Dronekenner

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Lipo bag was redelijk van prijs. Levertijd was prima. Door een infofoutje op de site kreeg ik een ander formaat. Dit werd zonder problemen opgelost door Dronekenner: snel werd de juiste geleverd en de verkeerde mocht ik houden.

Klantenservice

Vriendelijk contact, oplossing in mijn voordeel.

Scorekaart voor Dronekenner

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg