Mastertools

Uit eigen beweging

Algemeen

Overzichtelijke site,
Artikelen scherp geprijsd,
De paar reviews die er zijn, zijn goed (1 uitzondering in 2017)
Mogelijkheid creditcard betaling

Verzending

Vandaag (07 sept 2020) na 12:00u besteld, krijg ik zojuist de bevestiging dat het vanavond nog geleverd wordt. Aangezien ik niet vóór 12:00u besteld heb, had ik hem morgen pas verwacht.

Update 1: Helaas heeft de bezorger het niet meer op tijd gered, pakketje zou dus vandaag (08 sept) moeten komen. Maar, aangezien ik dat toch al verwacht had, blijft m'n score staan.
Update 2: Als je als "Red je Pakketje" zegt dat je vanaf 16:00 het tijdvak aangeeft, waarin je bij me langskomt, dan moet je dat ook wel doen :-(
Update 3: Status werd om 16:15u geüpdated, en diezelfde avond nog (08 sept) geleverd.

Scorekaart voor Mastertools

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg