123pc.nl

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Twee keer via de pricewatch uitgekomen bij 123pc.nl, voor de bestelling van een ASUS laptop. Bestellen en betalen gaat erg makkelijk, daarna overzichtelijk in te zien op je eigen accountpagina met orders, facturen etc.

Wat ik prettig vind aan 123pc.nl is dat ze naast een webshop met een opvallend goed assortiment, een (kleine) winkel hebben waar je direct met de eigenaar contact kunt heben.

Verzending

Heel netjes Track&Trace met verzekering en voorzien van foto van het ingepakte product. Levertijd zoals afgesproken (prima). In mijn geval was één van de twee laptops zo nieuw dat deze nog niet snel uitgeleverd kon worden door de distributeur. Hier werd netjes een vinger aan de pols gehouden door een medewerker over een tijdige leverantie.

Klantenservice

In de winkel in Gorinchem heb je direct contact met de eigenaar. Ik heb helaas een laptop terug moeten brengen (defect touchpad), deze werd netjes als DOA aangemeld bij ASUS en binnen twee weekjes had ik een nieuwe laptop in huis. Deze voldeed helaas nog steeds niet aan mijn (welicht wat hoge) eisen en heb de laptop onder de bekende "koop op afstand" reglementen kunnen retourneren.

Al met al fijn dat je direct contact hebt met iemand die zelf mag beslissen i.p.v. een medewerker die je lang op antwoord laat wachten.

Scorekaart voor 123pc.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 3

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 5 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie