Dronekenner

Klantenservice: Score: 4
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Prima site, makkelijk bestellen en betalen. Mijn bestelling was ook lekker snel geleverd. Mocht ik in de toekomst nog iets nodig hebben voor mijn drone dan via deze webwinkel

Verzending

Snel en goed geleverd

Klantenservice

Binnen een dag een reactie op mijn bericht

Scorekaart voor Dronekenner

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg