Mastertools

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Beste prijs, supersnelle levering en goed klantcontact.
Wat mij betreft doen ze alles goed bij Mastertools.

Niet alleen was de DeWalt afkortzaag met onderstel bij hen met afstand het goedkoopste, ik had hem ook nog dezelfde dag in huis!

Helaas was er een kunststof onderdeel afgebroken tijdens het vervoer. Een bekend probleem, dat met name te wijten is aan de wijze van verpakken door DeWalt zelf. Bij de klantenservice gevraagd of ze mij een vervangend onderdeel willen sturen. Een dag later de reactie gekregen dat ze me inderdaad dat onderdeel na zullen sturen. Een weekje later ontving ik het onderdeel kostenloos van ze.

In één woord uitstekend!

Scorekaart voor Mastertools

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 4 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg