Foto Konijnenberg

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Foto Konijnenberg

Review toevoegen

Algemeen

Duidelijke website. Ik bestelde de camera 's avonds en de volgende dag had ik h'm al in huis. In het verleden heb ik eerder gekocht bij Foto Konijnenberg; veilige site en goede prijzen.

Verzending

's avonds laat besteld en de volgende ochtend had ik de camera in mijn handen, top!

Verzending: Score: 4

Algemeen

Zeer goede organisatie. Bekwam personeel geeft U de juiste informatie over de producten. Zo kan je zowel in de winkel als online de juiste producten bestellen.
Vriendelijk personeel en de afspraken worden correct na gekomen.

Verzending

Als je in de winkel besteld duur te levering langer dan online , lijkt me niet zo logisch.

Algemeen

Zeer goede service. Personeel is vriendelijk, gepassioneerd en behulpzaam. We kregen zonder pardon een inleiding in fotografie.

Klantenservice

Zie bovenstaande. Ook hier, top service.

Algemeen

Heldere toelichting in verschillende mogelijkheden t.a.v. fotografie. Men dacht mee in het zoeken naar een oplossing. Na aanschaf heeft verkoper nog geholpen met het gebruiksklaar maken van de camera (plaatsen lens, tasje, batterij, beschermfilter).

Verzending: Score: 4

Algemeen

Voor dat ik mijn bestelling plaatste heb ik kort contact gehad met de klantenservice, die wisten snel antwoorden te geven op mijn vragen. Daarna dus het product besteld, die werd zoals aangegeven snel bezorgd. Ook bij een eerdere bestelling langer gelden was de afhandeling goed en ook contact met de klantenservice altijd helder.

Algemeen

Afgelopen weekend Canon M50 systeemcamera met Kitlens 15-45 gekocht bij Konijnenberg in de winkel. Erg blij mee! De camera is erg licht en compact + veel gebruiksgemak. Ik werd goed geholpen, professionele mensen en veel producten in de winkel die je fysiek kan zien en proberen. Dit stukje service was voor mij de reden naar den Ham te rijden (vanuit Enschede). Daarnaast werd ik geadviseerd even te wachten en eerst ontdekken wat ik precies mis bij de lens en wil met fotografie. Ik wilde een zoomlens erbij kopen (EOS-M 55-200 STM), maar waarschijnlijk komen er op korte termijn nog een aantal nieuwe Canon M lenzen op de markt en wacht ik toch nog even op hun advies. A.s. zaterdag eerst maar eens een basiscursus van Canon volgen en zelf wat 'klooien' en de camera en de app ontdekken! Daarnaast zou ik zeker aanraden je goed te laten voorlichten wat je zoekt en wil met je camera het is nou eenmaal beste een uitgave en er zijn altijd betere en mooiere camera's/ lenzen, maar je moet het ook kunnen bedienen en betalen. Kortom, verdiep je in wat je wil en laat je goed voorlichten.

Algemeen

OP 11 februari een Canon EOS R + EF naar RF Adapter + RF 24-105mm gekocht en mijn oude camera ingeruild in den Ham. Uitstekend geholpen, medewerkers nemen de tijd om je goed te helpen en te adviseren. Ook het inruilen van mijn oude apparatuur verliep heel prettig. Enige wat ik wel duur vond waren de kosten voor het betalen met creditcard. verder echt een top winkel. Ben benieuwd of de service hetzelfde hoge niveau houdt nu ze onderdeel worden van Camera Express. Was het ritje meer dan waard.

Verzending

Kon mijn EOS R camera direct meenemen, statief was niet op voorraad en is dag erna alsnog geleverd.

Klantenservice

Klantenservice gebeld met een vraag over de betaling, goed geholpen. Ook handig dat je nu ook terecht kan bij Kamera Express, geeft meer (service-)locaties.

Algemeen

Professionele en goede uitleg, bekwame vakmensen bij fotokonijnenberg,
Zeer vriendelijk en bereid voor goede info te geven.
Zeer overzichtelijke website.
Ook de winkel is een pluspunt, met de vele tentoongestelde producten.

Algemeen

De informatie in de winkel was zeer volledig. Zeer vriendelijk en antwoorden op al mijn vragen. Bij het ophalen van de bestelling alles zeer correct geregeld.

Klantenservice

Na een kort telefoon gesprek direct een opvolg mail gehad met de veranderingen. Iets later een bevestiging gekregen dat alle producten klaar lagen. In de winkel wederom goed onthaald en de bestelling afgehandeld.

Algemeen

Mooie winkel (Den Ham) met ruim aanbod. Werd goed geholpen en kreeg de mogelijkheid de lens uitgebreid te testen.

Algemeen

Ruime keuze, Vriendelijke ontvangst, correcte bediening, snelle afhandeling.
Voorstellen van verschillende alternatieven kan misschien beter.

Algemeen

Kom er al een tijdje. Altijd professionele en goede hulp in de winkels. Super aardig personeel. De service is echt een 10/10,per telefoon, e-mail of online chat, alles gaat echt super snel en 100% naar wens. Ik ga niet snel naar een andere winkel voor mijn foto apparatuur.

Klantenservice

Super snel, duidelijk, vriendelijk.

Algemeen

De bestelling plaatsen ging zeer vlot, via de online chat werd ik ook goed geholpen. De levering van mijn pakket was er sneller dan ze mij hadden gezegd, wat altijd fijn is. Ook van het product zelf ben ik zeer tevreden (Canon lens 70-200mm f2.8). Erg tevreden van de service!

Verzending

Mijn bestelling werd binnen de 5 werkdagen geleverd, wat sneller was dan vooraf opgegeven. Werd veilig afgeleverd.

Klantenservice

Ik werd vriendelijk te woord gestaan door een werknemer, er werd mij een duidelijke toelichting gegeven over het product.

Algemeen

In winkel geweest. Blijft prettig om vooral grote aanschaffingen eerst even goed te bekijken. Goede ondersteuning

Klantenservice

produkt is niet verzonen maar opgehaald

Algemeen

Naar de winkel gegaan (Den Ham). Prachtig pand, mooie uitstalling van alle producten. Prettige bediening. Deze review schrijf ik, omdat ik daarmee een verlening krijg van de garantie op mijn aankoop. Ook leuk (en makkelijk verdiend, toch?). Moet het product (Canon EOS 200D camera) nog leren kennen, maar dat komt vast wel goed.

Klantenservice

Vriendelijke manier van te woord staan. Kreeg totaal niet het gevoel dat me iets werd opgedrongen. Duidelijke uitleg op je vragen. Goed vervolgsysteem bij uiteindelijke aanschaf. Even wachten met een lekker bakje koffie.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ik heb op 20/12/2018 een Fuji x-e3 met 18-55 besteld.

Kwam aan 21/12/2018. Ik doe doos open en zag dat er al een batterij inzat! Op batterij stond Demo FK. Ik had een nieuw toestel besteld. Ze verkopen dus demotoestellen als nieuw! Opletten dus!!!

Dag zelf hebben ze het via UPS komen laten ophalen en mijn geld via paypal teruggestord maar helaas geeft paypal het pas 03/01/2019 pas vrij!!! Helemaal niet leuk want wou toestel voor de feestdagen gebruiken! Het gaat om 999 euro!

Klantenservice

Snelle hulp maar geen goeie oplossing! Jammer want had meet verwacht.

Algemeen

Vorige week naar Konijnenberg gereden om de DJI Mavic Pro drone te kopen. Heel goed geholpen en super drone. In het systeem was er geen administratieve voorraad maar omdat het magazijn ook voorraden liggen voor andere vestigingen en 1 vestiging weinig drones verkoop konden we toch met de Mavic Pro naar huis. Dus een uitstekende service. Ook zijn we erg tevreden over de drone, mooie beelden en ook bij redelijke harde wind erg stabiel.

Klantenservice

Veel kennis en duidelijke uitleg

Verzending: Score: 3

Algemeen

Woensdag 13 juni de Sony A17RM3 en de FE 24-70 2.8 GM gekocht in de winkel in Den Ham. Ik ben uitermate tevreden over het personeel. Een personeelslid controleerde voor de zekerheid of alles compleet was mbt de lens. Hij kwam gelukkig erachter dat er geen zonnekap in de doos zat. 2 dagen
later kwam ik terug met de camera omdat ik de laatste firmwire 1.10 thuis niet kon installeren. De update werd in de winkel op de camera gezet. Klasse.

Leo Soeters
Borne

Verzending

De camera en lens persoonlijk opgehaald in Den Ham. Deze waren in voorraad.

Klantenservice

Update van de laatste firmwire werd op de camera gezet. Klasse

Algemeen

Prima product. Volgens de website een levertijd van 2 weken. Echter de volgende dag om 8 uur al in huis. Was prima te volgen via track and trace. Keurig verpakt en geheel volgens de bestelling.

Sneller dan verwacht.

Klantenservice

Kort belletje gepleegd. Geen wachttijd en vriendelijk geholpen.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ivm. technisch mankement in bestelproces is mijn bestelling niet doorgekomen!

Er wordt aangegeven dat wanneer voor 22:00 een bestelling gedaan wordt, het de volgende dag geleverd wordt. Vanwege de 'voor 22:00 besteld, morgen in huis' vermelding op de website ben ik daar helaas voor de 2e keer ingestonken en is het niet geleverd.

Ik heb 2 keer een bestelling gedaan omdat ik met spoed een bestelling had geplaatst met de veronderstelling dat het dit keer wel zou lukken. Ook had ik, voordat de bestelling had geplaatst, het nog geconfirmeerd met de online-klantenservice die mij nog expliciet had aangegeven dat wanneer de bestelling voor 22:00 werd gedaan, het verstuurd zou worden.

Verzending

Er werd mij verteld dat, vanwege een foute manier van afhandeling op technisch gebied, de bestelling is vertraagd. Blijkbaar als er gebruik wordt gemaakt van het comment venster in het bestelling-proces wordt de bestelling, ondanks iDeal betaling, niet doorgezet.

Dit is volgens mij vrij makkelijk op te lossen door een call doen voor review want blijkbaar moet het comment-gedeelte alleen gebruikt worden als er iets NIET de volgende dag geleverd moet worden. Verder NIKS invullen anders krijg je het ook niet want het wordt niet gereviewd!!!

Klantenservice

De 1e keer dat dit gebeurde had ik deze uitleg niet gehad en werd ik vrij naar afgesnauwd omdat ik gefrustreerd raakte. De 2e keer gebeurde het wederom en werd ik afgesnauwd.

Had een 2e maal diezelfde dag gebeld met de vraag of er nog wat gedaan kon worden aan de levertijd maar het mocht niet baten. Deze medewerker legde ook netjes uit wat het probleem was en stond mij ook vriendelijk te woord verder. Echter wordt er geen tegemoetkoming gedaan, ook al was dit de 2e keer dat dit gebeurde.

Er wordt niks gedaan in after-sales. Je zit als betalende klant gewoon met de gebakken peren. Ik zal hier ook geen bestellingen meer doen omdat ik toch niet van de dienstverlening uit kan gaan en ik raad verder ook niemand aan om hier te bestellen als je een spoed hebt.

1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg