123pc.nl

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0
Algemeen

Ik bestel veel via internet en 123pc.nl is voor mij een nieuwe en prettige verrassing. Zeer scherp in prijs, misschien wel de goedkoopste voor dit accesspoint, maar er vielen mij een paar dingen op. Ik kreeg iets betere kabels (cat 6e ipv de bestelde cat 5e) en een fotootje van de inhoud voordat het gisteren werd verzonden. Plus alle andere toeters en bellen, track trace nummer enz.

Verzending

Levering goed verpakt en onbeschadigd. Aflevertijd punctueel volgens schema, wie houdt daar niet van? Post NL Pakketservice doet ook wat is afgesproken. Over de klantenservice kan ik nog niets zeggen en als het product doet wat het moet doen, hoop ik dat nooit te hoeven doen. ;-)

Scorekaart voor 123pc.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie