Foto Konijnenberg

Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Een LG 55UM7450PLA TV besteld bij Konijnenberg want ze waren tijdens de Black Friday acties de goedkoopste in Nederland en met 5 jaar garantie.
Helaas werd de TV 2 dagen te laat geleverd maar door de Black Friday drukte is dat begrijpelijk. De TV werd dan wel weer op Zondag geleverd wat natuurlijk positief is. Ik ben bekend met de goede kwaliteit van LG maar toch bevalt de TV nog beter als verrwacht. Het beeld is haarscherp en het geluid geef ik ook ruim een voldoende. Hij heeft opvallend veel aansluitmogelijkheden, ook voor oudere apparatuur en ook de bediening is vrij gemakkelijk. Zelfs mijn moeder van 77 jaar kan hem goed bedienen terwijl ze technisch toch niet zo handig is.
Al met al zeker een aanrader!

Verzending

De TV werd met een koerier gestuurd en de doos werd netjes binnen gezet. Hij was ook weer erg snel weg. Het was ons duidelijk dat de TV alleen afgeleverd zou worden en dat we hem zelf uit moesten pakken en afsluiten. Ik zit zelf in de techniek dus dat was geen probleem maar verwacht niet dat ze hem ook voor je aansluiten. Als je niet handig genoeg bent om hem zelf aan te sluiten dan kun je beter ergens anders kopen maar dan ben je waarschijnlijk ook een stuk duurder uit.

Klantenservice

Ik heb de Klantenservice 1 keer aan de lijn gehad omdat de levering later kwam dan verwacht. Ik werd netjes te woord gestaan dus daar heb ik geen klachten over.

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg