123pc.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Na een ontluisterende ervaring bij een pure webwinkel besloten om mijn nieuwe monitor bij 123PC te bestellen, mede doordat je daar kan kiezen voor ophalen/pinnen.

Website is duidelijk en de zoekfunctie voldoet wanneer je iets niet direct kan vinden. De prijs was iets hoger dan bij andere winkels, maar dat vond ik geen bezwaar.

Verzending

Prima besteltraject. Op woensdagmiddag besteld en ik kon hem de dag erna al ophalen. Winkel is goed bereikbaar, vlak bij een parkeerplaars en -garage. Vriendelijke, correct personeel.

Scorekaart voor 123pc.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie