123pc.nl

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

2 dagen geleden een pc besteld in de webshop. Er staat op de site "Vóór 17.00 uur besteld: dezelfde dag verstuurd". Helaas alleen een orderbevestiging, geen verzendinformatie. Ik ga inloggen om te kijken waar mijn bestelling blijft: is mijn order geannuleerd(?!)
Geen mailtje, belletje of iets dergelijks van een melding ontvangen.
Geen idee waar mijn geld is, ik denk dat ik opgelicht ben.

Ik bestel hier nooit meer.

Klantenservice

Geen communicatie over orders die geannuleerd worden, ook geen communicatie over of er een terugstorting is gedaan, geen communicatie hoe dan ook.

Beste A.M. van Tienhoven van Hollandshielding,

Zoals aangegeven hadden we direct dezelfde dag van uw bestelling, het bedrag geretourneerd.
Door de handmatige verwerking om u verder niet te laten wachten is er helaas geen mail de deur uitgegaan.

U bent niet opgelicht, u belde ons de volgende dag en zei zelf dat u geen inzage heeft op de bankrekening en daardoor niet kon checken of de betaling terug was.

Scorekaart voor 123pc.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie