. En ja Pre-order was er vroeger ook. Alleen dan om zekerheid te hebben van een kopie op release day. Nu binden ze je met skins etc. Omdat Steam vrijwel een oneindig hoeveelheid keys heeft.
Hey nog meer DLC wat waarschijnlijk al op de disk zelf staat. Gelukkig maar. Wij als gamers willen toch geen volledig spel? Hup afbreken tot er een skelet overblijft en de rest verkopen als DLC. (voor full retail price natuurlijk)

Ik heb hem gelijk al ge-preorderd. Ik heb helaas voor de rest van de maand geen geld meer om uit te gaan. Maar ach zolang ik dit business model maar in stand kan houden en er nog meer DLC komen voor Destiny vind ik het als mainstream gamer helemaal geen probleem. Hopelijk is de volgende DLC wel wat korter. 1 multiplayer map en 1 volledig OP wapen is mij Ą15,- is al meer dan genoeg!

- A random gamer from 2017

[Reactie gewijzigd door rickboy333 op 8 september 2017 17:19]

Dacht dat ze hun lesje wel hadden geleerd met deeltje 1, blijkbaar niet. destiny 2 laat ik dus links liggen, geen zin om 60 + 40? te betalen voor 1 game.
Want jij heb vroeger ook nooit een expensionpack gekocht?
oh ja, natuurlijk wel. had alle dlc's van alle halo games, maar dat gaat het hier niet om. het gaat hier over DLC dat aangekondigt word niet in een gratis vorm, nee een betaalde dlc aangekondigt voordat het spel uit is. ja jongens zo werkt het natuurlijk niet.
Waarom niet? Vroeger deden ze het niet aankondigen voor de game uit was nee. Maar het stond allang is de planning. Nu ze weten dat de Hypetrain werkt waarom niet?
100Ą voor tientallen uren plezier. Als in zo zuinig was als jij was ik miljonair 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Wanneer Curse of Osiris beschikbaar komt en voor welke prijs, is niet bekend.

Zal niet lang durende Activision kennende.
Tja, dit voelt een beetje als die had bij de game moeten horen van start af aan maar we laten het gewoon weg en noemen het DLC om nog extra te verdienen...

maargoed los daarvan is Destiny gewoon een vette game, dus het verkoopt sowieso wel.
screw that, die ga ik echt niet kopen.

zoals gezegd, zal waarschijnlijk wel weer richting de 30 euro kosten, dan betaal je dus een half spel voor het complete maken van het originele spel.

maar ja, activision zal het nooit leren, want er zijn legio mensen die het wel kopen
Vier opties,

1 : Preorder + Season Pass en ben je in 1 keer klaar.

2 : Alles los of alleen wat jij interessant vind

3: Jaar later voor de helft van de prijs ?

4: GOTY ??
We klagen allemaal wel, maar in 1992 waren games 100 a 150 gulden. Monkey Island 2: fl 109, Castle of Dr. Brain: fl 159 en Civilization: fl 109.
Haha, game is nog maar net uit en ze kondigen aan:

> De dlc bevat naast nieuwe missies ook nieuwe wapens, bepantsering, co-op modi en multiplayer arena's

Dus bepaalde wapens, bepantsering en co÷p zitten niet in een game waar je 60-70 euro voor bepaald, maar brengen ze gewoon enkele weken later uit als DLC. Ik dacht eraan om dit met wat vrienden te spelen, maar laat maar al.