Mastertools

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Mastertools was de goedkoopste aanbieder van de boormachine waar ik naar opzoek was. Website is overzichtelijk en er is ruim aanbod.

Verzending

De levertijd van het product 3 a 4 werkdagen. Toen ik na 5 dagen niks gehoord en binnen had een mailtje gestuurd die direct beantwoord werd in een gezellig comic sans lettertype. De boormachine zou uiterlijk de volgende dag verzonden worden wat inderdaad het geval was.

Klantenservice

Bij het ontvangen van mijn order bleek dat ik een verkeerd model boormachine had binnengekregen, een andere dan dat ik besteld had. Na telefonisch contact kon ik deze kostenloos retourneren en werd tegelijkertijd het juiste model opgestuurd. Uiteindelijk dus prima service!

Scorekaart voor Mastertools

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg