Dronekenner

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Het bestellen was makkelijk. Telefonisch advies gekregen wat ik (echt) nodig had en daarbij werd niet het onderste uit de kan genoemd. Gewoon een vriendelijke en leuke begeleiding bij het kopen van m'n drone. Echt, een echte aanrader.

Verzending

Het pakket was de volgende dag volledig in huis (incl. een verrassing omdat ik de bijna langste straatnaam van Nederland heb).

Klantenservice

Goed advies en fijne ondersteuning waarbij het advies advies was i.p.v. een verkoopverhaal. Fijne man die Herman.

Scorekaart voor Dronekenner

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg