123pc.nl

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop 123pc.nl

Review toevoegen
Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen

Samen met het advies forum een systeem in elkaar gezet, toen opzoek gegaan naar een bedrijf die het zou kunnen assembleren. Eerst de bekende shops af
gegaan. Maar uiteindelijk bij 123pc uitgekomen.

- webshop - zeer compleet, meerdere producten wel leverbaar die op de toch grote jongens sites niet te krijgen waren

- pc builder - Erg fijn systeem, zeer compleet en niet te ingewikkeld, ook heb ik ze meerdere malen telefonisch hulp gevraagd, en kunnen ze live mee
kijken met de systeem builder.

- contact is zeer direct en duidelijk, geen gesodemieter en gelijk iemand
aan de telefoon. TOP! en goed meedenkend !!

- Levering volgens afspraak en goed verpakt

- Systeem was pefect geconfigureerd en geupdate.

Al met al zeer onder de indruk

Verzending

De levering was precies volgens afspraak, dus uitstekend !

Klantenservice

Goeie adviezen gekregen, terug koppeling over de onderdelen
was ook keurig. Al met al lekker normaal en duidelijk!
Zelfs over de prijs van een bijkomend product nog kunnen praten.
Het ging hier over een NAS, die elders iets goedkoper was, later
terug gebeld, en een juiste prijs kunnen maken met 123pc.

Algemeen

Het maken van de bestelling was redelijk eenvoudig. De betaling verliep via iDeal ook goed.

Verzending

Levering was in eerste instantie een paar dagen vertraagd wat natuurlijk altijd kan gebeuren. Ik werd hier netjes van op de hoogte gebracht.

Klantenservice

De touchpad van de bestelde laptop stopte na een windows update. Ik was uitermate tevreden over de service, waar de medewerker/eigenaar ruim een half uur met me aan de telefoon heeft gezeten om het probleem uiteindelijk succesvol op te lossen.

Algemeen

Twee keer via de pricewatch uitgekomen bij 123pc.nl, voor de bestelling van een ASUS laptop. Bestellen en betalen gaat erg makkelijk, daarna overzichtelijk in te zien op je eigen accountpagina met orders, facturen etc.

Wat ik prettig vind aan 123pc.nl is dat ze naast een webshop met een opvallend goed assortiment, een (kleine) winkel hebben waar je direct met de eigenaar contact kunt heben.

Verzending

Heel netjes Track&Trace met verzekering en voorzien van foto van het ingepakte product. Levertijd zoals afgesproken (prima). In mijn geval was één van de twee laptops zo nieuw dat deze nog niet snel uitgeleverd kon worden door de distributeur. Hier werd netjes een vinger aan de pols gehouden door een medewerker over een tijdige leverantie.

Klantenservice

In de winkel in Gorinchem heb je direct contact met de eigenaar. Ik heb helaas een laptop terug moeten brengen (defect touchpad), deze werd netjes als DOA aangemeld bij ASUS en binnen twee weekjes had ik een nieuwe laptop in huis. Deze voldeed helaas nog steeds niet aan mijn (welicht wat hoge) eisen en heb de laptop onder de bekende "koop op afstand" reglementen kunnen retourneren.

Al met al fijn dat je direct contact hebt met iemand die zelf mag beslissen i.p.v. een medewerker die je lang op antwoord laat wachten.

Klantenservice:

Goede webshop met winkel in Gorinchem. Dus als je niet houdt van kopen op internet dan kun je op internet zoeken en kijken of het op voorraad is en dan ga je het in de winkel kopen en betalen.

Algemeen

Ik was voor professionele doeleinden op zoek naar één heel specifiek type USB-stick en 123pc was 1 van de 2 leveranciers die deze in het aanbod had. De andere aanbieder was 3x duurder, dus de keuze was snel gemaakt.
Betalen via webshop verliep aanvankelijk niet vlot, maar 1x telefonisch contact loste dit op. Bestellen vanuit België blijkt niet gebruikelijk.

Klantenservice

Alle contact via telefoon en mail verliep vlot en correct.

Algemeen

Bestelling via tweakers opgezocht, vandaaruit was het gemakkelijk te plaatsen. De site ziet er zelf in orde uit, maar afgezien van categorieen kent het geen filter om op specifieke binnen de categorieen te zoeken. Daarom een sterretje minder.

Verzending

Het tijdstop van bezorging was naar de door website gestelde verwachting.
Verzending per postnl is prettig omdat deze via track en trace een duidelijke bezorgperiode opgeeft.
Pakket zelf ziet er verder goed uit, maar moet het nog uitpakken (wacht op ander pakketje).

Algemeen

Ik bestel veel via internet en 123pc.nl is voor mij een nieuwe en prettige verrassing. Zeer scherp in prijs, misschien wel de goedkoopste voor dit accesspoint, maar er vielen mij een paar dingen op. Ik kreeg iets betere kabels (cat 6e ipv de bestelde cat 5e) en een fotootje van de inhoud voordat het gisteren werd verzonden. Plus alle andere toeters en bellen, track trace nummer enz.

Verzending

Levering goed verpakt en onbeschadigd. Aflevertijd punctueel volgens schema, wie houdt daar niet van? Post NL Pakketservice doet ook wat is afgesproken. Over de klantenservice kan ik nog niets zeggen en als het product doet wat het moet doen, hoop ik dat nooit te hoeven doen. ;-)

Algemeen

Na een ontluisterende ervaring bij een pure webwinkel besloten om mijn nieuwe monitor bij 123PC te bestellen, mede doordat je daar kan kiezen voor ophalen/pinnen.

Website is duidelijk en de zoekfunctie voldoet wanneer je iets niet direct kan vinden. De prijs was iets hoger dan bij andere winkels, maar dat vond ik geen bezwaar.

Verzending

Prima besteltraject. Op woensdagmiddag besteld en ik kon hem de dag erna al ophalen. Winkel is goed bereikbaar, vlak bij een parkeerplaars en -garage. Vriendelijke, correct personeel.

Algemeen

Fijne webshop. Goeie prijs. Vlotte levering volgens schema. Zeker een aanrader en niet heel veel winkels verkopen de LG 22CV241

Keurig volgens schema geleverd

Klantenservice

Er werd speciaal gebeld om te zeggen dat er een Duits toetsenbord bijzat en om te vragen of ik wel wist dat het geen gewone PC was.

Algemeen

Gewoon met de oplossing iDeal kunnen betalen. Niets speciaals meegemaakt en ging dus ook gelijk goed. Website had wel wat overzichtelijker gemogen.

Verzending

Met de post verstuurd. Nu was ik zelf bij de 2 keer dat ze het geprobeerd hebben niet thuis, maar dat is mijn eigen schuld.

Algemeen

Uitstekende webshop. Heb er een bestelling met een paar muizen en toetsenborden geplaatst. Bleken ze niet genoeg op voorraad te hebben, ze hebben mij een prima alternatief aangeboden zonder extra kosten.

Verzending

De order was goed ingepakt en de verpakkingen hadden geen schade.

Klantenservice

Helaas bleek een van de muizen een kapot scrolwiel te hebben.
Mail gestuurd, hier kreeg ik nog dezelfde dag antwoord op, hierin werd mij gevraagd een foto op te sturen. Ook hier kreeg ik snel een antwoord op met het bericht dat ik de oude muis mocht houden en er een vervangende muis zou worden opgestuurd.

Uitstekende aftersales dus!

Algemeen

Ik wilde al een tijdje een Bay Trail NUC (DN2820FYKH) van Intel bestellen, deze waren maar mondjesmaat leverbaar. Plots stond 123pc.nl ertussen met een levertijd van 1-4 werkdagen voor een redelijke prijs. Woensdag besteld, stille hoop dat ie voor het weekend nog binnen zou kunnen zijn; dat is ook gelukt: vrijdags werd hij afgeleverd.

Klein puntje van kritiek is de website: die staat vol met rare zinnen en spelfouten. Ook werd ik tijdens het bestelproces een aantal keer heen- en weergeslingerd tussen het account aanmaken / bevestigen en de bestelling zelf - dat gebeurt wel vaker als er tijdens het bestellen een account moet worden aangemaakt, maar hier kwam je af en toe niet automatisch terug op de pagina waar je bezig was. De accountomgeving is sowieso wat druk en rommelig, maar uiteindelijk kun je alles vinden wat je nodig hebt. Gelukkig werd tijdens het bestellen het winkelwagentje / de order wel steeds goed bewaard, dus uiteindelijk verliep het prima. Werking is dus ok, maar er mag nog wel even naar de usability gekeken worden.

Al met al dus prima ervaring met deze shop.

Verzending

Prima verpakt in omdoosje met luchtkussenpadding. Regelmatige updates van de orderstatus.

Algemeen

Ik heb een erg plezierige ervaring gehad met het bestellen bij 123pc.nl. De levertijd was voor mij belangrijk. Na een belletje dat de levertijd overeen kwam met wat werd vermeldt op de website heb ik de bestelling geplaatst. De bestelling heb ik vervolgens na 2 dagen mogen ontvangen waarbij werd aangegeven dat het maximaal 4 dagen kon duren. Daarover was ik positief verrast!

Daarnaast hebben ze een mooie en duidelijke website.

Verzending

Mijn bestelling is goed verpakt aangekomen.

Klantenservice:

Goede winkel waar je met al je problemen terecht kan. Staan altijd voor je klaar en je gaat altijd met een goed gevoel de winkel uit.
Mensen denken vaak dat een kleine speciaalzaak hoge prijzen heeft maar dat is totaal niet waar. Ze zijn erg scherp met prijzen en goede service.
Een aanrader om uw producten te kopen!

Algemeen

Goede service, altijd wel een oplossing; Snel bedacht.
klantvriendelijk en de klant is koning. Altijd genoeg cases, moederborden, processors, voeddingen, PCI-kaarten, harde schijven, videokaarten enz. enz.

---

Er zijn niet veel aftersales, en als die er zijn, zijn ze Alleen in de winkel er.

Verzending

De verzending kwam goed aan, op tijd en goed ingepakt. geen flutverpakking. Bijna altijd de eerste dag nadat je hebt besteld thuis.

Scorekaart voor 123pc.nl

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie