123pc.nl

Review toevoegen
Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Hoewel het plaatsen van de bestelling zelf vrij gemakkelijk ging heeft een dienst voor mij uiteindelijk geen waarde als er vervolgens niet alleen niet geleverd wordt, maar bovendien niet wordt gecommuniceerd. Vandaar mijn waardering: 'waardeloos'.

Klantenservice

Bestelling geplaatst voor een goedkope CPU voor een oude fileserver. CPU was niet op voorraad, maar volgens de website nog wel leverbaar. Product was gemakkelijk te vinden, specs klopten, en het registratie- en betaalproces verliep redelijk gemakkelijk. Vijf dagen na bestelling was de status van het artikel op de website veranderd in 'niet meer leverbaar', dus gemaild met de vraag of iets bekend was omtrent de uitvoering van mijn bestelling. Vraag in de daaropvolgende week drie maal herhaald, zonder reactie. Uiteindelijk via de website annuleringsverzoek ingediend - en nu maar afwachten of ze daar wel iets mee doen.

Algemeen

Duidelijke website met makkelijke betalingsmogelijkheid, een snelle levering en prima status updates gedurende het proces.

Algemeen

Bestellen was makkelijk. Ik heb niet hoeven navigeren op de site, want de link kwam uit de pricewatch.

Verzending

werd geleverd op de aangegeven datum

Algemeen

Geweldig. Ik was opzoek naar een nieuwe cooler voor mijn Athlon x 6000+ processor in een systeem wat ongeveer 15 jaar oud is. Een hele zoek tocht en je wil toch ook niet te lang wachten. Gelukkig had 123pc.nl een Coolermaster DK8-8ID2A-OL-Gp invoorraad. Besteld en de volgende dag al keurig thuis geleverd. Koeler geplaatst en mijn systeem draait gelukkig weer. De fan maakt vrijwel geen lawaai en de processor blijft heurig rond de 50 graden. Ik ben er heel erg blij mee. Bedankt 123pc.nl

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

2 dagen geleden een pc besteld in de webshop. Er staat op de site "Vóór 17.00 uur besteld: dezelfde dag verstuurd". Helaas alleen een orderbevestiging, geen verzendinformatie. Ik ga inloggen om te kijken waar mijn bestelling blijft: is mijn order geannuleerd(?!)
Geen mailtje, belletje of iets dergelijks van een melding ontvangen.
Geen idee waar mijn geld is, ik denk dat ik opgelicht ben.

Ik bestel hier nooit meer.

Klantenservice

Geen communicatie over orders die geannuleerd worden, ook geen communicatie over of er een terugstorting is gedaan, geen communicatie hoe dan ook.

Beste A.M. van Tienhoven van Hollandshielding,

Zoals aangegeven hadden we direct dezelfde dag van uw bestelling, het bedrag geretourneerd.
Door de handmatige verwerking om u verder niet te laten wachten is er helaas geen mail de deur uitgegaan.

U bent niet opgelicht, u belde ons de volgende dag en zei zelf dat u geen inzage heeft op de bankrekening en daardoor niet kon checken of de betaling terug was.

Algemeen

Aardige personeel in het winkel, helpen je waar bij je hulp nodig hebt. Top winkel.

Klantenservice

Personeel heeft goed geholpen naar mijn mening heeft zelfs een prijsvergelijking van het product over het internet gedaan en een korting gegeven voor een eerlijke prijs. 10/10 raad de winkel aan.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Producten op de website die ze niet kunnen leveren.
Lange wachttijd door het aanbieden van producten die niet bij elkaar passen. Waarschijnlijk refurbished product gekregen ipv nieuw voor de zelfde prijs.

Verzending

Producten niet in originele doos. Verkocht als nieuw, maar lijkt refeurbished geleverd.

Klantenservice

Hebben wel moeite gedaan om product dat niet geleverd kon worden te vervangen met iets gelijkwaardigs, maar dat was lijkt refurbished en niet nieuw. Doos en docomentatie ontbraken..

Algemeen

Er is altijd tijd voor een analyse van het probleem en eventuele directe reparatie.
Kennis van zaken.

Algemeen

Geen issues met het plaatsen bestelling, de prijs stond accuraat vermeld. Positief punt: dit was de enige webshop die een refurbished Big Shuriken in de winkel had die ik voor mijn small form factor build nodig had

Verzending

De volgende dag verzonden via PostNL met track and trace

Algemeen

Samen met het advies forum een systeem in elkaar gezet, toen opzoek gegaan naar een bedrijf die het zou kunnen assembleren. Eerst de bekende shops af
gegaan. Maar uiteindelijk bij 123pc uitgekomen.

- webshop - zeer compleet, meerdere producten wel leverbaar die op de toch grote jongens sites niet te krijgen waren

- pc builder - Erg fijn systeem, zeer compleet en niet te ingewikkeld, ook heb ik ze meerdere malen telefonisch hulp gevraagd, en kunnen ze live mee
kijken met de systeem builder.

- contact is zeer direct en duidelijk, geen gesodemieter en gelijk iemand
aan de telefoon. TOP! en goed meedenkend !!

- Levering volgens afspraak en goed verpakt

- Systeem was pefect geconfigureerd en geupdate.

Al met al zeer onder de indruk

Verzending

De levering was precies volgens afspraak, dus uitstekend !

Klantenservice

Goeie adviezen gekregen, terug koppeling over de onderdelen
was ook keurig. Al met al lekker normaal en duidelijk!
Zelfs over de prijs van een bijkomend product nog kunnen praten.
Het ging hier over een NAS, die elders iets goedkoper was, later
terug gebeld, en een juiste prijs kunnen maken met 123pc.

Algemeen

Het maken van de bestelling was redelijk eenvoudig. De betaling verliep via iDeal ook goed.

Verzending

Levering was in eerste instantie een paar dagen vertraagd wat natuurlijk altijd kan gebeuren. Ik werd hier netjes van op de hoogte gebracht.

Klantenservice

De touchpad van de bestelde laptop stopte na een windows update. Ik was uitermate tevreden over de service, waar de medewerker/eigenaar ruim een half uur met me aan de telefoon heeft gezeten om het probleem uiteindelijk succesvol op te lossen.

Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Twee keer via de pricewatch uitgekomen bij 123pc.nl, voor de bestelling van een ASUS laptop. Bestellen en betalen gaat erg makkelijk, daarna overzichtelijk in te zien op je eigen accountpagina met orders, facturen etc.

Wat ik prettig vind aan 123pc.nl is dat ze naast een webshop met een opvallend goed assortiment, een (kleine) winkel hebben waar je direct met de eigenaar contact kunt heben.

Verzending

Heel netjes Track&Trace met verzekering en voorzien van foto van het ingepakte product. Levertijd zoals afgesproken (prima). In mijn geval was één van de twee laptops zo nieuw dat deze nog niet snel uitgeleverd kon worden door de distributeur. Hier werd netjes een vinger aan de pols gehouden door een medewerker over een tijdige leverantie.

Klantenservice

In de winkel in Gorinchem heb je direct contact met de eigenaar. Ik heb helaas een laptop terug moeten brengen (defect touchpad), deze werd netjes als DOA aangemeld bij ASUS en binnen twee weekjes had ik een nieuwe laptop in huis. Deze voldeed helaas nog steeds niet aan mijn (welicht wat hoge) eisen en heb de laptop onder de bekende "koop op afstand" reglementen kunnen retourneren.

Al met al fijn dat je direct contact hebt met iemand die zelf mag beslissen i.p.v. een medewerker die je lang op antwoord laat wachten.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Goede webshop met winkel in Gorinchem. Dus als je niet houdt van kopen op internet dan kun je op internet zoeken en kijken of het op voorraad is en dan ga je het in de winkel kopen en betalen.

Algemeen

Ik was voor professionele doeleinden op zoek naar één heel specifiek type USB-stick en 123pc was 1 van de 2 leveranciers die deze in het aanbod had. De andere aanbieder was 3x duurder, dus de keuze was snel gemaakt.
Betalen via webshop verliep aanvankelijk niet vlot, maar 1x telefonisch contact loste dit op. Bestellen vanuit België blijkt niet gebruikelijk.

Klantenservice

Alle contact via telefoon en mail verliep vlot en correct.

Algemeen

Bestelling via tweakers opgezocht, vandaaruit was het gemakkelijk te plaatsen. De site ziet er zelf in orde uit, maar afgezien van categorieen kent het geen filter om op specifieke binnen de categorieen te zoeken. Daarom een sterretje minder.

Verzending

Het tijdstop van bezorging was naar de door website gestelde verwachting.
Verzending per postnl is prettig omdat deze via track en trace een duidelijke bezorgperiode opgeeft.
Pakket zelf ziet er verder goed uit, maar moet het nog uitpakken (wacht op ander pakketje).

Algemeen

Ik bestel veel via internet en 123pc.nl is voor mij een nieuwe en prettige verrassing. Zeer scherp in prijs, misschien wel de goedkoopste voor dit accesspoint, maar er vielen mij een paar dingen op. Ik kreeg iets betere kabels (cat 6e ipv de bestelde cat 5e) en een fotootje van de inhoud voordat het gisteren werd verzonden. Plus alle andere toeters en bellen, track trace nummer enz.

Verzending

Levering goed verpakt en onbeschadigd. Aflevertijd punctueel volgens schema, wie houdt daar niet van? Post NL Pakketservice doet ook wat is afgesproken. Over de klantenservice kan ik nog niets zeggen en als het product doet wat het moet doen, hoop ik dat nooit te hoeven doen. ;-)

Algemeen

Na een ontluisterende ervaring bij een pure webwinkel besloten om mijn nieuwe monitor bij 123PC te bestellen, mede doordat je daar kan kiezen voor ophalen/pinnen.

Website is duidelijk en de zoekfunctie voldoet wanneer je iets niet direct kan vinden. De prijs was iets hoger dan bij andere winkels, maar dat vond ik geen bezwaar.

Verzending

Prima besteltraject. Op woensdagmiddag besteld en ik kon hem de dag erna al ophalen. Winkel is goed bereikbaar, vlak bij een parkeerplaars en -garage. Vriendelijke, correct personeel.

Algemeen

Fijne webshop. Goeie prijs. Vlotte levering volgens schema. Zeker een aanrader en niet heel veel winkels verkopen de LG 22CV241

Keurig volgens schema geleverd

Klantenservice

Er werd speciaal gebeld om te zeggen dat er een Duits toetsenbord bijzat en om te vragen of ik wel wist dat het geen gewone PC was.

Algemeen: Score: 3
Algemeen

Gewoon met de oplossing iDeal kunnen betalen. Niets speciaals meegemaakt en ging dus ook gelijk goed. Website had wel wat overzichtelijker gemogen.

Verzending

Met de post verstuurd. Nu was ik zelf bij de 2 keer dat ze het geprobeerd hebben niet thuis, maar dat is mijn eigen schuld.

Algemeen

Uitstekende webshop. Heb er een bestelling met een paar muizen en toetsenborden geplaatst. Bleken ze niet genoeg op voorraad te hebben, ze hebben mij een prima alternatief aangeboden zonder extra kosten.

Verzending

De order was goed ingepakt en de verpakkingen hadden geen schade.

Klantenservice

Helaas bleek een van de muizen een kapot scrolwiel te hebben.
Mail gestuurd, hier kreeg ik nog dezelfde dag antwoord op, hierin werd mij gevraagd een foto op te sturen. Ook hier kreeg ik snel een antwoord op met het bericht dat ik de oude muis mocht houden en er een vervangende muis zou worden opgestuurd.

Uitstekende aftersales dus!

Scorekaart voor 123pc.nl

Algemeen Score: 1
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 1

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie