123pc.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 5
Algemeen

Uitstekende webshop. Heb er een bestelling met een paar muizen en toetsenborden geplaatst. Bleken ze niet genoeg op voorraad te hebben, ze hebben mij een prima alternatief aangeboden zonder extra kosten.

Verzending

De order was goed ingepakt en de verpakkingen hadden geen schade.

Klantenservice

Helaas bleek een van de muizen een kapot scrolwiel te hebben.
Mail gestuurd, hier kreeg ik nog dezelfde dag antwoord op, hierin werd mij gevraagd een foto op te sturen. Ook hier kreeg ik snel een antwoord op met het bericht dat ik de oude muis mocht houden en er een vervangende muis zou worden opgestuurd.

Uitstekende aftersales dus!

Scorekaart voor 123pc.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie