123pc.nl

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Geen issues met het plaatsen bestelling, de prijs stond accuraat vermeld. Positief punt: dit was de enige webshop die een refurbished Big Shuriken in de winkel had die ik voor mijn small form factor build nodig had

Verzending

De volgende dag verzonden via PostNL met track and trace

Scorekaart voor 123pc.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie