Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Activision presenteert co-opmodus Nazi Zombies van Call of Duty: WWII

Door , 133 reacties

Activision heeft de co-opmodus van Call of Duty: WWII met een trailer onthuld. Net als bij voorgaande games uit de serie kunnen spelers daarin samen zombies afknallen. Verschillende acteurs lenen hun stem en gelijkenis voor de modus.

Onder andere David Tennant, bekend van Doctor Who, en Ving Rhames, bekend van Dawn of the Dead en Pulp Fiction, maken deel uit van de spelmodus. De co-opmodus speelt zich af in een Beiers dorp, gelegen in het Duitse Mittelburg. Net als de game zelf speelt de zombiemodus zich tijdens de Tweede Wereldoorlog af.

In april maakte Activision bij de aankondiging van de game al bekend dat er een Nazi Zombie-modus zou komen. Op de Comic Con in San Diego heeft ontwikkelaar Sledgehammer Games verdere details gegeven en de trailer getoond. Call of Duty: WWII verschijnt op 3 november. Het spel komt uit voor de PlayStation 4, Xbox One en pc.

Julian Huijbregts

Nieuwsredacteur

Reacties (133)

Wijzig sortering
Vind het wel ironisch dat er in de game geen swastika's op vlaggen e.d. te zien zijn wegens "Duitsers niet willen portretteren als nazi's", maar dat deze modus nazi zombies heet.
Deze game hangt aan een van hypocrisie. Ze willen voorkomen ook maar iemand op zijn teentjes te trappen, dus nu krijgen we nazi's met een donkere huidskleur, vrouwelijke nazi's, vrouwelijke nazi's met een donkere huidskleur. Straks zitten er ook nog joodse nazi's in en draait de hele game om het verslaan van een grote roze tedybeer met een regenboog laser. De game slaat nu al helemaal nergens op. Niet dat je geen rekening moet houden met etnische minderheden, maar historie is historie en daar kan je niets aan veranderen. Als ze het echt compleet willen maken nemen ze ook even de hitlerjugend mee......
Niets spastische reactie, dit is het schoolvoorbeeld van het herschrijven van historie ten behoeven van positieve discriminatie om er maar voor te zorgen dat alle aandeelhouders blij zijn, hun geld krijgen en vooral niet in slecht daglicht worden gesteld omdat er toevallig een persoon is die drama gaat schoppen omdat niet aan iedere etnische minderheid is gedacht. Vroeger zat het er toch ook niet in? Toen was het toch ook geen probleem? Logisch want toen was nog niet iedereen om alles beledigd.
Vrouwelijke nazis waren er destijds wel hoor. Eva von Braun bijvoorbeeld. Ook de vrouwen van officieren in het leger enzo.
Ik geloof dat je Von Braun en Braun door elkaar haalt. Von Braun was een raketwetenschapper die aan de V2 heeft gewerkt, Eva Braun was Hitler's vrouw. Grappig dat het hier over gaat op een techwebsite trouwens. :-)
Werner von Braun en Eva Braun inderdaad. Jeetje, ik wordt een dagje ouder.

Eva Braun was een v/d bekendste vrouwelijke nazis ivm haar man. In Der Untergang kun je zien dat er bijvoorbeeld ook nazi secretaresses waren (zoals de hoofdpersoon) maar ook de nazi officieren hadden vaak gewoon vrouwen (en kinderen). Bovendien was er de Hitlerjugend, en aan het einde v/d oorlog waren er veel ongeschikte soldaten in het Duitse leger zoals tieners (enkel jongens, dat wel) of zelfs nog jonger.

Toch moet het in proportie zijn.

Overigens was er tijdens WWII nog volop racisme in de wereld jegens donkere mensen.

Overigens zag ik dat 1 van de honden van Eva Braun Stasi heette. Ook ironisch.
Je wordt inderdaad een dagje ouder.

Vergeet niet dat Der Untergang een film is. Films worden geromantiseerd, anders kijkt niemand.

Het is overigens nooit aangetoond dat Eva Braun een Nazi was. Als je trouwt met een Katholiek, ben jij dan ineens een Christen?
Ik snap je punt. Dat dacht ik ook. Voor zover ik begrepen heb (maar dat heb ik nog niet kunnen bevestigen) gaat het het er ook om dat deze game in Duitsland kan worden verkocht. Duitsland is wat dat betreft natuurlijk nog wel streng daar in. Ik kan mij ook nog wel herinneren dat in een spel het bloed groen gekleurd moest zijn om te worden verkocht in Duitsland.
Dat spel noemt half life. En is veel verder aangepast dan de kleur van het bloed.
Niet alleen halflife. Carmaggedon was ook zo.
En Turok voor de N64 ;)
Dan hoop ik wel op een optie om die swastika's aan te zetten.
Dat is vreemd; swastika's worden toch juist met nazi's geassocieerd en niet met het Duitsland na de tweede wereldoorlog?

OT: Toch erg benieuwd naar deze COD, de multiplayer ziet er lekker fast paced uit en de kill streaks lijken tot op heden minder overpowered dan dat ze sinds MW2 zijn geweest.
De Duitsers, vooral jongeren (als ik dat ergens goed gelezen/gehoord had), willen er niet veel aan herinnerd worden, vandaar dat Swatsika's, daarmee wordt in meeste gevallen de zwarte Swatstika op een witte cirkel op een rode vlag bedoelt, een gevoelig puntje zijn.
Vind het wel ironisch dat er in de game geen swastika's op vlaggen e.d. te zien zijn wegens "Duitsers niet willen portretteren als nazi's", maar dat deze modus nazi zombies heet.
Alleen in de multiplayer zijn er geen hakenkruizen te vinden, in de campaign wel.
Ik vind dat heel slap en kan er geen respect voor opbrengen.
Wel Nazi zombies in de meest enge omgeving weergeven maar Swastika's vervangen voor IJzeren kruizen voor tere zieltjes? PC over the top en mijn geld krijgt dit niet.
Volgens mij doet een game als Wolfenstein daar ook niet moeilijk over?
Ah ja echt verselijk die politieke correctheid / te bang zijn iemand te kunnen beledigen.
Het is WO II elke natzie liep toen met een swastika's.
Elke Call Of Duty die tijdens de WO II speelt heeft hakenkruizen erin zitten. Alleen de versie voor de Duitse markt heeft deze niet, omdat het daar wettelijk verboden is. Maar op de Duitse markt zijn wel meer beperkingen. Half-Life 1 had daar geen mensen als tegenstanders, maar robots. Pas recentelijk zijn Duitse versies van Half-Life 1 gepatcht om menselijke soldaten te hebben zoals de versie in de rest van de wereld heeft.
Er zijn inderdaad altijd aangepaste Duitse versie van een game.
Maar het gaat er nu om dat ze in Multiplayer van alle versies geen swastika's laten zien.
Tevens kan je ook met vrouwen en donkere personen spelen.

Naast dat het gewoon historisch niet accuraat is ga je denk ik ook een verkeerd beeld creŽren.
De Duitsers waren gewoon geen lieverdjes in WO II. laat dat dan ook merken en ga er geen romantisering van maken met verschillende diversiteiten. Ik schiet het liefst de echt slechte Natzie's af.
Maar het gaat er nu om dat ze in Multiplayer van alle versies geen swastika's laten zien.
Dat kan ook een ontwerpkeuze zijn. Je moet anders van alles assets twee maken. Een versie met hakenkruizen en eentje zonder. En wat als een Duitse speler op een Nederlandse server speelt? Ziet hij/zij dan wel ineens de hakenkruizen of worden die verwijderd?

Bij de multiplayer heb ik er dan wel begrip voor als het uit zo'n overweging voort komt.
Tevens kan je ook met vrouwen en donkere personen spelen.
Vrouwen en donkere personen tijdens WO II kan. Het Amerikaanse leger het aparte bataljons met enkel zwarte soldaten. Wel moet je dan accuraat zijn dat er ook flink gediscrimineerd werd tegen deze soldaten.
Vrouwen zou ook nog kunnen. Onder de verzetsstrijders in heel Europa zaten ook vrouwen. In het Rode Leger waren ook vrouwelijke soldaten die ook vochten.
Naast dat het gewoon historisch niet accuraat is ga je denk ik ook een verkeerd beeld creŽren.
Je kan dus prima vrouwen en donkere soldaten hebben in een WO II spel en historische accuraat blijven. Maar als we een zwarte Wehrmacht soldaat tegenkomen dan klopt het natuurlijk niet historisch gezien. Net zo min als een vrouwelijke geallieerde soldaat die een strand in NormandiŽ bestormd. Dat is nooit gebeurt.
Waarom? Het is een wereld oorlog 2 game, waarom moet iedere game nou weer Sciencefiction erin hebben?

Edit: Uiteraard hoef je het niet te spelen, maar ik vind het gewoon vreemd.

[Reactie gewijzigd door jetspiking op 21 juli 2017 09:29]

Dan luistert activision eens een keer na zoveel jaar is het nog niet goed..
Mijn mening is niet jullie mening, daarnaast volg ik het totaal niet, ik had ook geen idee dat er Łberhaupt mensen zijn die dit willen spelen. Ik verwacht dat je dan eerder een zombie game koopt.
in black ops III werd heel fanatiek gespeeld in de zombie stand,...dus ik snap wel dat ze dit ook doen.
je heb niet altijd zin om tegen wallhackende kiddies te spelen. these days om een game te vinden zonder WH'ers is meer een uitzondering dan regel....(helaas)
Ja of je koopt een console? Bij COD hoef je geen computer te hebben voor mooie beelden, ziet er toch hetzelfde uit als de PC haha!

Deze COD is in ieder geval weer een instant buy, heb hem al besteld! :)

edit: typo

[Reactie gewijzigd door dehardstyler op 21 juli 2017 10:19]

ik ben helaas nog van de "oude generatie" . ....ik kan t alleen met keyboard en muis...
Controller heb ik geprobeerd, maar ik schiet alles behalve de vijand, kost me controllers, tv's (want je gooit nog wel is met zo n ding) en een bak frustratie....

:)
Dat heb ik ook altijd gezegd, maar het went hoor. Ik speel vanaf Black ops 2 pas op de PS ( werd de hackers ook zat! ) en ik wil nou niet meer terug! En ik heb COD gespeeld vanaf dag 1.
Ik weet niet of dit nou een goed argument is. Het is niet alsof er geen hackers zijn te vinden zijn op de PS4.
Laat ik het dan zo zeggen: Het is mij nog niet opgevallen en ik kan nog gewoon lekker bovenaan eindigen op de PS. Dat is wat het leuk houdt toch? Niet zoals op de PC, dat je in een potje Nuketown komt en er dan iemand bovenaan staat met 102 K - 0 D. :X

GTA 5 Online zelfde verhaal op de PC trouwens, ook compleet waardeloos naar mijn mening. Maar op de PS kan ik prima meedraaien!
Ik kan alleen maar toejuichen dat je een betere ervaring heb op de PS4 :)

Helaas heb ik op beide platforms (PC en PS3 destijds) gewoon veel last gehad van hackers (ik spreek nu over GTA V.) Maar goed je zal altijd rotte appels in de mand hebben.
Nou het probleem van de PS3 is, dat die niet meer geupgrade wordt ( al best lang ) en daar zijn dus gewoon online mods voor, die dus niet gepatched worden. Vroeger ( afgelopen maart volgens mij ) kon je dan een PS3 account maken, helemaal kapot modden en dan upgraden naar de PS4 zodat je dat geld ook op de PS4 had. Maar dat kan dus ook niet meer, dat heeft Rockstar onmogelijk gemaakt. Dus op de PS4 zit je safe. Maar op de PS3 was het inderdaad vaak ellende met teleporten enzo ( heb hem ook op de PS3 gehad ).
Die zijn er ook niet, het enige wat mogelijk is zijn jittermods.
Dat zullen dan glitches zijn denk ik? Volgens mij zijn hacks niet mogelijk aangezien een console helemaal dichtgetimmerd is.
Dat is, vindt ik, vrij naÔef... Ik weet nog prima dat je de PS3 kon downgraden met een e3 nor flasher en hierna kon upgraden met een custom firmware. Het is en blijft software waar fouten in kunnen zitten (en misbruikt kunnen worden.)
Laat ik het zo zeggen, relatief minder hackers dan op de pc gezien een console dichtgetimmerd is.
Hier nog een hahah :P
WH'ers vind ik niet zo super erg (wel laf), maar mensen met aim/trigger bot zijn erger.
ik heb maar 1x een hacker gezien tijdens free weekend
Dan heb je sinds cod: World at War zeker niets gevolgd aangezien je zou weten dat de cod zombie community sinds die game enorm groot is. Het is gewoon klassiek zombies afknallen van eindeloze waves. Ik zelf ben ook in de zombies genre gegroeid van cod als ik even klaar was met de multiplayer gedeelte.

biertje/vodka/whiskey erbij en je kan de hele avond knallen.
Ik heb mij er inderdaad niet erg in verdiept, maar mij lijkt het gewoon alsof het er niet in thuis hoort. Betekent echter wel dat er veel animo is voor een goede zombie shooter.
Activision dacht er dus ook zo over in die tijd, waarbij de zombies gedeelte ook "per ongeluk" is ontwikkeld. Het kwam door een bug in de a.i. waardoor een personage raar ging bewegen en daaruit is het eigenlijk verder ontwikkelt en door de treyarch ontwikkelaars in eigen tijd verder is afgemaakt.

Activision had toen aangegeven dat ze dit niet zouden financieren, na de singleplayer werden de spelers dus in nacht der untoten gedropt zonder enige voor informatie en dat is doorontwikkeld in wat het nu is zowel voor call of duty als de community.

Ik was toen ook van mening dat het er niet in hoort, maar nu kan je het niet meer weg denken. Alsof je in fifa nu een potje cricket zou toevoegen ( makes no sense ), maar zolang de achterban groot blijft zal zombies ook niet verdwijnen en maar goed ook, want een beetje diversiteit in een game kan geen kwaad vind ik. achteraf wordt je ook niet gedwongen om het te spelen.
Dat is wel een leuk stuk achtergrond informatie, nooit geweten eerlijk gezegd.
Nazi Zombie mode is altijd een groot onderdeel van Call of Duty geweest, al vanaf call of duty WaW (ook een wereld oorlog game!)
Nee, COD1,2,4 dat zijn echte COD games.

Daarna is het een grote bende geworden

Ik snap niet waarom ze er geen aparte game van maken COD = close quarters combat zonder rare snufjes en jumppacks.


Alleen jij en je gun tegen iemand anders met dezeflde uitrusting, daar het uiteindelijk op skill berust wie wint!
Het feit dat je al niet wist dat mensen dit willen spelen zegt al genoeg of niet?
Zoals al eerder gezegd, wist ik niet eens dat er voorgaande Call of Duty games dit ook hadden, hoe had ik dan kunnen weten dat mensen dit willen spelen? Ik dacht dat dit nieuw is toegevoegd aan deze Call Of Duty game, vandaar mijn opmerking.
Ik snap je opmerking maar je geeft zelf al aan dat je niet echt een CoD fan bent dus dan kan je ook niet weten dat mensen dit graag spelen. Persoonlijk ben ik de zombies mode meer gaan waarderen omdat de multiplayer elke keer sneller werd en met allemaal futuristische wapens en dan nog maar niet te spreken over de achterlijke spawnpojnts.
Dat was inderdaad een beetje speculatie, echter blijf ik wel van mening dat het er gewoon niet in hoort.

edit: typo

[Reactie gewijzigd door jetspiking op 21 juli 2017 12:10]

Deze zombie modus zit sinds Call of Duty World at War bijna in elke Call of Duty game. Als jij dan geen idee hebt dat mensen dit spelen, dan heb je hoogstwaarschijnlijk onder een steen geleefd.

Hoezo zou men een modus herhaaldelijk toevoegen aan een nieuwe versie van de game, zonder dat deze gespeeld zou worden?
Deze zombie modus zit sinds Call of Duty World at War bijna in elke Call of Duty game. Als jij dan geen idee hebt dat mensen dit spelen, dan heb je hoogstwaarschijnlijk onder een steen geleefd.
Misschien aangezien ik mij niet verdiep in COD games, heeft helemaal niets te maken met onder een steen leven...
Hoezo zou men een modus herhaaldelijk toevoegen aan een nieuwe versie van de game, zonder dat deze gespeeld zou worden?
Omdat ik mij er niet in verdiep, dit wist ik dus niet zoals eerder genoemd.

Deze reactie voegt helemaal niks toe aan het onderwerp, ik zou het waarderen als dit soort, agressieve reacties noem ik ze maar even, niet op Tweakers geplaatst worden.

edit: verkeerde quote tag en typo

[Reactie gewijzigd door jetspiking op 21 juli 2017 10:40]

Blijkbaar ervaar jij dat zo, maar dat is niet mijn bedoeling geweest. Ik bedoel hier gewoon mee te zeggen dat je weinig weet hebt van wat er in de Call of Duty reeks gebeurt. En zoals ik al eerder aangaf, dat de zombie modus dus al jaar en dag onderdeel uitmaakt van de populaire gamereeks. Niet meer niets minder. No offense ;)
De COD1,2,4 gamers willen al jaren lang gewoon dat Call of duty terug gaat naar hun roots.

1. Geen rare skins
2. Geen OP perk system
3. Dedicated servers
4. CODtv support
5. eSport stimulatie


Geen fucking zombies :')
Zombies is juist de modus die de laatste jaren het leukste was om te spelen aangezien de multiplayer alleen maar van die triest jetpack dubbel jumps hadden.
de hoeveelheid dedicated zombies players is nu groter dan de MP
Economisch gezien wel ja.

Qualitatief is COD gewoon hard achteruit gegaan, teveel 'hebbe dingetjes' die niks met de core game value te maken hebben.

Bovendien snap ik niet waarom Activision geen aparte game maakt van de Zombies, dit is z'n populaire modus, kijk naar Left4Dead of Killing Floor.

Ik wil gewoon een bland shooter(iemand had al CS:GO gezegd) maar die game voelt anders aan dan COD1,2,4.
Naar wie luisteren ze dan? in deel 1 en 2 hoorden we nooit iemand roepen om zombies }:O

[Reactie gewijzigd door BoringDay op 22 juli 2017 11:42]

Omdat dit echt gebeurd is.

Het is uit de boeken gehouden doordat er geen overlevende waren om het vast te leggen. Door geavanceerde autopsie technieken van nu kunnen we dit alsnog achterhalen.
Vandaar dit spel. 8-)
Jazeker, het is ook verfilmd zelfs: The Bunker. WW2 meets zombies.

http://www.imdb.com/title/tt0252963/
Ik dacht altijd dat dat een documentaire was.
Als er vraag naar is wordt het gewoonweg toegevoegd.
Ik koop CoD juist om de uitmuntende Zombie modus terwijl de Single en Multiplayer modus mij niet zoveel boeit. CoD Zombies is ťťn van de weinige goede Zombie shooters die je lekker met vrienden op de bank kan spelen. Zo zie je maar, ieder zn ding maar ik zou WWII niet kopen als er geen Zombies inzaten. :)

[Reactie gewijzigd door brick5492 op 21 juli 2017 11:02]

Dus eigenlijk koop je het puur voor de zombies, daarom bedoel ik te zeggen dat de Call Of Duty fan het toch niet zo veel zou uitmaken, de zombie mode is volgens mij meer om nieuwe spelers aan te trekken.

Ik zag nog een andere zombie game voorbij komen, die leek mij wel weer gaaf, alleen deze is nog niet uit, het gaat hier om State Of Decay 2 (staan al wel wat trailers online)
Sciencefiction? Where are zi lasers, zi robots and zi space?

Toen ik met de middelbare school kamp Vught bezocht, een bescheiden kamp, hadden ze al ruimte's met doel 'experimenteren'. Het natuursteen permanent een rode waas erover.

En je zegt het zelf eigenlijk al: fictie.
Ziet er erg goed uit vind ik. Lekker donkere sfeer en grafisch ook niet slecht.
Misschien koop ik hem dan toch voor de zombies en campaign...

Toen ik de multiplayer zag dacht ik echt dat het gewoon een complete reskin was van een vorige cod dus daar hoef ik hem niet voor te kopen :p
Ziet er in iedergeval beter uit dan die lelijke totaal "levensloze" zombies uit Blackops 2
Wacht eerst even totdat het spel op de markt is en de hands-on beschikbaar is. Gevalletje Nog Mans Sky iemand ?
Absoluut, koop bijna geen games meer op de release date, nee ik wacht liever een paar maandan tot ze een keer in de aanbieding zijn/ helemaal gepached zijn.
Bah wat een slechte trailer...ik snap dat ze het spannend moeten houden met korte scenes maar gast dit is zo slecht, dit is geen trailer maar een onthulling van de zombie modus om de rumors waar te maken niets meer, ik hoef em zeker niet 2e keer te zien kom met iets orgineels dan alleen korte close-ups die elke keer met een zwart beeld interval vervolgd. Dit overtuigt mij absoluut niet. Ze proberen Treyarch na te doen om de zombie community te lokken.

En dan weer een season pass kopen voor 1 zombie map per dlc. Bij dlc 5 die buiten de season pass valt bevat 5 zombie remake mappen van de vorige deel die al remake waren van 2 delen daarvoor en die dlc 5 kost 30 euro terwijl de seasonpass 50 euro kost vieze oplichters weg ermee. Die dlc 5 bij blops3 heb ik niet gekocht terwijl die mappen gratis waren bij blops1 in een update remake van cod W@W. Zelfs the giant koste 15 euro los in blops 3. MP zuigt even hard is de oude engine met veel problemen met de netcode en hitdetection system tickrate veelste laag en geen dedicated servers. P2P hitdetection en niet serverside dus onspeelbaar maar je merkt er minder van wanneer je met controller speelt dus het is gemaakt voor de consoles veel plezier met de port.
Ik vraag me af hoeveel kindertjes die dit toejuichen ooit de originele COD of COD2 hebben gespeeld...
Vind het lachwekkend dit. Proberen goedkoop te scoren in het kielzog van Wolfenstein.
Ben geen klein kindje meer ondertussen al een tijdje en speel CoD2 nog vaker dan me lief is, maar dit is een CoD waar ik al jaren weer op wacht. BF1 is mij toch best tegengevallen na BF4 (ander type game, I know). Kan niet wachten of een fast-paced shooter te spelen naast Siege.

[Reactie gewijzigd door Fraaank op 21 juli 2017 10:08]

Wat een rare reactie, Nazi Zombies is sinds WaW al het paradepaardje van elke CoD die door Treyarch uitgebracht is.
Ik weet niet waarom je -1 bent gemod, maar je hebt groot gelijk.

De meeste COD 1 -2 MW 1, spelers kotsen op deze onzin.
Doe ik ook en 100en/1000en andere die precies hetzelfde voelen.

Na MW1 is het gewoon enorm bergafwaarts gegaan..

Hopelijk heeft Battalion 1944 meer geluk

Zombies hoort niet thuis in een cod game, niet in mijn ogen.

[Reactie gewijzigd door Bjorn89 op 21 juli 2017 10:41]

Zombies hoort niet thuis in een cod game, niet in mijn ogen.
Daar kan ik het wel mee eens zijn, dat boeit mij ook helemaal niks. Maar het mag er natuurlijk wel bij zitten ( want waarom niet? ). Heb wel maten die dat juist weer helemaal geweldig vinden.

Maar ben nou wel benieuwd wat er zo mis was met MW 2, MW 3 en Black ops en Black ops 2?

Stuk voor stuk allemaal leuk gevonden! En ook AW en Black ops 3 vond ik nog wel leuk hoor, soms moet je openstaan voor nieuwe dingen. Het was namelijk altijd "het is elke keer hetzelfde" en toen werd het aangepast ging iedereen weer huilen dat alles zo anders was. Alleen IW heb ik niet gekocht, omdat het wel heel "springerig" werd.

Dus nu weer een WWII, kan niet wachten!
Wat er mis is met deze games, is alles wat er zo goed was aan 1,2 en 4.

Geen onnodige perks(PAM/PROMOD)
5vs5 SD
Skillbased dus geen rare functies waardoor je ineens sneller rent.

Modern Warfare 1 was al pretty dumbed down(houd knop in en spray = kill), daarna is het alleen maar erger geworden met de console als focus.

Ik ben enorm vaak teleurgesteld met de games na MW1 vnl omdat ze helemaal niet naar de community luisteren.

Zo is de eSport scene op de PC helemaal dood voor COD, maar op de consoles bestaat het wel. Terwijl COD makkelijk een CS:GO / League of Legends competitor had kunnen zijn in de eSports scene waardoor activision nog meer brand exposure kreeg.

I.p.v elk jaar een cod uitbrengen zodat de community zich niet eens kan vormen.
Probleem met de WM reeks en de AW was dat het steeds sneller moest qua gameplay en dat doot de toevoeging van jetpack het echt chaotisch werd soms.
Ja dat is waar, maar die had je in Black ops niet ( behalve 3 ). Dat kwam pas met AW en ik moet zeggen dat dat snelle mij wel aanspreekt, ben ook altijd van de Hardcore, dat andere gaat allemaal zo traag. Ook precies de reden dat ik Battlefield 1 max 10 keer gespeeld heb.
Ja ik ben ook een grote fan van hardcore maar door de snelle gameplay door o.a de jetpacks etc gingen mensen ook sneller dood en dit zorgde er weer voor dat mensen eerder werden gerespawned en is toch gelachelijk dat als je net respawned that er 5-10 seconden later al weer een vijand achter je zit. Dit probleem had ik trouwens niet zo erg met cod4 etc.
Operations is nu veel beter
Misschien moet ik het weer eens proberen dan, thanks!
het is eigenlijk 32v32 op 1 of 2 objecives
Ik ben het toch met hem eens... Zombies zijn grote nonsens. jetpacks ook en andere future rommel..
Ik heb COD 1 en 2 helemaal grijs gespeeld als blaag. En Black Ops 3 is de laatste geweest helaas, want IW ging echt veel te ver. Eigenlijk Black Ops 3 al, maar heb ik toch plezier aan beleefd.

En ik juich deze WWII dus ook echt weer toe! De pre-order is de deur al uit! :D
Ik koop meestal de COD versies puur voor Zombies.
Lekker met 4 personen Easter Egg spelen.
Speel nooit Multi-player of campaign.
Zou voor mij dan ook prima zijn als er versie kwam die Zombies-Only was.
Betaal voor dingen die ik niet eens opstart....
L4d 1&2 mischien wat? Ik vind persoonlijk namelijk weer dat er nodeloos resources en tijd wordt besteed aan een gimmick gamemode die ik nooit speel in een codgame, daar zijn genoeg andere spellen voor. Laat ze maar is werken aan een proper competative mode waardoor de game een keer langer dan een paar maanden in leven blijft.
Ik kocht CoD's (in ieder geval de MW serie) voor de MP. van Black Ops was alleen de eerste goed, die daarna heb ik overgeslagen en ook de futuristische CoDs na MW heb ik ook overgeslagen.

Zombies een keer opgestart maar dat is niks voor mij, misschien kunnen we de disk in tweeŽn breken? ik de SP, jij de zombies ;-)
Jammer dat de Zombie Chronical van Black Ops 3 niet alle vorige Zombie maps had anders had je dus de ultieme Zombie game.

Maar ik ben het met je eens, ik koop het voor de hele package maar ik blijf voor de zombies.
ik speel alle 3 de game modes maar dat mensen zombies nu een gimmick en een klein deel noemen is totaal niet waar. er zijn echt veel meer dedicated zombies players dan MP players en speciaal op de PC.op console zijn het alleen maar 5 jaar oude op multiplayer en zombies zit nu ook vol met ze
Ik heb liever 4 player story mode!
Ik snap ook niet dat ze dit niet implementeren, of iets soort gelijks. In Cod: World at war kon je al wel co-op (met 2) en daarna is het nooit meer voorgekomen..

[Reactie gewijzigd door Byron010 op 21 juli 2017 10:42]

In Black Ops 3 was er ook een coop campaign, tot 4 man :)
Ik herkende de spreker direct! Dat is Udo Kier, speelde ook in Red Alert 2 als niemand minder dan Yuri!

http://www.imdb.com/name/nm0001424/?ref_=nv_sr_1
Het artikel maakt mij niet duidelijk of het om local of multiplay coop gaat. Wij spelen het liefst sociaal op de bank samen een game. Het zou mooi zijn als ze net als Nintendo wat meer local coop zouden ondersteunen.
Het is zo wie zo local en online. Splitscreen is iets wat elke CoD heeft gehad. (Uitzondering op de xbox 360 en PS3 versie van Black Ops 3)
Je begrijpt het niet. Local Coop hoeft niet per se split screen te zijn...
Ik begrijp je wel en ik bedoel er mee split screen.
je hebt ook local coop zonder SPLITSCREEN!!
..zucht..
Rustag, komende weken weet je wel meer er over.

[Reactie gewijzigd door Drvagax op 21 juli 2017 14:47]


Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn


Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*