Foto Konijnenberg

171 producten en 203 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Foto Konijnenberg

Review toevoegen

Algemeen

Uitleg over het product (Canon EOS M100) op de website was helder, de aanbieding (toestel + 2 lenzen) was scherp, alles werd binnen 24 uur geleverd, goed beschermd ingepakt. Prima webwinkel, zou er zo weer bestellen.

Algemeen

Bestelling makkelijk geplaatst maar kreeg geen bevestigingsbrief van post Nl. Na een telefoontje aan foto konijnenberg werd dit echter snel opgelost.

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Alles prima. het was black friday. Bestelling kwam niet de volgende dag maar een dag later. Maar hun website liep tenminste niet vast zoals die van kamera express.

Verzending

was een dagje later. maar prima

Klantenservice

ze konden niks meer in t systeem zien omdat het zo druk was.

Algemeen

Een LG 55UM7450PLA TV besteld bij Konijnenberg want ze waren tijdens de Black Friday acties de goedkoopste in Nederland en met 5 jaar garantie.
Helaas werd de TV 2 dagen te laat geleverd maar door de Black Friday drukte is dat begrijpelijk. De TV werd dan wel weer op Zondag geleverd wat natuurlijk positief is. Ik ben bekend met de goede kwaliteit van LG maar toch bevalt de TV nog beter als verrwacht. Het beeld is haarscherp en het geluid geef ik ook ruim een voldoende. Hij heeft opvallend veel aansluitmogelijkheden, ook voor oudere apparatuur en ook de bediening is vrij gemakkelijk. Zelfs mijn moeder van 77 jaar kan hem goed bedienen terwijl ze technisch toch niet zo handig is.
Al met al zeker een aanrader!

Verzending

De TV werd met een koerier gestuurd en de doos werd netjes binnen gezet. Hij was ook weer erg snel weg. Het was ons duidelijk dat de TV alleen afgeleverd zou worden en dat we hem zelf uit moesten pakken en afsluiten. Ik zit zelf in de techniek dus dat was geen probleem maar verwacht niet dat ze hem ook voor je aansluiten. Als je niet handig genoeg bent om hem zelf aan te sluiten dan kun je beter ergens anders kopen maar dan ben je waarschijnlijk ook een stuk duurder uit.

Klantenservice

Ik heb de Klantenservice 1 keer aan de lijn gehad omdat de levering later kwam dan verwacht. Ik werd netjes te woord gestaan dus daar heb ik geen klachten over.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Winactie

Algemeen

De service is voldoende, al kan deze proactiever. Ik heb er zelf achter moeten komen dat de bestelling veel later geleverd werd. Hierbij is er compensatie aangeboden wat voldeed.

Algemeen: Score: 3

Algemeen

Een uitgebreide web winkel met zeer veel keuze mogelijkheden en goede service. Ze hebben me goed verder geholpen.

Algemeen

Goede service. Bij Foto Konijnenberg wordt je altijd goed geholpen.
Deze verkopers weten heel goed wat ze verkopen.

Goede service

Algemeen

Very happy with my purchase of Pentax K1 body and 24-70 DFA lenses. I highly recommend them for both prices and customer service! Would buy from them again.

Verzending

Products were nicely packaged and came in perfect condition

Klantenservice

It was awesome! I went to their shop to swap the lenses I originally purchased. Had coffee while talking with one of the representatives who showed me all options for my K1 body. Eventually decided on the 24-70 DFA lenses. Great experience.

Algemeen

Goede service, vragen werden vlot beantwoord, ook nadat ik nog een vraag had gemaild snel en vakkundig antwoord

Netjes op verwachte datum

Klantenservice

Ik had nog enkele vragen deze werden vakkundig beantwoord

Algemeen

De shop is zeer goed georganiseerd. De verkoper had kennis van zake. Werd zeer goed geholpen.

Algemeen

Fijne site/webshop. Alles werkt Prima zoals het hoort. De volledige procedure van het bestellen verliep vlot en gemakkelijk. Voor meer info over lopende acties moet je soms wel een beetje zoeken, dat zou nog makkelijker kunnen.

Verzending

Het product werd keurig binnen de verwachte termijn geleverd.

Klantenservice

Foto Konijnenberg levert een uitstekende service. Je krijgt het gevoel dat ze oprecht om je geven als klant en je echt willen helpen.

Algemeen

Haalde beloofde verzendtermijn niet. Dat kwam na bellen door een chaotische situaties met nieuwe werknemers inwerken. Dat kan natuurlijk gewoon gebeuren. Communicatie op dat punt kan echter beter. De lens uiteindelijk één dag later alsnog ontvangen.

Verzending

Product werd niet geleverd binnen beloofde verzendtermijn (voor 22:00 besteld, vandaag nog op de post).

Klantenservice

Bij contact met de klantenservice werd duidelijk dat er sprake was van een zeer grote drukte gecombineerd met nieuw personeel. Prima te woord gestaan.

Epep Karma 7,64K

Algemeen

Via het tweakers forum een mooie prijs gezien. Vervolgens gebeld met de klantenservice (van Kamera Express waar ze nu onderdeel van zijn) en waarbij ik deze prijs bevestigd kreeg en na 45 minuten ook bevestiging per mail. Vervolgens naar de winkel gegaan waarbij ik de tv na tonen van de mail voor die prijs mee kreeg. Ook nog geholpen om te tv in de auto te krijgen. Vlotte service en communicatie.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Een review is verplicht om aanspraak te maken op 5 jaar garantie. Gezien de slechte service hoop ik er nooit van gebruik te moeten maken.
Op zich is het wel een (redelijk) betrouwbaar bedrijf in die zin dat ze wel leveren, maar de service is echt waardeloos. Alle producten die ik bestelde waren bij bestelling "Op voorraad, direct leverbaar", maar toch werd mijn bestelling in 3x geleverd. Hier kon ik op zich nog begrip voor opbrengen, zij het niet dat ik van Foto Konijnenberg geen enkele, maar dan ook echt geen enkele mail ontvangen heb. Nooit een trackingcode (het was dus steeds een complete verrassing wanneer de koerier kwam) en nul communicatie dat bepaalde producten 'opeens' niet op voorraad waren en later zouden geleverd worden. Je zult maar dringend iets nodig hebben en op goed vertrouwen iets kopen dat 'op voorraad' aangegeven staat maar dan pas een week (of langer) later geleverd wordt. Vervolgens voldeed 1 product niet aan mijn verwachtingen. Dit heb ik retour gebracht in de winkel. Ook daarvan heb ik geen enkele mail ontvangen dat mijn retour verwerkt is. 2 weken later heb ik ook nog steeds mijn geld niet terug ontvangen, hoewel je als klant toch altijd meteen moet betalen en men mij in de winkel ook gewoon onmiddellijk had kunnen terug betalen. Wanneer je iets duur retourneert, kan je weken geen vervangend product kopen omdat je geld bij hen vastzit.
Ik heb overigens een telelens apart gekocht die ook in een pakketformule wordt aangeboden en er stond op de verpakking "niet voor aparte verkoop", dan voel je je qua bedrag toch erg in het zak gezet, want in pakketvorm kost de lens maar liefst € 99 minder! Ook zat mijn camera zelf in een doos waarop een andere kitlens staat dan dewelke ik gekozen had (die zat er apart bij). Dit geeft mij weer een wrange nasmaak en het geeft geen eerlijke indruk.

Verzending

De levering werd opgesplitst in 3x ondank dat alle producten bij bestelling 'op voorraad' waren en ik heb geen enkele mail gekregen over het feit dat de bestelling ging opgesplitst worden of geen enkele trackingcode. Mijn bestelling staat nu op de webshop nog steeds aangegeven als 'wordt verwerkt'. Wanneer er een correcte communicatie zou gevoerd zijn, had ik wel een goede ervaring kunnen hebben.

Klantenservice

Het lijkt alsof de klantendienst erg duur per woord moet betalen, want wanneer je klachten of vragen hebt, krijg je telkens een erg summier antwoord en moet je de informatie er echt uit sleuren, om dan nog steeds geen correcte info te krijgen.
Update: na navraag over dat ik nog op mijn geld wacht, kreeg ik na een week een mail dat ze het gingen nakijken en verder nog iets gingen laten weten. Op verdere reactie mocht ik niet meer rekenen. De klantenservice is echt heel slecht!

Algemeen

De stock van de winkel is heel makkelijk te zien op site, waardoor ik op voorhand kan zien of iets beschikbaar is of niet als ik naar de winkel ga.

Klantenservice

Zeer vriendelijk en snel behandeld in de winkel.

Munki Karma 3,04K
Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Waardeloos. Ik bestel hier nooit meer. Langere leveringstijd (zonder klant in te lichten) en ook nog eens een verkeerd model geleverd. Het geleverde model betreft een buitenlands model dat ook nog eens goedkoper is bij de concurrent. Na dit te melden krijg je te horen dat ze "geen korting geven". Alleen kunnen we hier niet spreken over een korting, aangezien het een ander model betreft. Top klantenservice!

Verzending

Op de website wordt geadverteerd met "voor 22:00 besteld, morgen in huis". In de voorwaarden staat dat dit alleen geldt mits het product op voorraad is, niet zwaarder is dan 25kg en niet langer dan 150cm. De verpakking van mijn bestelde TV was niet zwaarder dan 25g, niet langer dan 150cm en ook nog eens op voorraad, toch heb ik 4 werkdagen moeten wachten. Na zelf te moeten bellen met de vraag om verheldering, krijg je te horen dat alle TV's via een externe koeriersdienst gaan en er sowieso een langere leveringstijd is. Nergens staat dit vermeld op de website. Slecht. Daarnaast werd er wel aangegeven dat er iets was misgegaan met het verwerken van mijn bestelling.

Klantenservice

Het geleverde TV model kwam niet overeen met mijn bestelling. Zij leverde een buitenlands model dat ook nog eens goedkoper is bij de concurrent. Na dit telefonisch aan te geven, gaf medewerker Jessica aan hier achteraan te gaan, maar zij kon mij wel alvast melden dat ze uberhaupt niet het model leveren dat ik via hun eigen website heb besteld. Apart, niet?

Enkele dagen later werd ik teruggebeld met de mededeling dat ze niet wilde meewerken aan het "geven van een korting". Ware het niet dat er een verkeerd model is geleverd en we hier dus niet (kunnen) spreken over een korting. Wat moet ik hier nou als consument van denken?

Algemeen

's Avonds besteld; volgende dag in huis. Op vragen netjes antwoord gekregen. Ook eerdere ervaringen waren positief.

Verzending

Alles op tijd geleverd en netjes in een doos met bescherming tegen stoten.

Klantenservice

Vragen snel en effectief beantwoord.

Algemeen

Duidelijke website. Ik bestelde de camera 's avonds en de volgende dag had ik h'm al in huis. In het verleden heb ik eerder gekocht bij Foto Konijnenberg; veilige site en goede prijzen.

Verzending

's avonds laat besteld en de volgende ochtend had ik de camera in mijn handen, top!

Algemeen

Zeer goede organisatie. Bekwam personeel geeft U de juiste informatie over de producten. Zo kan je zowel in de winkel als online de juiste producten bestellen.
Vriendelijk personeel en de afspraken worden correct na gekomen.

Verzending

Als je in de winkel besteld duur te levering langer dan online , lijkt me niet zo logisch.

Algemeen

Zeer goede service. Personeel is vriendelijk, gepassioneerd en behulpzaam. We kregen zonder pardon een inleiding in fotografie.

Klantenservice

Zie bovenstaande. Ook hier, top service.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg