Foto Konijnenberg

0 producten en 0 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Foto Konijnenberg

Review toevoegen

Klantenservice: Score: 0

MicroSD kaartje besteld voor een paar euro extra t.o.v. de concurrenten, in de hoop dat het product snel geleverd zou worden. Bestelling werd op vrijdag 18:30 geplaatst, om 21:00 bevestiging van verzending ontvangen met Track&Trace code, zaterdag 12:00 PostNL aan de deur.

Binnen 18 uur van moment van bestelling bezorgd; uitstekend!

Algemeen

Al jaren kom ik bij FotoKonijnenberg en ben altijd super vriendelijk en deskundig geholpen, niets dan lof.

Verzending

Een bestelling gedaan op de zaterdag en dinsdag's al binnen, super

Klantenservice

De klantenservice is in mijn ogen gewoon heel erg goed. Ik ging met een online besteld product, die door mijzelf niet helemaal correct was aangebracht op mijn nieuwe camera, naar de winkel en ze hebben mij gewoon een nieuwe mee gegeven zonder extra kosten. Dat noem ik nog eens klantenbinding!!

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

De website is goed toegankelijk, en tevens is het bestelproces erg gemakkelijk. Zo kon ik een demo camera bestellen via de site en kiezen voor de optie afhalen en contant betalen. Vooral dit laatste is natuurlijk handig omdat het een demo betreft en stel dat ik het in de winkel toch niets vond dan hadden we ook geen gedoe met crediteringen o.i.d.

Goed geholpen door de mensen in de (tijdelijke) winkel die de tijd namen. Zo was het geen probleem om nog even rustig een andere lens te proberen op de camera.

De volgende keer kijk ik eerst bij deze winkel, 1 omdat hij redelijk dichtbij mijn woonplaats zit en 2 ze goede prijzen hanteren.

Klantenservice: Score: 0

Simpelweg wat je mag verwachten van een goede webshop! S' morgens rond ~11u besteld, volgende dag rond dezelfde tijd in huis. Na bestelling orderbevestiging in de mail, kort daarop mail dat het is ingepakt en tot slot s' avonds de verzendbevestiging.

Algemeen

Goede duidelijke webshop. Goede zoekopties, duideljike manier van bestellen en ook het betalen gaat makkelijk. Ik wilde een Canon EOS 700 body hebben als vervanging van mijn eos 350. Aantrekkelijke prijzen.

Verzending

Ik vond het een beetje vreemd dat ik mijn bestelling niet terug kon vinden als ik op de site inlogde, nadat ik een mail stuurde kreeg ik vrij snel een mail met track en trace informatie. Snel en goed verpakt verzonden.

Klantenservice

Ik was een paar uur te vroeg om met de cashback actie van Canon mee te kunnen doen, dit werd na een mailtje snel en tot volle tevredenheid door Foto Konijnenburg opgelost.

Algemeen

Website is overzichtelijk en snel. Verzendkosten staan duidelijk aagegeven net zoals de leveringsdatum. Perfect. Na bestelling werd ik via e-mail goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Verzending

Bestelling is goed verpakt en werd volgens afspraak op tijd geleverd.

Algemeen

Foto Konijnenberg heeft een zéér ruime keuze aan allerlei artikelen rondom fotografie. De prijzen zijn daarbij in sommige gevallen sterk concurrerend, ook wanneer je de verzendkosten meeneemt. Kortom een betrouwbare zaak, die ik een ieder kan aanraden.

Verzending

Oerdegelijk verpakt, tijdig verzonden (blijkbaar) en op het verwachtte moment binnen. Had ook verzocht niet bij de buren te bezorgen en dit is keurig meegenomen (dat doet niet iedere leverancier). Niets dan lof

Algemeen

Website is snel en overzichtelijk. Bestelling van A tot Z goed in orde! Producten waren netjes verpakt.

Verzending

Goed verpakt en netjes op tijd geleverd (indicatie levertijd klopt)

Klantenservice

Snelle reactie en goede inhoudelijke antwoorden!

Algemeen

Volstrekt duidelijke website; volstrekt duidelijke procedure.
Leverancier heeft een goede reputatie en dat is voor mij belangrijk.
IDEAL, ideaal.

Verzending

Supersnelle levering en product volgens specificaties.

Algemeen

Ik heb een NIKON D3300 gekocht en een geheugenkaartje (ScanDisk Extreme Pro) van 64GB.. Beiden waren in solden en het was echt een superkoopje (nog steeds niet goedkoop maar toch beter dan aan volle prijs).

Verzending

De verzending was vlug; bestelt voor 16u en effectief dag erna al gekregen voor 12u.. superblij!

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4
Algemeen

De website is duidelijke en overzichtelijk. . Na mijn bestelling kreeg ik netjes een mail met de voortgang en de verdere afhandeling van de bestelling. Ook de opvolgstatus dat er onderdelen tekort waren en de bestelling later geleverd zou worden.

Verzending

Alles netjes verpakt en goede levering

Algemeen

Duidelijke website. Na mijn bestelling kreeg ik netjes mailtjes met de voortgang van de afhandeling. Mijn bestelling werd de volgende dag meteen geleverd.

Verzending

Ik heb een setje Lee filters besteld, dus die zijn breekbaar. De bestelling was netjes en zorgvuldig in gepakt. Geen beschadigingen. En snelle levering. Alles was op voorraad, en werd de volgende dag geleverd.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

bestelling ging vlot. betaling en verzending prima. zal in de toekomst nog wel van julie diensten gebruik maken

prima

geen ervaring mee

1 ... 4 5 6

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg