Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Activision brengt zes nieuwe speelvelden naar Modern Warfare Remastered

Door , 129 reacties

Call of Duty: Modern Warfare Remastered heeft zes nieuwe speelvelden gekregen in een update. Andere toevoegingen zijn cosmetische aanpassingen die onder andere met microtransacties kunnen worden aangeschaft. De update is gratis te downloaden.

De nieuwe speelvelden zijn Bloc, Countdown, Pipeline, Showdown, Strike en Wet Work. Als bonus heeft Activision Winter Crash toegevoegd, een versie van Crash die opgetuigd is met kerstlichtjes. In het  speelveld zijn extra uitdagingen en easter eggs te vinden. Door de uitdagingen te voltooien kunnen spelers skins met kerstthema vrijspelen voor hun wapens.

Er zijn twee spelmodi toegevoegd. Gun Game is een free-for-all, waarbij een speler die een andere speler heeft vermoord, een nieuw wapen krijgt. Degene die het eerst door alle wapens heen is, wint het spel. Bij Hardpoint moeten de twee teams de controle over een bepaalde plek in de spelwereld proberen te behouden. Spelers halen alleen punten als er enkel mensen van het eigen team op de plek zijn.

De update voegt verder loot drops toe aan het spel. In deze drops zitten wapenskins, reticles, nieuwe uniforms, emblemen, visitekaartjes en handwapens. Verder krijgen spelers de beschikking over nieuwe figuren, waaronder vrouwelijke soldaten. Ze kunnen vrijgespeeld worden met Call of Duty Points, die behaald kunnen worden door doelen te behalen in de game of ze met echt geld te kopen.

Call of Duty: Modern Warfare Remastered is alleen verkrijgbaar door de Legacy- of Deluxe-editie van Call of Duty: Infinite Warfare aan te schaffen. De Legacy-editie van het spel staat voor ongeveer zestig euro in de Pricewatch.

Reacties (129)

Wijzig sortering
Ik heb zelf de PC versie maar de laatste keer dat ik erop zat was het aardig uitgestorven.. Het feit blijft gewoon dat zoveel mensen niet de Legacy bundel willen kopen om alleen MWR te kunnen spelen. Ik hoop dat MWR snel los te koop zal zijn zodat er wat meer mensen komen, ik betwijfel alleen of dit ooit gaat gebeuren.
Het is ook zo dat de originele versie van CoD4 op de Pc perfect speelbaar is. Je hebt mod's (bijv. promod) die de game balanced maken en juist strippen van graphics. Ik kan de meerwaarde absoluut niet inzien van deze remake, want het gaat juist niet om de mooie graphics bij deze CoD maar om de game play. Best triest dat zo'n groot bedrijf als activision, nooit een fatsoenlijke (balanced weapons, geen killstreak rewards etc) matching mode heeft gemaakt voor CoD4 (of welke CoD dan ook).

Maarja. Dan maar aankutten met Overwatch/Battlefield/CS:GO die het allemaal voor mij persoonlijk net niet zijn.

Maps zijn trouwens alles behalve origineel. Een groot deel van de maps van CoD6 (MW2) was zelfs door een community dude compatible gemaakt voor CoD4. Dusja, nice try I guess maar dit is gewoon pure geldklopperij zonder maar één fuck te geven om een potentiële mega grote community die geld over heeft voor skins en het supporten van nieuwe maps e.d.
Ik ben het helemaal met je eens. Promod was het juist wat het voor mij deed, uiteindelijk heb ik mij ook wel vermaakt met het spel zelf zonder mods waardoor ik remastered toch wou proberen.

Zelf speel ik inderdaad ook alle spellen die jij hebt opgenoemd en daar vermaak ik mij persoonlijk ook wel mee. Het is uiteraard niet te vergelijken met CoD en dat is maar beter zo.

Het zal een wonder zijn als ze ooit in hun toekomstige games nog mods, dedicated servers etc. terug zullen brengen.
Ik speel nog wekelijks CoD 4, geen idee hoe veel mensen er actief zijn maar ik vind genoeg volle servers. Wordt de remastered dan zo weinig gespeeld ?
Nu op steam: 1,650 aan het spelen. Ja, het wordt heel weinig gespeeld.
Ik speel ook nog altijd promod. Vrijwel een potje per dag.
Dat is dan ook de redding van COD MW geweest, Pro Mod e.d. Want de base game laat vrij weinig toe.

Mega goede game btw.
Misschien zou je is naar Titanfall 2 kunnen kijken. Het wordt gemaakt door een groot deel van de mensen die CoD4 hebben gemaakt en het doet zijn DLC strategy zeer goed(alle maps zijn gratis en DLC die je koopt is cosmetic en heel eerlijk geprijsd).
Wat al helemaal niet helpt is dat de remaster aanzienlijk meer lag heeft als het origineel.

Het origineel is op de PC met de community ondersteuning dus gewoon de betere game. Zeker als je zelf een Server runt.
https://m.youtube.com/watch?v=rWpEQyfJyTQ
Nou dan begint het kwartje na tien jaar eindelijk een beetje te vallen, het werd onderhand tijd.

Als je dit als losse aankoop wel te verdedigen vindt heb je het overigens nog steeds niet begrepen, maar goed. Schapen zijn en blijven toch schapen.

Wees overigens niet verbaasd als tegen de herfst van volgend jaar deze game de budgetbak in gaat en daarmee ook de servers weer worden afgeknepen. Sta je dan, met je goedkopere MWR. Ik voorspel het alvast...

6 'nieuwe' speelvelden. 8)7 Je gaat je haast afvragen wie er nu dommer is, de consument of de publisher. Inb4 betaalde map packs voor de remaster waar je weer vijftien euro, gecorrigeerd voor inflatie, neerlegt voor twee of vier maps die je al hebt gezien.

Kom maar door met de -1 overigens, daar lig ik niet wakker van en bevestigt alleen maar wat ik aangeef. Lees het volgend jaar rond deze tijd nog eens, misschien valt het kwartje dan wél.

De rest van de consumenten is overigens al beter met het bijdraaien dan, klaarblijkelijk, de gemiddelde 'Tweaker' aangezien dit als flamebait gezien wordt hier.

http://www.eurogamer.net/...50-percent-on-black-ops-3

[Reactie gewijzigd door Vayra op 14 december 2016 15:40]

6 'nieuwe' speelvelden. 8)7 Je gaat je haast afvragen wie er nu dommer is, de consument of de publisher. Inb4 betaalde map packs voor de remaster waar je weer vijftien euro, gecorrigeerd voor inflatie, neerlegt voor twee of vier maps die je al hebt gezien.
Vandaar ook dat de update gratis is, zoals ook al vermeld is in de tekst. ;)

[Reactie gewijzigd door CH4OS op 14 december 2016 17:52]

Hij zegt inb4 waarmee hij bedoeld dat hij verwacht dat ook die betaalde map packs eraan zitten te komen .
Ik heb aan het begin van een potje dat me FPS vreselijk laag is.
Wie heeft dit nog meer of heeft hier een oplossing voor ?
@Bizhock: hier heb ik ook last van. Dit duurt ongeveer 5 a 10 seconden.
Hier heb ik helaas nog geen oplossing voor gevonden.
Denk dat dit te maken heeft met het syncen van de server met je game of met het laden van de map en andere assets. Misschien dat een SSD uitkomst bied.
Het syncen met de server zou geen invloed op je fps moeten hebben.
Klopt, leek me ook sterk maar cod heeft wel vaker vreemde dingen die geen invloed of afhankelijkheid op of van FPS horen te hebben in hun game gelaten, zoals mouse sensitivity.
Even SSD of HDD heeft 0 invloed op je FPS, zelfs al heb je 20 bad blocks.
Kan wel degelijk invloed hebben tho. Als de game een manier van data streaming gebruikt die de FPS omlaag haalt wanneer er niet snel genoeg data ingeladen kan worden. Weet niet hoe dit in COD is gedaan.
Nee zeker niet, Google maar eens, die kan je precies vertellen waarom het zo is.
Waarschijnlijk heeft dat te maken van het laden van het level. Wat tegenwoordig niet moet/mag kunnen. Vroeger had je dat probleem als niet veel ram geheugen had of je grafische kaart niet snel genoeg was. Probeer de settings wat lager te zetten. Of kijken of er een driver update is voor je grafisch kaart.
Na me setup is

GTX 960 4GB
AMD FX-6300 3,8ghz
16GB Ram 1600mhz
SSD 250GB

Dus die zou het wel moeten runnen op high toch ?
Vrienden van me hebben er ook last van en runnen betere kaarten.
Ik heb het wel gedaan maar door de lag snel weer aan de kant gelegd. Het gaat nu wel redelijk. Ben zelf nu van alles aan het testen om het voor mijn gevoel eerlijk te krijgen. Ik bedoel dat als ik iemand zie en schiet dat ik dan win en niet dat ik al voordat ik de hoek om ben al dood ben door iemand die om de hoek staat.

Dit is met COD-IW. met MWR ging ik zo vaak dood in HC (ook door lagcompensatie) dat ik het al weer snel beu was. Misschien toch weer oppakken.

Zoals in de tekst staat is de legacy editie te koop voor ¤60 maar voor diegene die hem toch via Steam spelen kun je ook de digitale Legacy versie al kopen vanaf ¤32.
Ik wil geen reclame maken voor ze, maar gok dat je t via deze site bedoeld. Ze hebben over het algemeen hele goeie prijzen voor games
Omdat het soms een grijs gebied is heb ik bewust niet gelinkt naar welke site dan ook.
Een tweaker weet toch wel waar hij ze vandaan moet halen. :)
https://m.youtube.com/watch?v=rWpEQyfJyTQ

Je klachten over Lag zijn terecht. Het zit structureel in alle huidige Cod games. Wellicht beter om ze maar te laten liggen. Het is niet alsof er geen fatsoenlijke alternatieven op de shootermarkt.
Ik heb de normale versie gekregen met de ps4 en om nu die weer opnieuw te gaan kopen voor de remastered...
Dus hoop ik dat ze een upgrade versie maken.
Yup, ik vind cod de laatste paar jaar alleen maar ruk geworden maar cod 4 zou ik best los willen kopen mits het niet kost dan 20 euro want het blijft een classic.
"Nieuwe speelvelden" is nu niet bepaald correct hé ... 8)7
Precies wat ik dacht.
Deze komen me "heul" erg bekend voor. |:(
Nu nog een versie zonder infinite warfare en dan is het helemaal mooi.
Dat gaat (voorlopig) niet gebeuren, helaas.
Een versie zonder Infinite Warfare en zonder microtransacties.
Waarom? Je kunt toch gewoon COD4 spelen, minder bloated dan de remastered version.
Ow speelt CoD4 lekker op de xbox one / ps 4?
Je moet gewoon aanbiedingen in de gaten houden. Er zijn over de afgelopen periode zat aanbiedingen geweest voor de Legacy Edition. Als ik het me goed herinner was de goedkoopste die ik gezien had 55 euro(was op consoles overigens, op pc gebied heb ik niks gezien/in de gaten gehouden). Scheelt toch nogal wat met de 80 euro die de Legacy Edition eigenlijk kost. Kun je met de 25 euro die je overhoud mooi supply drops/loot drops kopen 8)7 :+
De Legacy Edition is voor 32 euro online te krijgen, via een bekende Key website uiteraard, voor die prijs is het nog best goed te doen.

Heb hem zelf maandag gekocht voor die prijs.
Toch wel zwak van Activision om zelfs in een remastered game micro-transacties te stoppen. Pay-to-win hoort gewoon niet in deze COD :/

[Reactie gewijzigd door M.paffen op 15 december 2016 10:10]

Niet om de toevoeging van microtransacties te verdedigen, maar een belangrijke nuance is wel dat het alleen cosmetische aanpassingen zijn. Als je de loot drops aanschaft, krijg je dus géén voordeel in het spel.
Dat zeiden ze bij black ops 3 ook.
En het begon inderdaad met wat unieke skins, emblems etc.
En even later zit het vol wapens die lootbox exclusive zijn, waarvan veel ook instant kill zijn.
Zelfde met de legendary/epic weapons in de infinite warfare lootboxen.

Dus van geen micro transacties gaan ze naar skins in lootboxen en over 2 maanden word het alsnog pay to win.
Ja dat krijg je als je een game koopt van een developer die al jaren niet naar de community luistert, daarnaast al meerdere malen hun gamebalans achterwege hebben gelaten om zo mensen meer geld te laten betalen en kort na release magere DLC map-packs uitbrengt die vervolgens de hele playerbase opsplitsen. Daarnaast recyclen ze ook al jaren vrijwel de gehele game op wat textures na met slechts minimale tweaks of verbeteringen. (Sinds MW2 naar mijn mening alleen maar downgrades)

Als je een developer support die jaarlijks dezelfde game uitbrengt als 6 jaar geleden is het misschien slim om niet meer hun games te kopen.
Niet luisteren naar de community klopt, maar zolang alle schapen rustig die games blijven kopen en er daardoor een enorme marge zit op die producten...ik zou het zelfde doen als ik Activision was. Tenslotte is het een bedrijf dat geld wil verdienen en geen liefdadigheidsinstelling.

Neemt niet weg ook ik na COD4 afgehaakt ben. Battlefield bad company 2 was zo'n enorme vooruitgang kwa gameplay, graphics, destruction etc, dat het voor mij definitief het einde betekende van het COD tijdperk.

[Reactie gewijzigd door OriginalFlyingdutchman op 14 december 2016 15:41]

Vind daarom persoonlijk Activision geen goed bedrijf, geld zou voor een game bedrijf geen primaire onbjective moeten zijn. Maargoed, het spel is razend populair en betekent daarom ook dat ieder volgend deel goed verkocht zal worden dus ja, waarom dat luisteren naar de community.
Precies, games zijn net als films en muziek, kunst. Mensen die eraan werken zijn over het algemeen mensen met creativiteit en passie en willen uit niets, iets maken.
Echter is door het steeds groter worden van de complexiteit van producties de noodzaak tot management ontstaan.
Goed management binnen de creatieve industrie zou niet meer dan een regelnicht moeten zijn. Iemand die zorgt dat er geld is en publishing deals worden gesloten. Verder moet deze zich (in het belang van de kwaliteit van het eindresultaat) zich zo min mogelijk bemoeien met de creative directors die het team leiden tot het verwezenlijken van een visie.
Doordat het echter om steeds grotere investeringen gaat en steeds meer gamestudios de aandeelhouders tevreden moeten houden, wordt steeds vaker van bovenaf door de centenschuivers die geen enkel verstand hebben van het medium invloed uitgeoefend op de ontwikkeling.

Hierom zien we irritante geldzuiging praktijken als micro transacties en de samenvoeging van MWR met IW.

Dus ja het is idd en bedrijf, echter valt of staat dit bedrijf en zijn winst afhankelijk van de creatieve vrijheid en de werkomstandigheden van zijn personeel.
Maar dat is helemaal niet zo. Sommige games zijn 'kunst' of zou je zo kunnen noemen maar het overgrote merendeel is dat toch echt niet. Dat zijn ze ook nooit geweest. Is Pong kunst? Tetris? Dat waren namelijk games die esthetisch totaal niets met kunst te maken hebben. Blokjes die over een scherm schuiven. Het is eerder andersom, gaming is ook een medium waarbinnen je diepzinnige en kunst-achtige content kunt maken. Maar het hoeft helemaal niet.

Gaming is begonnen en is nog steeds in de basis een behendigheidsspelletje, waarbij hand-oog coordinatie alles domineert. De artistieke visie, het geld scheppen en alles daaromheen kwam pas veel later, namelijk toen gaming commerciëler werd.

De kritiek op CoD zat 'm dan ook nooit in het 'artistieke' aspect van de game. Het zat 'm juist en puur in gameplay (wel of geen jetpacks, server tickrates en uptime, weapon balance, perks). Dat is de reden dat veel mensen het blijven kopen, want laagdrempelig, snel en instant gratification-based. Net als met FIFA is het een game die zich verkoopt omdat 'iedereen om me heen 'm ook heeft' en dat hoort primair bij de doelgroep van de middelbare school en doodsbang zijn om niet meer bij je vaste clubje te (kunnen) horen. EA speelt daar heel handig mee. De wat meer ervaren en volwassen gamer had al enkele jaren door dat CoD meer van hetzelfde was en bleef, maar omdat de massa 'online kwam' moest je kennelijk mee blijven doen.

Als je aan CoD werkte en je hebt ooit gevonden dat je met iets artistieks bezig was, dan moet je je echt na laten kijken. CoD was vanaf CoD 4 geld scheppen en niets anders.

[Reactie gewijzigd door Vayra op 15 december 2016 10:13]

Dus jij wil zeggen dat de mensen die maanden bezig zijn met het bouwen van personages, verhaallijnen, sounddesign en het inrichten de maps, niet bezig zijn met kunst.
Het staat niet ver af van films maken en schilderen of beeldhouwen. Alleen dan allemaal digitaal. Er is idd een deel van het development team dat zich bezighoudt met gameplay, maar ook dat kan je een kunst op zich noemen.
Ja COD is weinig artistieks aan maar toch vind ik dat de mensen die de creatieve aspecten geregeld hebben, niet aan kan kijken voor de van bovenaf opgelegde limitaties en regie die enkel op geld en deadlines werkt.
Dat klopt, iets ontwerpen en/of programmeren is geen kunst. Alleen het eindproduct kán een artistieke lading hebben die het tot kunst maakt. Maar dat hoeft helemaal niet.

Het is veel beter te vergelijken met het ontwerpen en bouwen van een machine. Games lijken in bijna alles op de regels die bij een machine worden toegepast: je stopt er A in en er komt altijd B uit. Als een developer die voorspelbaarheid gaat aanpassen, of ermee gaat spelen, pas dan gaat een game *iets dichter* bij een kunstvorm staan. Een goed recent voorbeeld vind ik de game Tyranny, die een volledig nieuwe insteek hanteert op hoe er met relaties en reputatie wordt omgegaan - daar zitten best wel aspecten in die een kunstzinnige lading hebben. Of een game als Shadow of the Colossus, of Okami. Het is vooral de vernieuwing en de verassing die iets tot kunst maakt.

Een ingenieur of architect is ook geen kunstenaar, maar primair een ingenieur of architect. Vervolgens kán hij inderdaad eventueel kunst maken met die vaardigheden. Maar het hoeft niet, en is ook niet het primaire doel.

Als ik nu ga schilderen ben ik ook niet meteen met kunst bezig. Pas als ik dat heel erg goed kan en het eindproduct écht iets aparts wordt, zijn er mensen die het op een gegeven moment onder kunst *zouden kunnen* scharen.

Een film maken is ook niet per definitie kunst en ook hier is kunst nooit een primair doel, tenzij het een specifiek genre betreft, zoals de 'Filmhuis' film.

Kortom ik vind het veel te kort door de bocht om maar te zeggen dat elke sukkel die een appje of een game kan bouwen, gelijk met kunst bezig is. Dat is veel te makkelijk. Zelfs bínnen de kunstwereld is er discussie over wat wel of niet onder kunst valt, en dan gaat het alleen nog maar over schilderwerk bijvoorbeeld.

[Reactie gewijzigd door Vayra op 15 december 2016 18:08]

echt kansloos zo'n microtransactie karakter, kunnen ze nog veel van moba's leren, spuug!
Vroeger bij Call of Duty 2 kreeg je gewoon gratis patches en gratis extra mods en gratis mappen. Dat ze hieraf zijn gestapt is gewoon super jammer te noemen en zou het uniek maken.
Helaas werd er natuurlijk ook veel gecheat, maar oja je kon iemand eruit stemmen en dat is nu al niet meer.
In de oude Modern Warfare was het niet mogelijk om een knife te dragen als los wapen.
In de remastered is dit opeens wel mogelijk..
Er zijn ook melee wapens aan toegevoegd, net als ze in Black Ops 3 zitten. Werd toen ook gezegd dat het alleen cosmetisch is, nu krijgen we dit..
Microtransactions, ja
Pay-to-win, nee

Je kan loot drops kopen die alleen maar skins bevatten en die dus geen invloed hebben op de gameplay zelf, naast dat het een ander likje verf voor je wapen geeft.
Mwah als je bepaalde camo hebt kan het toch zijn dat je minder opvalt en dus meer kans maakt.
Heb je ooit een FPS game gespeeld? Games als COD geven spelers bijna een contour als je ze van een afstand bekijkt. Weet niet of dit in MWR ook zo is maar lijkt me dat het vrij weinig uitmaakt.
Meestal zijn de meest zeldzame of dure skins juist het meest kleurrijk en opvallend.
Jazeker, mw1 heb ik denk ik wel bijna 1000uur inzitten :p
Denk niet dat je in COD je wapencamo veranderd om minder op te vallen.. Met al die gouden skins ;).
de camo's in COD zijn over het algemeen anti-camo (zeker de populairdere)
Je kan loot drops kopen die alleen maar skins bevatten en die dus geen invloed hebben op de gameplay zelf, naast dat het een ander likje verf voor je wapen geeft.
Hier ben ik het mee oneens. Op BO3 meer dan 800 cryptokeys ineen keer uitgegeven. Geen een DLC gun. Geen een!. Ik koop voor 15 euro (ofzoiets) cod points. 3 DLC guns. Toevallig? Ik denk het niet..

Deze DLC guns hebben wel invloed op de gameplay omdat de een het niet heeft omdat die niet nog meer geld aan cod wilt uitgeven.

Ps, ik heb een season pass.

[Reactie gewijzigd door daxcy op 14 december 2016 15:28]

Ja, maar zijn opmerking ging om loot drops in MWR en niet om supply drops in BO3. Er zitten (nog) geen DLC guns in MWR loot drops die invloed hebben op de gameplay.
Maar jij weet net zo goed als ik dat dit toch wel gaat gebeuren. Waarschijnlijk proppen ze er gewoon MW2 wapens in of dergelijke..
Vandaar mijn (nog) ertussen in mijn opmerking.

edit: wat weggehaald wat niet in deze reply moest komen

[Reactie gewijzigd door Chance77 op 14 december 2016 16:28]

Er zijn ook melee wapens aan toegevoegd, net als ze in Black Ops 3 zitten. Werd toen ook gezegd dat het alleen cosmetisch is, nu krijgen we dit.. Dus meer dan skins en geloof me, dit is slechts het begin.
Melee wapens zijn ook nog irritant als de pest, kan er ook nog wel bij.
Met zo'n playerbase zou ik dit ook doen hoor ... de meeste vinden het waarschijnlijk zelfs een meerwaarde ten opzichte van het origineel.
Countdown campfest, wat mis ik vroeger opeens. Voor mij is Crossfire all-time favorite vanwege de variatie tussen snipen en close combat.
Oohhh Crossfire! Jij en ik zullen net als vele anderen daar veel goede herinneringen aan hebben. Ikzelf heb aan die map een vaste relatie aan overgehouden, no kidding.
Hoe dubbelzinnig is de mapnaam dan opeens! :*)
Zij heette SuperSniperGirl en kwam sinds enige tijd op de server (Celts Crossfire 24/7) waar ik als vaste speler elke dag aan het snipen was. We waren erg aan elkaar gewaagd en speelden dan ook altijd tegen elkaar en plaats van samen.

Na een paar keer samen gespeeld te hebben bleek dat zij Vlaams sprak en zijn we aan het praten geraakt via TeamSpeak. Voor dat we het wisten waren we helemaal hoteldebotel van elkaar, zonder elkaar ooit gezien te hebben.

We hebben via Google Hangouts (toen nog volledig in GMail geďntegreerd) elkaar voor het eerst écht gezien en dat maakte ons alleen maar zekerder van onze zaak. Facebook, TS3 en GMail waren onze middelen om elkaar dagelijks te kunnen spreken na werk. We deden beiden niets anders meer dan met elkaar kletsen en gamen.

We waren samen een feit en iedereen kende ons dan ook als "the Super Sniper Couple" op onze vaste servers waarna ik mijn gamerstag van simpelweg Bob heb aangepast naar SuperSniperGuy. We hadden zo veel plezier samen en hebben erg veel mensen leren kennen. Ik kan er vast nog uren over vertellen.

Nu, een dikke zeven jaar later zijn we nog steeds samen en gamen we gezellig naast elkaar in plaats van honderden kilometers uit elkaar.

Hier een paar oude screenshots van toen:
http://imgur.com/a/nDMbn
Vet man, zo zie je maar weer dat er voor iedereen iemand is en dat je deze op de vreemdste plaatsen kan ontmoeten. Iedereen die zegt dat je van gamen sociale connecties verliest moet een keer dit verhaal lezen.

Ik wens jullie beiden ontzettend veel succes en hoop dat die 7 jaar er 70 mogen worden.
Voor mijn gevoel is praktisch elke map in MWR een campfest. Niet normaal hoeveel mensen om een hoekje/uit het raam ADS zitten te turen, al dan niet gebruikmakend van headglitches.

Neem bv de map BOG, iedereen neemt die naam wel heel letterlijk. Iedereen zit vastgeplakt in de modder met een sniper ergens aan de rand van de map. De brave few die er doorheen rennen met een M16/M4/G3 of whatever zijn vaak een makkelijke prooi. Maar als je er dan doorheen weet te sluipen kun je wel vaak wat mooie kills maken.
"Gun Game is een free-for-all, waarbij een speler die een andere speler heeft vermoord, een nieuw wapen krijgt. Degene die het eerst door alle wapens heen is, wint het spel."

Doet mij terugkijken naar Black Ops 1 toen deze voor het eerst werd geďntroduceerd. Wat een tijden :) Toen was het nog redelijk.
In Cod 4 had je hem al als een mod. O-)
Gun game zat sws al in MW3
Black Ops 1 is ook eerder uitgebracht dan Modern Warfare 3..
Jullie hebben gelijk, zojuist even opgezocht, BLOPS was inderdaad eerder dan MW3. My bad.
Jullie hebben gelijk, zojuist even opgezocht, BLOPS was inderdaad eerder dan MW3. My bad.
Geen probleem kan gebeuren! :)
Black Ops 1 kwam toch echt voor MW3
doet mij denken aan de mod op css, maar goed dat zal weer te oud zijn :+
Ben ik nou echt de enige die juist vanaf black ops 1 de franchise neerwaarts vond gaan? Ik vond black ops 1 echt kak vergeleken met mw en mw2.
mee eens hoor :) na mw2 was alles behoorlijk bagger.
Helaas(?) was BO 1 mijn eerste COD (even wat jonger dan het gemiddelde op T.net ;)) Ter vergelijking met de delen waar je nu 60 piek voor moet neer leggen vond ik het een meesterwerk. Maar over het algemeen, leuk spel. Zit nog steeds een redelijke playerbase achter.
Cod 4 mijn leven voor gegeven. er werden mods gemaakt precies zoals ze hierboven vertellen. gouden tijden waren dit. Helaas na de remakes geen interesse meer in.

Wie heeft COD world at war nog gekend? bijna niemand zo goed was COD 4.

Nu BF fan

[Reactie gewijzigd door Bugles1984 op 14 december 2016 14:47]

Ik, maar COD 3 is ook alleen op de consoles uitgekomen als ik mij niet vergis.
ik heb ook vanaf COD (1) Alle Call of Duty's gekocht. Dit jaar niet. BF1 heeft mijn ogen geopend!

[Reactie gewijzigd door nexhil op 14 december 2016 14:44]

De nieuwe COD is opzich niet slecht. Vooral de campaign.
Ben echt een COD fan, maar deze keer wacht ik tot de grabbel bak, zo boos was ik na de trailer dat ze weer futuristisch pakten. Ik speel wel Mass Effect Andromeda als ik dat wil.
Klopt ik bedoelde ook world at war 8)7
Begon zelf met het spelen van Call of Duty 2. alle call of duty's daarna gepreordered zodra het kon. Behalve Infinite warfare. Hoogst waarschijnlijk zal ik hem toch nog aanschaffen zodat de collectie compleet blijft.
Zozo. +3 voor een mening. Dafuq
Na COD 1 en 2 heb ik niet veel multiplayer meer gespeeld in de serie. Sinds 1942 was ik al fan van battlefield, maar toen Bad Company gereleased werd ben ik volledig overgestapt. Man wat was die Frostbite engine goed.
Neusje van de zalm toen der tijd. :)
World at war vond ik persoonlijk ook gewoon troep. Maar ja, er moest elke keer zo snel mogelijk een nieuwe game komen dus had je twee compleet andere studio's die gelijktijdig op hun eigen manier aan het werk waren. Eentje deed het goed, de ander bagger.
Zombie modus heb ik alleen gespeeld, dat was ook echt het enige wat ik er mee deed.
Die deed het niet op mijn pc op een of andere manier :|
COD WAW is nog steeds geweldig, als je geen hackers tegenkomt, al is het gameplay wise niet erg verschillend van COD4. Het is bijna een COD4.1 :P
Ik snap de ophef niet zo. De meeste games staan volgens mij voor 50-60¤ in de pricewatch, deze game is daar geen uitzondering op. Eigenlijk krijg je dus twee games voor de prijs van één... Speel mwr dagelijks en iw zo af en toe waarbij mwr me meer aanspreekt door het gebrek aan de jetpacks en ander geneuzel... De nieuwe maps zijn meer dan welkom maar had graag killhouse er ook nog bij gehad... Maarja, je kunt niet alles hebben :)
Die prijs was eerst ¤80, dus in verhouding is het nog steeds duur, al helemaal als je bedenkt dat ik Infinite Warfare voor onder de ¤18 al aan kan komen. In feite zou dat dus betekenen dat MWR voor mij meer dan ¤40 kost en dat is me toch iets te.

Maar wat die man hier bedoelt is niet dat het te duur is, maar dat hij een spel moet kopen die hij niet wil om vervolgens het spel te kunnen spelen die hij wel wilt. Stel je eens voor dat ze dit met meerdere spellen zouden doen. Wil je Forza Horizon 3 spelen? Dan moet je Forza Motorsport 6 kopen voor ¤80 bij wijze van. Of wil je de nieuwe uitbreiding van World of Warcraft spelen? Tjah dan zul je wel eerst Overwatch of Diablo aan moeten schaffen. Laten we hopen dat dit eenmalig is en dat geen enkel bedrijf deze logica ooit zal overnemen.
Nou game ik toch aardig wat, maar bij spelwerelden in combinatie met een shooter moest ik echt even nadenken wat het was. Later in het verhaal worden het ineens weer gewoon maps genoemd dus why :?

Helaas moet ik nog steeds een slecht spel kopen om deze te kunnen spelen dus ik sla nog even over.

[Reactie gewijzigd door Beakzz op 14 december 2016 14:17]

Inderdaad een beetje overdreven qua vertalingsmanie.
Voor mij geen nut, want ik koop MWR niet tenzij het apart wordt verkocht.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*