Dronekenner

44 producten en 51 uitvoeringen

Als reactie op de in de aangepaste review "Reactie op de reactie:"

De "Reactie op de reactie" en het dreigement zeggen eigenlijk voldoende over hoe we tot dit punt zijn gekomen. We halen niets weg uit onze reacties, zeker niet op basis van een dergelijk dreigement. We laten het oordeel over aan de lezers.

We hebben al verklaard waarom we geen verantwoordelijkheid nemen en blijven bij dat standpunt. Dit valt totaal te vergelijken met een pak hagelslag en brood van de bakker, tenzij het brood 220 euro kost en dan moet je je toch ook afvragen of je daar wel hagelslag op wilt doen). Eigenlijk spreekt die uitspraak al voor zich hoe we in deze situatie zijn beland.

Over de Insta360 "actioncam": deze camera's zijn beslist niet zo onverwoestbaar als bv de GoPro actioncams. Die camera's hadden hier waarschijnlijk geen enkele schade van ondervonden en zijn praktisch onverwoestbaar. Een Insta360 is dat naar onze bescheiden mening niet echt, maar wordt wel zo geadverteerd (want dat verkoopt wellicht goed). Bovendien is de schade ook niet aan de camera zelf, maar aan een extra module met bolle lenzen die blijkbaar erg kwetsbaar zijn en door een val op onverharde (bos)grond al flink bekrast kunnen raken. Dit had met iedere normale val van je fiets ook kunnen gebeuren en dat risico heb je blijkbaar meermaals genomen. Je kunt deze "actioncam" weliswaar gebruiken om "action" op te nemen, maar dat is wat anders dan dat het overal tegen bestand is. De houder is geschikt om een actioncam op te monteren vanwege de speciale bevestigingen, en zo adverteren we het product ook.

We hebben inderdaad de productomschrijving enigzins aangepast nav dit voorval. Dat is niet meer dan normaal, zodat we herhaling kunnen voorkomen. De omschrijving "De bevestiging is uitermate stevig en betrouwbaar. Deze universele fietsklem voor actioncams is gemaakt van hoogwaardige materialen" staat nog gewoon online: https://www.dronekenner.n...clamp-adjustable-clip-nl/.

We hebben naderhand een expliciete waarschuwing tegen gebruik bij mountainbiking op onverhard terrein toegevoegd (zoals we ook direct bij je hebben aangegeven), maar we hebben ook nooit expliciet geadverteerd dat de houder daarvoor geschikt zou zijn en een belletje naar onze uitstekend bereikbare klantenservice had deze teleurstelling kunnen voorkomen.

De onderwaterbehuizing die je bij ons hebt gekocht is natuurlijk niet bedoeld voor fysieke bescherming tegen stoten of vallen. De naam zegt het al. Maar dat product had in dit geval wellicht de schade kunnen beperken of zelfs voorkomen.Het is opmerkelijk dat je deze behuizing niet hebt gebruikt terwijl je die wel ter beschikking had, en ons ook niet om raad hebt gevraagd.

Als de 50CAL onderwaterbehuizing nog ongebruikt, schoon en onbeschadigd is dan mag je die uit coulance aan ons retourneren en krijg je die volledig gecrediteerd, ook al is de zichttermijn bijna 4 maanden verstreken. We zullen je hierover separaat een e-mail sturen.

We blijven bij ons standpunt dat het een volledig eigen interpretatie van onze productpagina was en op eigen risico in combinatie met zulke dure apparaat en zware toepassing hebt gebruikt. Dit was wel even een belletje naar ons waard geweest (en is niet te vergelijken met een pak hagelslag en brood). We hebben het oprecht geprobeerd te beoordelen. Echter, het ontbreken van alle kritieke onderdelen die blijkbaar gefaald zouden hebben, waardoor verder onderzoek onmogelijk was, gaf uiteindelijk de doorslag. In de video was te zien dat de onderdelen nog gewoon aanwezig waren.

Als je de geluidsopname wilt publiceren dan is dat (wederom) op eigen risico. We raden je aan om de mogelijk juridische gevolgen daarvan eerst goed te onderzoeken. Het plaatsen van (onbewerkte) screenshots staat je uiteraard vrij.

Nogmaals, we beschuldigen je niet van leugens, maar wij vinden wel dat een belangrijk deel van het achtergrondverhaal ontbrak in je review en daarom hebben wij die toegevoegd. We laten het vol vertrouwen aan de lezers over om het volledige verhaal zelf te beoordelen. Wie onze andere reviews leest (op Tweakers, Facebook en Kiyoh) komt ongetwijfeld tot de conclusie dat je vrijwel alleen staat in je opvattingen over ons.

NB Je kunt een reactie plaatsen in plaats van je review aanpassen, zodat het voor de lezers een logische volgorde heeft en je originele review bewaard blijft.

Scorekaart voor Dronekenner

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg