Foto Konijnenberg

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Waardeloos. Ik bestel hier nooit meer. Langere leveringstijd (zonder klant in te lichten) en ook nog eens een verkeerd model geleverd. Het geleverde model betreft een buitenlands model dat ook nog eens goedkoper is bij de concurrent. Na dit te melden krijg je te horen dat ze "geen korting geven". Alleen kunnen we hier niet spreken over een korting, aangezien het een ander model betreft. Top klantenservice!

Verzending

Op de website wordt geadverteerd met "voor 22:00 besteld, morgen in huis". In de voorwaarden staat dat dit alleen geldt mits het product op voorraad is, niet zwaarder is dan 25kg en niet langer dan 150cm. De verpakking van mijn bestelde TV was niet zwaarder dan 25g, niet langer dan 150cm en ook nog eens op voorraad, toch heb ik 4 werkdagen moeten wachten. Na zelf te moeten bellen met de vraag om verheldering, krijg je te horen dat alle TV's via een externe koeriersdienst gaan en er sowieso een langere leveringstijd is. Nergens staat dit vermeld op de website. Slecht. Daarnaast werd er wel aangegeven dat er iets was misgegaan met het verwerken van mijn bestelling.

Klantenservice

Het geleverde TV model kwam niet overeen met mijn bestelling. Zij leverde een buitenlands model dat ook nog eens goedkoper is bij de concurrent. Na dit telefonisch aan te geven, gaf medewerker Jessica aan hier achteraan te gaan, maar zij kon mij wel alvast melden dat ze uberhaupt niet het model leveren dat ik via hun eigen website heb besteld. Apart, niet?

Enkele dagen later werd ik teruggebeld met de mededeling dat ze niet wilde meewerken aan het "geven van een korting". Ware het niet dat er een verkeerd model is geleverd en we hier dus niet (kunnen) spreken over een korting. Wat moet ik hier nou als consument van denken?

Scorekaart voor Foto Konijnenberg

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg