Dronekenner

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Leuke site met heel veel producten voor je drone.
Ik maakte zelf een fout in mijn bestelling; geen enkel probleem; spullen retour en ik had binnen een paar dagen de betaling retour.
Prima service, en snelle verzending.

Verzending

Prima product, ik had de verkeerde maat besteld.
In de goede maat is het helemaal in orde!

Scorekaart voor Dronekenner

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg