123pc.nl

772 producten en 805 uitvoeringen

Beste A.M. van Tienhoven van Hollandshielding,

Zoals aangegeven hadden we direct dezelfde dag van uw bestelling, het bedrag geretourneerd.
Door de handmatige verwerking om u verder niet te laten wachten is er helaas geen mail de deur uitgegaan.

U bent niet opgelicht, u belde ons de volgende dag en zei zelf dat u geen inzage heeft op de bankrekening en daardoor niet kon checken of de betaling terug was.

Scorekaart voor 123pc.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie