Mastertools

Klantenservice: Score: 1
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ondanks de belofte dat er iets dezelfde dag verstuurd zou worden,is dit niet gedaan.
Bij bestelling voor een bepaalde tijd gaat je aankoop meteen weg,jaja,dus niet.
Geregeld dat er iets bezorgd kon worden op mijn vrije dag,krijg je te zien bij post nl dat ze een dag later komen.
Maw,je vrije dag verkloot, en zie maar dat je pakje bezorgd wordt als je niet thuis bent.
Op mail wordt niet gereageerd ondanks dat je daar net een x aantal honderd euro's hebt afgerekend.
Collega contact op laten nemen met het " interesse in bepaalde goederen" .
Hee,wat vreemd,deze kreeg meteen antwoord van de " klanten service".
Lijkt dus op selectief gedrag,eenmaal betaald ben je minder belangrijk schijnt het.
Zeer teleurstellende ervaring omdat de artikelen nodig waren voor een bepaald project.
De goedkopere prijs is dan zuur in het licht van niet leveren volgens belofte op de website.
1 malige aankoop gedaan daar,leugens hou ik niet van.

Verzending

Geen bericht dat de bestelling later komt,moet je zelf uitzoeken.

Klantenservice

Geen antwoord,geen telefoontje,helemaal niks,nada noppes.je geld is binnen daar,waarom nog moeite doen?

Spijtig dat de levering niet naar tevredenheid is verlopen. Zoals vermeld in de overige reviews (die te lezen zijn op Kiyoh), vertellen wij geen leugens en leveren wij in nagenoeg alle gevallen de volgende dag, mits voorradig. In uw geval is de bestelling dezelfde dag verzonden, wat u kunt nazien in de Track & Trace email van PostNL die vlak na uw bestelling is verzonden. Door een postcodefout van PostNL is de bestelling niet de volgende dag geleverd, de levering had op de zaterdag plaats kunnen vinden, echter volgens de bekende gegevens van PostNL is er op zaterdag niemand aanwezig op het opgegeven adres.N.a.v. van uw boze mail hebben wij geprobeerd met u in contact te komen via mail en telefoon; daar is niet op gereageerd. En wanneer u op de vrijdag gewoon navraag had gedaan hadden wij het voor u uitgezocht en dan had u antwoord gehad. U heeft hier niet over gemaild en er is geen telefonisch contact geweest. Ook had u de status kunnen zien in de mail van Track en Trace. Wij vinden het zeer spijtig dat u geen gelegenheid heeft gegeven voor toelichting en de gang van zaken op deze wijze voorstelt.

Scorekaart voor Mastertools

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg