Foto Konijnenberg

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Tegen beloning

Algemeen

De stock van de winkel is heel makkelijk te zien op site, waardoor ik op voorhand kan zien of iets beschikbaar is of niet als ik naar de winkel ga.

Klantenservice

Zeer vriendelijk en snel behandeld in de winkel.

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg