Foto Konijnenberg

1.760 producten en 2.319 uitvoeringen
Foto Konijnenberg, Foto Konijnenberg

Foto Konijnenberg is dť specialist in foto- en videoapparatuur. Wij staan voor topproducten, deskundig advies, uitstekende service en messcherpe prijzen.

Kenners Kiezen Konijnenberg

Foto Konijnenberg is al sinds 1974 de toonaangevende specialist in Europa op het gebied van foto- en videoapparatuur en aanverwante artikelen. In onze winkels in Den Ham (Nederland) en Turnhout (BelgiŽ) bieden wij een zeer uitgebreid assortiment voor zowel de (semi-) professional als hobbyist..

OngeŽvenaarde productkennis en ervaring

Wat Foto Konijnenberg in de markt onderscheidt - naast het enorme productaanbod - is om te beginnen een ongeŽvenaarde hoeveelheid productkennis en praktische ervaring. Onze verkoopadviseurs zijn stuk voor stuk enthousiaste foto- en videoliefhebbers die hun vak op de voet volgen en dus precies weten waarover ze praten.

Zo bent u als klant altijd verzekerd van een advies dat perfect aansluit op uw wensen en mogelijkheden. Bovendien organiseren we regelmatig seminars, themadagen en andere boeiende bijeenkomsten waar u kunt kennismaken met de nieuwste producten en ontwikkelingen.

Veel aandacht voor service

Anders dan vele aanbieders die hun producten en diensten uitsluitend via internet aan de man brengen, besteedt Foto Konijnenberg van oudsher zeer veel aandacht aan de kwaliteit van de service. In nauwe samenwerking met producenten en leveranciers doen wij er alles aan om ervoor te zorgen dat u jarenlang zorgeloos van uw aankopen kunt genieten.

Daarom bieden we standaard maar liefst 2 jaar garantie op alle artikelen die u bij ons koopt en heeft u bovendien de mogelijkheid deze garantie met nog eens 2 jaar uit te breiden: Het 2 + 2 jaar Garantieplan.

Altijd scherp geprijsd

Een laatste - maar zeker niet onbelangrijke - succesfactor is de uiterst scherpe prijsstelling die wij hanteren. Bij ons bent u verzekerd van deskundig advies en goede service. Vandaar: kenners kiezen konijnenberg!

Contactgegevens

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 2319 producten, 4823 unsorted producten
Prijsindex Nederland 96,0 (4,0% onder gemiddeld)