Mastertools

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Duidelijke website. de indicatie wanneer geleverd kon worden werd aangegeven. Ik ben goed op de hoogte gehouden over de levertijd. Er werd sneller geleverd dan was aangegeven. En dit was voor mij de goedkoopste webshop.

Verzending

De bestelling was goed verpakt.

Scorekaart voor Mastertools

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg