123pc.nl

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Geweldig. Ik was opzoek naar een nieuwe cooler voor mijn Athlon x 6000+ processor in een systeem wat ongeveer 15 jaar oud is. Een hele zoek tocht en je wil toch ook niet te lang wachten. Gelukkig had 123pc.nl een Coolermaster DK8-8ID2A-OL-Gp invoorraad. Besteld en de volgende dag al keurig thuis geleverd. Koeler geplaatst en mijn systeem draait gelukkig weer. De fan maakt vrijwel geen lawaai en de processor blijft heurig rond de 50 graden. Ik ben er heel erg blij mee. Bedankt 123pc.nl

Scorekaart voor 123pc.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie