Mastertools

537 producten en 609 uitvoeringen

Spijtig dat de levering niet naar tevredenheid is verlopen. Zoals vermeld in de overige reviews (die te lezen zijn op Kiyoh), vertellen wij geen leugens en leveren wij in nagenoeg alle gevallen de volgende dag, mits voorradig. In uw geval is de bestelling dezelfde dag verzonden, wat u kunt nazien in de Track & Trace email van PostNL die vlak na uw bestelling is verzonden. Door een postcodefout van PostNL is de bestelling niet de volgende dag geleverd, de levering had op de zaterdag plaats kunnen vinden, echter volgens de bekende gegevens van PostNL is er op zaterdag niemand aanwezig op het opgegeven adres.N.a.v. van uw boze mail hebben wij geprobeerd met u in contact te komen via mail en telefoon; daar is niet op gereageerd. En wanneer u op de vrijdag gewoon navraag had gedaan hadden wij het voor u uitgezocht en dan had u antwoord gehad. U heeft hier niet over gemaild en er is geen telefonisch contact geweest. Ook had u de status kunnen zien in de mail van Track en Trace. Wij vinden het zeer spijtig dat u geen gelegenheid heeft gegeven voor toelichting en de gang van zaken op deze wijze voorstelt.

Scorekaart voor Mastertools

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg