Dronekenner

26 producten en 37 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Dronekenner

Review toevoegen

Algemeen

Als dingen niet gaan zoals verwacht, bijvoorbeeld als een importeur zonder bericht een product uit het leveringspakket neemt. Wat dan, dan krijg je netjes een mail met een uiteenzetting waarom een product niet geleverd kan worden. Maar daar stopt het niet. Er worden alternatieven geboden, die niet noodzakelijk meer geld kosten dan het originele bestelde artikel. De kwaliteit hoef je niet over in te zitten, in mijn geval werd er een duurder product geleverd voor dezelfde prijs als het originele artikel. De afhandeling en de ondersteuning is perfect, bij deze webshop is de klant nog koning.

Verzending

Duidelijke communicatie over de te verachten levertijd en het moment van versturen. De levering kan je volgen via een tracking code van de pakketdienst.

Klantenservice

Erg kundige klanten service. Als de eerstelijns het niet kan oplossen / het antwoord niet weet, dan wordt je zeer snel terug gebeld, je krijgt dan duidelijk uitleg / antwoord. De juiste kennis is aanwezig en men is zeer klant gericht.

Algemeen

Ik was nieuw in de hele drone wereld, en zij hebben mij uitgebreid advies gegeven over de mogelijkheden. Op basis van hun advies heb ik een DJI Mavic 2 Pro gekocht en werd de volgende dag al geleverd. Ook de nazorg is net dat kleine beetje extra service wat het verschil maakt. Een aanrader dus!

Algemeen

Bestellen en betalen ging supersnel

Verzending

Werd vrijwel direct teruggebeld omdat de verzending dezelfde avond was, en ik een kantooradres had opgegeven. Ik ging initieel uit van volgende dag levering. Zeer attent!

Klantenservice

Ze reageren snel, persoonlijk en adequaat.

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

Algemeen

alle voorwaarden voor een goede webshop, snelle levering, goede communicatie ivm levering, en een goede duidelijke website.

Algemeen

Ook deze inkoop bij de Dronekenner was weer prima.
De prijs van de artikelen (reserve vleugels voor mijn JPI Drone Spark) was keurig, de bestelling op de site eenvoudig en de levering de volgende dag, wat kun je nog meer wensen.
Dronekenner bedankt!

Algemeen

Duidelijke webshop met een breed assortiment. Op moment van schrijven de enige met de DJI Mavic Air op voorraad en dankzij een stapel goede recensies een makkelijke beslissing.
Tijdens de aankoop via het chat scherm nog goed en doeltreffend geholpen mbt enkele vragen.

Verzending

Op tijd en alles in goed staat ontvangen.

Klantenservice

Tot dusver uitstekend. Goed contact via chat en diverse status-mails.

Algemeen

Voor het bestellen van een drone eerst contact gehad via de web-chat om zeker te zijn dat hij echt op voorraad is. Netjes te woord gestaan door de medewerker van dienst. Voor vijf uur bestellen volgende dag in huis.

Helaas ging mij het niet lukken om hem direct te bestellen. s'Avonds (maandag) thuis rond 20:00 besteld. Volgende dag (dinsdag) kreeg s'ochtens een berichtje dat het pakketje vandaag verstuurd word en ik hem in de avond kan verwachten! Erg blij dat het zo snel verstuurd werd! De drone goed verpakt ontvangen.

Service en verzending is zeer goed geregeld!

Verzending

Boven verwachting snel geleverd!

Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Het artikel was lastig te vinden omdat er geen goede zoekoptie is voor al die soorten kabeltjes.
Maar eenmaal gevonden was het artikel snel besteld en verzonden.
Dit OTG kabeltje voldoet goed; de signaalrichting is ook duidelijk aangegeven.
Vrolijke groet.

Verzending

Het artikel was niet op voorraad, maar werd snel geleverd.
Op zaterdag besteld en 's maandags geleverd, prima!

Algemeen

De mogelijkheid tot reserveren. Direct gebeld toen hij beschikbaar was. Ze hadden de DJI care refresh niet op voorraad. Keurig via de telefoon ingelicht dat ze dat geld terug zouden storten en een link zouden sturen waar ik het direct bij DJI kon doen.

Erg goed op de hoogte gehouden.

Verzending

Goed verpakt en via een fiets koerier thuis bezorgd. Top!

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Snel geholpen en goed advies. Gratis DJI refresh maar de aanbieding extra aantrekkelijk Mn voor beginners. Ook na aankoop goede begeleiding met mail reminders om aan belangrijke zaken te denken.

Verzending

's Avonds besteld volgende dag geleverd.

Algemeen

Na lang wikken en wegen tussen een Spark en een Mavic heb ik voor en de Mavic gekozen en deze bij Dronekenner gekocht. Nadat deze bezorgd werdt direkt aan de slag om deze vliegend te krijgen. Maar dit kreeg ik niet voor elkaar. De app kreeg ik niet gekoppeld aan de drone. Contact gezocht met Dronekenner. Het werd niet duidelijk warom het niet wilde lukken. De technische man was op vakantie, zou wel binnekort weer terug komen. Na telefonisch overleg was deze bereid om mij te treffen op zijn terugreis. Dus ergens afgesproken en op en picknick tafel de drone via zijn telefoon wel in kunnen stellen en er een vlucht mee gevlogen. Het koppelen aan mijn telefoon lukte nog steeds om onbegrijpelijke redenen niet. Eenmaal thuis nog een keer geprobeerd en toen lukte dit wel. Ben onder de indruk van de bereidwilligheid van dit bedrijf...... geweldige service!

Verzending

Zeer goed verpakt. De doos van de Mavic was verpakt in een andere stevige doos met daartussen een schuim opvulstuk. Heel goed dus!

Ongekende service! Prima..

Verzending: Score: 0

Algemeen

Na lang denken toch besloten de DJI Spark als eerste drone aan te schaffen. Ik raakte in contact met Herman ( eigenaar ) en hij nam echt de tijd om te helpen met de beslissing. Ze hadden naast dat het product op voorraad was ook nog eens de laagste prijs in heel Nederland. Ik besloot ivm vakantie even langs hun locatie te rijden inplaats van een verzending. Ondanks dat ze nog geen showroom hebben was het geen probleem om even persoonlijk langs t kantoor te gaan in Rotterdam. Fijn ontvangen daar en betaling daar kunnen afronden. Al met al zijn de mensen van Dronekenner serieuze kenners ( zit niet voor niets in de naam ) en ik kom er zeker terug voor mijn aankopen!

Scorekaart voor Dronekenner

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg