123pc.nl

Review toevoegen

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Algemeen

Ik heb een erg plezierige ervaring gehad met het bestellen bij 123pc.nl. De levertijd was voor mij belangrijk. Na een belletje dat de levertijd overeen kwam met wat werd vermeldt op de website heb ik de bestelling geplaatst. De bestelling heb ik vervolgens na 2 dagen mogen ontvangen waarbij werd aangegeven dat het maximaal 4 dagen kon duren. Daarover was ik positief verrast!

Daarnaast hebben ze een mooie en duidelijke website.

Verzending

Mijn bestelling is goed verpakt aangekomen.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Goede winkel waar je met al je problemen terecht kan. Staan altijd voor je klaar en je gaat altijd met een goed gevoel de winkel uit.
Mensen denken vaak dat een kleine speciaalzaak hoge prijzen heeft maar dat is totaal niet waar. Ze zijn erg scherp met prijzen en goede service.
Een aanrader om uw producten te kopen!

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Algemeen

Goede service, altijd wel een oplossing; Snel bedacht.
klantvriendelijk en de klant is koning. Altijd genoeg cases, moederborden, processors, voeddingen, PCI-kaarten, harde schijven, videokaarten enz. enz.

---

Er zijn niet veel aftersales, en als die er zijn, zijn ze Alleen in de winkel er.

Verzending

De verzending kwam goed aan, op tijd en goed ingepakt. geen flutverpakking. Bijna altijd de eerste dag nadat je hebt besteld thuis.

1 2

Scorekaart voor 123pc.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie