Foto Konijnenberg

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Een review is verplicht om aanspraak te maken op 5 jaar garantie. Gezien de slechte service hoop ik er nooit van gebruik te moeten maken.
Op zich is het wel een (redelijk) betrouwbaar bedrijf in die zin dat ze wel leveren, maar de service is echt waardeloos. Alle producten die ik bestelde waren bij bestelling "Op voorraad, direct leverbaar", maar toch werd mijn bestelling in 3x geleverd. Hier kon ik op zich nog begrip voor opbrengen, zij het niet dat ik van Foto Konijnenberg geen enkele, maar dan ook echt geen enkele mail ontvangen heb. Nooit een trackingcode (het was dus steeds een complete verrassing wanneer de koerier kwam) en nul communicatie dat bepaalde producten 'opeens' niet op voorraad waren en later zouden geleverd worden. Je zult maar dringend iets nodig hebben en op goed vertrouwen iets kopen dat 'op voorraad' aangegeven staat maar dan pas een week (of langer) later geleverd wordt. Vervolgens voldeed 1 product niet aan mijn verwachtingen. Dit heb ik retour gebracht in de winkel. Ook daarvan heb ik geen enkele mail ontvangen dat mijn retour verwerkt is. 2 weken later heb ik ook nog steeds mijn geld niet terug ontvangen, hoewel je als klant toch altijd meteen moet betalen en men mij in de winkel ook gewoon onmiddellijk had kunnen terug betalen. Wanneer je iets duur retourneert, kan je weken geen vervangend product kopen omdat je geld bij hen vastzit.
Ik heb overigens een telelens apart gekocht die ook in een pakketformule wordt aangeboden en er stond op de verpakking "niet voor aparte verkoop", dan voel je je qua bedrag toch erg in het zak gezet, want in pakketvorm kost de lens maar liefst € 99 minder! Ook zat mijn camera zelf in een doos waarop een andere kitlens staat dan dewelke ik gekozen had (die zat er apart bij). Dit geeft mij weer een wrange nasmaak en het geeft geen eerlijke indruk.

Verzending

De levering werd opgesplitst in 3x ondank dat alle producten bij bestelling 'op voorraad' waren en ik heb geen enkele mail gekregen over het feit dat de bestelling ging opgesplitst worden of geen enkele trackingcode. Mijn bestelling staat nu op de webshop nog steeds aangegeven als 'wordt verwerkt'. Wanneer er een correcte communicatie zou gevoerd zijn, had ik wel een goede ervaring kunnen hebben.

Klantenservice

Het lijkt alsof de klantendienst erg duur per woord moet betalen, want wanneer je klachten of vragen hebt, krijg je telkens een erg summier antwoord en moet je de informatie er echt uit sleuren, om dan nog steeds geen correcte info te krijgen.
Update: na navraag over dat ik nog op mijn geld wacht, kreeg ik na een week een mail dat ze het gingen nakijken en verder nog iets gingen laten weten. Op verdere reactie mocht ik niet meer rekenen. De klantenservice is echt heel slecht!

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg