Mastertools

Klantenservice: Score: 3
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Makita DJV181z besteld. Geen zaagjes bijgeleverd die wel geadverteerd stonden.
Is nu net na 16:00 uur, klantenservice gesloten, dus maandag maar bellen.

Alles liep verder correct en de beloofde levertijd hebben ze prima aan voldaan.
Verpakking was voldoende.

Verzending

Op tijd! Goed geinformeerd via t&t postnl.
Verpakking kon net, maar is heel over, dus voldoende.

Niet alle onderdelen zijn meegekomen...kost weer tijd en moeite (en frustratie).

Er wordt snel gereageerd op het mailformulier.

Er is weer iets onderweg, dus ik hoop dat het de zaagjes zijn....

Na wat onduidelijke communicatie kreeg ik ineens een mailtje van postnl... Er is een pakketje onderweg.
Dagje later: niet de geadverteerde 3 verschillende zaagjes, maar 10 Makita en 4 Bosch zaagjes. 🙂
Goed opgelost.

Klantenservice

Communicatie gaat snel, maar laat aan duidelijkheid te wensen over (misschien is mijn Gronings niet afdoende...)
Probleem goed opgelost; klant tevreden.

Scorekaart voor Mastertools

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg