Mastertools

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Eén bestelling gedaan. Prima allemaal, met een paar puntjes. De volgende waarnemingen:
1. Website is overzichtelijk, helder, werkt prettig
2. Het bestelde product was volgens de website op voorraad en de belofte "Morgen in huis" is dan ook netjes gehaald.
3. Geen bezorgkosten bij order > 45 euro is een pluspunt
4. Betalen via Paypal kan, maar dan betaal je 3% extra. Minpuntje voor mij, want ik betaal graag via Paypal. Betalen via iDeal is overigens gratis.
5. Na het bestellen en betalen duurde het 10 minuten voordat ik de orderbevestiging in de e-mail kreeg. Misschien was het exemplarisch, misschien ben ik te veeleisend, maar eigenlijk verwacht ik die mail binnen een paar seconden al.

Verzending

Product was goed verpakt in een stevige, precies passende omdoos. Top!
Wat wel een beetje vreemd was: je kunt aangeven waar je de bestelling wil ontvangen, thuis of op een PostNL-punt. Ik had gekozen voor het laatste, maar kreeg de bestelling gewoon thuisbezorgd...

Scorekaart voor Mastertools

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg