Foto Konijnenberg

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

Een nieuwe lens besteld bij Foto Konijnenberg. Ik wist reeds welke lens ik wilde hebben. Met de lopende Nikon actie op Nikon F-objectieven mijn slag geslagen bij Konijnenberg. Ik heb hier vaker gekocht en ben altijd tevreden geweest over mijn aankopen.

Ik heb nog nooit technische ondersteuning nodig gehad. Daarover kan ik geen informatie geven.

Wel heb ik ze vandaag kort aan de lijn gehad ivm een vraag mbt het registreren van de 5-jaar garantie. Na een korte periode in de wacht te hebben gestaan (<5 min), ben ik netjes te woord gestaan en zijn mijn vragen snel en goed beantwoord.

Verzending

Objectief was goed verpakt met extra bescherming in de doos. Levering was snel en conform afspraak!

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg