Mastertools

Gebruikers over webshop Mastertools

Review toevoegen
Toppe Karma 58,6K

Top winkel!

Heb er meerdere bestellingen gedaan in een korte tijd en alles werd netjes de dag erna geleverd. Hebben een vrij uitgebreid assortiment en kunnen altijd wel wat voor je betekenen!

Verzending

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je levering.

Artikelen worden goed en stevig verpakt. Alles voorzien van een passende omdoen, zelfs voor een Festool XXL Systainer.

Klantenservice

Aantal redelijk specifieke vragen gesteld en tot nou toe altijd vrij snel snel een duidelijk antwoord waar je iets mee kan.

In sommige gevallen konden ze geen antwoord geven maar hier waren ze ook duidelijk in.

Ik breng mijn centjes graag naar deze winkel!

Algemeen

Zeer scherp geprijsd, afhandeling gewoon vlot en verzending haast instant.
Eén bestelling gedaan (Festool bouwstofzuiger)

Waanzinnig snelle verzending.

Overzichtelijke site,
Artikelen scherp geprijsd,
De paar reviews die er zijn, zijn goed (1 uitzondering in 2017)
Mogelijkheid creditcard betaling

Verzending

Vandaag (07 sept 2020) na 12:00u besteld, krijg ik zojuist de bevestiging dat het vanavond nog geleverd wordt. Aangezien ik niet vóór 12:00u besteld heb, had ik hem morgen pas verwacht.

Update 1: Helaas heeft de bezorger het niet meer op tijd gered, pakketje zou dus vandaag (08 sept) moeten komen. Maar, aangezien ik dat toch al verwacht had, blijft m'n score staan.
Update 2: Als je als "Red je Pakketje" zegt dat je vanaf 16:00 het tijdvak aangeeft, waarin je bij me langskomt, dan moet je dat ook wel doen :-(
Update 3: Status werd om 16:15u geüpdated, en diezelfde avond nog (08 sept) geleverd.

Algemeen

Prima site, groot aanbod professioneel gereedschap en goede prijzen. Kans/Verbeterpunt: maak de verschillen tussen producten van een merk beter inzichtelijk. Ligt eigenlijk aan de fabrikanten met hun onmogelijke productnamen, maar een winkel kan daarin helpen met filters of een korte uitleg over de modellen.

Verzending

Voor producten op voorraad geldt: voor 12:00 uur besteld, zelfde dag nog in huis. En geen verzendkosten boven €45, waar je al snel boven zit met gereedschap. Mijn bestelling was ook keurig op tijd en compleet geleverd. Heel fijn als je iets nodig hebt en niet kunt wachten omdat er anders een klus in de war loopt.

Algemeen

Prima shop. Stofzuiger besteld, kwam binnen de opgegeven tijd binnen. En ze hebben vaak de laagste prijs bij Mastertools

Verzending

Prima verpakking, inclusief track en trace

Algemeen

Beste prijs, supersnelle levering en goed klantcontact.
Wat mij betreft doen ze alles goed bij Mastertools.

Niet alleen was de DeWalt afkortzaag met onderstel bij hen met afstand het goedkoopste, ik had hem ook nog dezelfde dag in huis!

Helaas was er een kunststof onderdeel afgebroken tijdens het vervoer. Een bekend probleem, dat met name te wijten is aan de wijze van verpakken door DeWalt zelf. Bij de klantenservice gevraagd of ze mij een vervangend onderdeel willen sturen. Een dag later de reactie gekregen dat ze me inderdaad dat onderdeel na zullen sturen. Een weekje later ontving ik het onderdeel kostenloos van ze.

In één woord uitstekend!

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

De bestelling plaatsen ging vlot, want de website is mooi overzichtelijk. Wel is de informatie niet altijd correct en volledig.

Klantenservice

Helaas moet ik hier waardeloos kiezen, want mails met enkele eenvoudige vragen worden gewoon niet beantwoord.

Algemeen: Score: 3
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Makita DJV181z besteld. Geen zaagjes bijgeleverd die wel geadverteerd stonden.
Is nu net na 16:00 uur, klantenservice gesloten, dus maandag maar bellen.

Alles liep verder correct en de beloofde levertijd hebben ze prima aan voldaan.
Verpakking was voldoende.

Verzending

Op tijd! Goed geinformeerd via t&t postnl.
Verpakking kon net, maar is heel over, dus voldoende.

Niet alle onderdelen zijn meegekomen...kost weer tijd en moeite (en frustratie).

Er wordt snel gereageerd op het mailformulier.

Er is weer iets onderweg, dus ik hoop dat het de zaagjes zijn....

Na wat onduidelijke communicatie kreeg ik ineens een mailtje van postnl... Er is een pakketje onderweg.
Dagje later: niet de geadverteerde 3 verschillende zaagjes, maar 10 Makita en 4 Bosch zaagjes. 🙂
Goed opgelost.

Klantenservice

Communicatie gaat snel, maar laat aan duidelijkheid te wensen over (misschien is mijn Gronings niet afdoende...)
Probleem goed opgelost; klant tevreden.

Algemeen

Duidelijke website. de indicatie wanneer geleverd kon worden werd aangegeven. Ik ben goed op de hoogte gehouden over de levertijd. Er werd sneller geleverd dan was aangegeven. En dit was voor mij de goedkoopste webshop.

Verzending

De bestelling was goed verpakt.

Algemeen

Eén bestelling gedaan. Prima allemaal, met een paar puntjes. De volgende waarnemingen:
1. Website is overzichtelijk, helder, werkt prettig
2. Het bestelde product was volgens de website op voorraad en de belofte "Morgen in huis" is dan ook netjes gehaald.
3. Geen bezorgkosten bij order > 45 euro is een pluspunt
4. Betalen via Paypal kan, maar dan betaal je 3% extra. Minpuntje voor mij, want ik betaal graag via Paypal. Betalen via iDeal is overigens gratis.
5. Na het bestellen en betalen duurde het 10 minuten voordat ik de orderbevestiging in de e-mail kreeg. Misschien was het exemplarisch, misschien ben ik te veeleisend, maar eigenlijk verwacht ik die mail binnen een paar seconden al.

Verzending

Product was goed verpakt in een stevige, precies passende omdoos. Top!
Wat wel een beetje vreemd was: je kunt aangeven waar je de bestelling wil ontvangen, thuis of op een PostNL-punt. Ik had gekozen voor het laatste, maar kreeg de bestelling gewoon thuisbezorgd...

Algemeen

De Website heeft ruim aanbod en is overzichtelijk ingedeeld, mijn bestelling (een DeWalt DW745) werd de volgende dag afgeleverd.

Klantenservice

Bij een een backorder kreeg ik netjes een mailtje met verwachten verzend datum van de backorder.

Algemeen: Score: 1
Verzending: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ondanks de belofte dat er iets dezelfde dag verstuurd zou worden,is dit niet gedaan.
Bij bestelling voor een bepaalde tijd gaat je aankoop meteen weg,jaja,dus niet.
Geregeld dat er iets bezorgd kon worden op mijn vrije dag,krijg je te zien bij post nl dat ze een dag later komen.
Maw,je vrije dag verkloot, en zie maar dat je pakje bezorgd wordt als je niet thuis bent.
Op mail wordt niet gereageerd ondanks dat je daar net een x aantal honderd euro's hebt afgerekend.
Collega contact op laten nemen met het " interesse in bepaalde goederen" .
Hee,wat vreemd,deze kreeg meteen antwoord van de " klanten service".
Lijkt dus op selectief gedrag,eenmaal betaald ben je minder belangrijk schijnt het.
Zeer teleurstellende ervaring omdat de artikelen nodig waren voor een bepaald project.
De goedkopere prijs is dan zuur in het licht van niet leveren volgens belofte op de website.
1 malige aankoop gedaan daar,leugens hou ik niet van.

Verzending

Geen bericht dat de bestelling later komt,moet je zelf uitzoeken.

Klantenservice

Geen antwoord,geen telefoontje,helemaal niks,nada noppes.je geld is binnen daar,waarom nog moeite doen?

Spijtig dat de levering niet naar tevredenheid is verlopen. Zoals vermeld in de overige reviews (die te lezen zijn op Kiyoh), vertellen wij geen leugens en leveren wij in nagenoeg alle gevallen de volgende dag, mits voorradig. In uw geval is de bestelling dezelfde dag verzonden, wat u kunt nazien in de Track & Trace email van PostNL die vlak na uw bestelling is verzonden. Door een postcodefout van PostNL is de bestelling niet de volgende dag geleverd, de levering had op de zaterdag plaats kunnen vinden, echter volgens de bekende gegevens van PostNL is er op zaterdag niemand aanwezig op het opgegeven adres.N.a.v. van uw boze mail hebben wij geprobeerd met u in contact te komen via mail en telefoon; daar is niet op gereageerd. En wanneer u op de vrijdag gewoon navraag had gedaan hadden wij het voor u uitgezocht en dan had u antwoord gehad. U heeft hier niet over gemaild en er is geen telefonisch contact geweest. Ook had u de status kunnen zien in de mail van Track en Trace. Wij vinden het zeer spijtig dat u geen gelegenheid heeft gegeven voor toelichting en de gang van zaken op deze wijze voorstelt.

kywr Karma 14,7K
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Mastertools was de goedkoopste aanbieder van de boormachine waar ik naar opzoek was. Website is overzichtelijk en er is ruim aanbod.

Verzending

De levertijd van het product 3 a 4 werkdagen. Toen ik na 5 dagen niks gehoord en binnen had een mailtje gestuurd die direct beantwoord werd in een gezellig comic sans lettertype. De boormachine zou uiterlijk de volgende dag verzonden worden wat inderdaad het geval was.

Klantenservice

Bij het ontvangen van mijn order bleek dat ik een verkeerd model boormachine had binnengekregen, een andere dan dat ik besteld had. Na telefonisch contact kon ik deze kostenloos retourneren en werd tegelijkertijd het juiste model opgestuurd. Uiteindelijk dus prima service!

Scorekaart voor Mastertools

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg