Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door Paul Hulsebosch en Jurian Ubachs

Gamen in de lente

Honkballen, jagen en knutselen

Nintendo Labo VR

Toen Nintendo in 2018 het eerste Labo-pakket op de markt bracht, werd dat in Nederland meteen uitgeroepen tot speelgoed van het jaar. Ook wij waren erg enthousiast over de kartonnen bouwpakketten, die zijn bedoeld voor gebruik in combinatie met een Nintendo Switch. Het is ideaal speelgoed voor kinderen of voor kinderen en ouders samen. Nintendo startte met twee pakketten en het was niet meer dan logisch dat er meer zouden volgen. Na een paar maanden verscheen de Vehicle Kit, maar met het nieuwe Labo VR wordt het pas echt interessant. Met dit even ingenieuze als maffe kartonnen bouwpakket bouw je de Switch om tot een heuse vr-headset.

Titel Nintendo Labo VR Score
Platform Nintendo Switch
Prijs € 82,-

De kritiek op de Labo-pakketten is over het algemeen eensluidend: ze vormen tof speelgoed, maar voor stapeltjes karton zijn ze wel wat duur. Dat heeft Nintendo zich aangetrokken. Niet door de aanschafprijs te verlagen, maar wel door meer keuze in te bouwen. Van Labo VR zijn vier verschillende varianten verkrijgbaar. Wij testten de meest uitgebreide versie waarin alle bouwplaten zijn opgenomen. Dit pakket gaat voor zo'n 90 euro over de toonbank. Wie dat wat teveel van het goede vindt, kan het Nintendo Labo: VR-pakket - Starterset + knaller in huis halen. Dat pakket kost zo'n 40 euro en bevat naast de vr-bril en software de Toy-Con-knaller, de grootste en ook leukste bouwplaat. Mocht je daarna alsnog de andere bouwplaten willen kopen, dan zijn er twee uitbreidingssets, één met de Toy-Con-olifant en het Toy-Con-fototoestel, en één met het Toy-Con-windpedaal en de Toy-Con-vogel. De uitbreidingen kosten zo'n 20 euro.

Nintendo heeft voor Labo VR dus vijf bouwplaten samengesteld. Net als bij de vorige edities zitten er heldere en uitgebreide instructies bij over hoe de bouwpakketten in elkaar moeten worden gezet. Die instructies staan op de meegeleverde cartridge waarop ook de vele games staan die je na het bouwen met het pakket kunt spelen. Juist aan die games is te merken dat Nintendo heeft geleerd van de eerste Labo-edities. Waar sommige bouwplaten er in de eerste Labo-editie wat bekaaid vanaf kwamen, heeft elk onderdeel nu minstens vier bijbehorende games die ook allemaal redelijk goed zijn doordacht. Het zijn allemaal minigames waar je doorgaans niet langer dan tien minuten mee bezig bent, maar dat mag de pret niet drukken. Net als veel Nintendo-games is Labo VR uitstekend geschikt om te spelen in groepsverband. De gekke kartonnen constructies roepen steevast lichte verwondering op, en die maakt dat iedereen het even wil proberen. Enkele van de minigames spelen daar op in, bijvoorbeeld door een high score die kan worden overtroffen of een tijd die je kunt verbeteren. Je geeft de games daarbij ook makkelijk door aan een andere speler. Je hebt immers zowel de controller als het scherm in je handen. Er zijn geen snoeren en er is geen hoofdband. Een volgende speler hoeft het bouwpakket alleen maar over te pakken om verder te kunnen spelen.

Opvallend aan Labo VR is uiteraard de bril, die het hart van de set vormt. Die bril heeft een basis van plastic waarin twee lenzen zitten. Daaromheen bouw je een papieren houder waar je de Switch in kunt schuiven. Opvallend genoeg heeft die houder geen hoofdband. Bij alle bouwpakketten geldt dat je de bril tegen je voorhoofd moet blijven duwen. Daarbij heeft Nintendo overigens goed aan de brildragers onder ons gedacht. De headset past moeiteloos, ook bij mensen met een bril. Dat komt vooral doordat de set niet heel goed afsluit. Het ontbreken van een hoofdband draagt er uiteraard aan bij dat je de set makkelijk aan een volgende speler doorgeeft.

Beeldkwaliteit

Dat de Switch het hart vormt van Labo VR geeft meteen ook aan dat de kwaliteit van het vr-beeld te wensen overlaat. Dat kan bijna niet anders, gezien de resolutie van het scherm van de Switch. Als een scherm van 720p horizontaal wordt gesplitst, blijft er weinig resolutie over. Wie een HTC Vive of Oculus Rift gewend is, zal het verschil direct zien. Toch valt het in de praktijk uiteindelijk mee, omdat Nintendo de games grafisch vrij eenvoudig heeft gehouden. Verwacht hier dus geen indrukwekkende vergezichten of priegelige details. De omgeving waar je in terechtkomt is vaak vrij klein en de voorwerpen bestaan meestal uit simpele vormen. Soms is de spelwereld wel wat groter, zoals het eiland waar je met de Toy-Con-vogel overheen kunt vliegen, maar ter compensatie is het landschap dan heel simpel gehouden.

Is dat erg? Nee. In dat laatste voorbeeld gaat het om de beleving, en rondvliegen op de rug van een virtuele zwaan - waarbij je vooruit komt door de kartonnen vleugels van je zelfgebouwde Labo-kit op en neer te bewegen - voelt goed aan. Nintendo is vriendelijk voor zijn spelers. De gameplay is over het algemeen vrij traag, en dat geldt ook bij het rondvliegen op de rug van de zwaan. Je hoeft daardoor niet al te hard te met je kartonnen vleugels te bewegen. Dit gaat eigenlijk op bij alle games, je zult dus nooit op het scherpst van de snede hoeven strijden. Je kunt altijd vrij ontspannen spelen. Daarmee wordt voorkomen dat je krampachtig aan de kartonnen bouwsels gaat duwen en trekken. Wat ons betreft is dit een slimme zet van Nintendo.

Net als bij de voorgaande pakketten gaat het ook bij Labo VR om de combinatie van bouwen en spelen, waarbij het bouwen een minstens even groot onderdeel van de lol uitmaakt. De bouwplaten zitten weer zeer ingenieus in elkaar en het in elkaar zetten is leuk, niet in het minst door de heldere instructies. Wie kon - of nog steeds kan - genieten van het bouwen met Lego, zal evenveel voldoening halen uit de bouwplaten van Labo VR. Met als bonus dat je na het bouwen meteen een aantal games met je nieuwe kartonnen creatie kunt uitproberen. Overigens is ook bij de bouwplaten zelf merkbaar dat Nintendo geleerd heeft van de vorige delen van Labo. De constructies zijn nog steeds van karton en dus kwetsbaar, maar de makers hebben op slim gekozen plekken extra kartonnen verstevigingen ingebouwd. Dat is vooral goed merkbaar bij de knaller, het pronkstuk uit de collectie. Die krijgt het tijdens het spelen van de bijbehorende games flink te verduren, maar is opvallend robuust en kan wel wat actie doorstaan.

En er is nog een bonus. Switch-toppers Super Mario Odyssey en The Legend of Zelda: Breath of the Wild zijn speelbaar met de Labo VR-bril. Bij beide games valt opeens het gemis van een hoofdband op, maar heb je houvast aan de kartonnen constructies. Ze hebben handvatten waaraan je de constructie beet houdt. Bij Mario en Zelda plaats je de Switch in de bril, waarna je de twee Joy-Cons aan de zijkanten van de Switch koppelt. Je houdt de bril dan dus vast aan de twee Joy-Cons waarmee je het geheel tegen je hoofd houdt. Dit is geen comfortabele houding. Het maakt duidelijk dat vr op de Switch is gebaat bij extra hulpstukken, zoals uit de vijf bouwpakketten van Labo VR.

Conclusie

Labo VR is een prima bundel. Labo blijft apart speelgoed en niet alle bouwplaten of bijbehorende games zijn even geslaagd. Maar het geheel is zo uitgebreid - met name het aantal games dat voor de verschillende bouwplaten is gemaakt - dat het geheel zeer geslaagd is. Labo VR is een prima uitbreiding van het Labo-aanbod, en hij bevestigt waarom Labo ooit werd uitgeroepen tot speelgoed van het jaar. De prijs zal voor velen een struikelblok blijven, maar gelukkig is er de vr-starterset, met de knaller als voornaamste wapenfeit. Die vormt vanwege de bijbehorende games de leukste bouwplaat van het geheel, voor een veel schappelijker prijs. Een heel goed startpunt.

Reacties (28)

Wijzig sortering
@Paul Hulsebosch @Tweakjur

Deze reactie gaat enkel over Hunt: Showdown.

Edit 2: toch cool dat jullie nu eindelijk een stukje geschreven hebben over deze game want het is een juweeltje.

Edit: jullie zijn dus géén spelers tegengekomen omdat jullie de "trainee mode" gespeeld hebben (en/of daar niet voorbij verder gegaan zijn).
"géén spelers" ligt dus aan jullie zelf en zou dus geen negatief punt van deze review mogen zijn!
Mijn mening is dan ook dat je pas een conclusie kan trekken als je volledig ervaren hebt wat dit spel te bieden heeft wanneer je met andere spelers te maken hebt.

Jammer dat jullie geen spelers zijn tegengekomen en dat dus het grootste minpunt vinden...
W.b.t. de lege (geen spelers) servers van Hunt: Showdown hebben jullie echt een bijzondere momentopname meegemaakt.
Om het in perspectief te zetten: na behoorlijk wat uren in Hunt: Showdown heb ik hooguit 5 kéér een volledige lege server (Op de normale server, niet de "Test Server") meegemaakt.
Of hebben jullie misschien enkel op de "Test Server" gespeeld?
Die is nogal eens vaak leeg.
Als jullie enkel op de "Test Server" hebben gespeeld probeer dan ook eens de normale server.
Dan komen jullie zeker weten wél spelers tegen en kunnen jullie deze review aanpassen.
Het spel kan de positieve aandacht gebruiken, ook om meer spelers te trekken.

Wat jullie tot nu toe geleerd hebben met de NPC's in de game gaan jullie nodig hebben zodra jullie spelers tegenkomen! :)
Zoals jullie aangeven geven de NPC's en bosses deze game meer diepgang dan andere "Battle Royale" games.

En het aantal spelers in een game is actueel nog steeds maximaal 10 (teams en/of solo's).
Of je het een Battle Royale kunt noemen weet ik niet... maar 10 spelers vind ik tot nu toe een perfecte balans voor dit spel.

Ik zou het gaaf vinden als jullie een keer een uitgebreide review met hardware benchmarks van deze game willen maken!
Ik zou daar vrijwillig aan mee willen werken en mee willen helpen :D
Het viel mij ook dat jullie (bijna) niets gemeld hebben over de prachtige engine en de graphics van deze game...

[Reactie gewijzigd door HugoBoss1985 op 30 april 2019 12:19]

Het klopt dat ze geen spelers tegengekomen zijn, en als ze zich er enigszins in verdiept hadden dan wisten ze ook waarom...

De eerste paar levels (tot 5 of 10 uit mijn hoofd) Eerste 21 levels is de kans klein dat je spelers tegenkomt zodat je rustig kan levelen en de basis van het spel kan leren. Je wordt dus eerst in een soort Noob League gegooid, met andere starters, echter heeft dit spel weinig starters (lees marketing). Daarna pas kom je meer spelers tegen omdat je dan ook tegen hogere spelers gematched mag worden. Dat hij doodgegaan is door een Armored zet dit kracht bij, dan ben je nog niet klaar om het op te nemen tegen hogere Hunters want dit spel heeft geen genade, 1 of 2 kogels kunnen al fataal zijn...

Vervelende voor starters nu is dat ipv tegen andere starters je hoogstwaarschijnlijk in lege servers speelt omdat er niet genoeg beginnende spelers zijn, dit is wat Paul en Jurjen dus ervaarden. Then again, lees marketing.

Mijn advies voor geinteresseerden: Wacht op een freeplay weekend of officiele release.

Verder klopt het wel dat de kans klein is dat je er 10 tegen zult komen en eerder 6 of 4.
Crytek is op het moment bezig om eerst performance zaken aan te gaan pakken in de komende patches om te zorgen dat het voor een breder publiek mogelijk zal zijn om te draaien omdat Hunt behoorlijk zwaar is voor de meeste pc's. (De mooie graphics (die niet benoemd zijn) tonen dit ook wel aan.)
Daarna pas wanneer hun achten dat er genoeg content in de game zit en deze stabiel genoeg draait zullen ze hem uit early access halen en met marketing beginnen. Wat ook gelijk het probleem van lege servers voor starters oplost.

Daarnaast is het ook jammer dat het dolby surround niet benoemd is, ik heb werkelijk waar nog nooit een spel meegemaakt met zulk gigantisch goed 5.1 geluid. Wat ook erg van belang is in het spel om te horen waar andere hunters zich bevinden dankzij gun shots of het triggeren van monsters of vogels, dit soort elementen worden overigens ook niet benoemd.
Hunt: Showdown is in beginsel een battleroyale-game, maar pakt de zaken wel wat anders aan dan de bekende games in het genre.
BattleRoyale? Ja het lijkt erop, maar het grote verschil is niet dat je personage permanent is als je niet doodgaat maar het verschil in PvP en bounty hunten. Waar BattleRoyale erom draait om last man standing te zijn draait het hier om het verkrijgen van een bounty en er mee extracten. Er kunnen dus meerdere winnaars zijn en je zou er zelfs voor kunnen kiezen om een paar monsters te killen en rustig te extracten zonder bounty, je bent dan geen verliezer (voor je gevoel wel uiteraard) en behoudt gewoon je hunter. Overigens is hunt al ver voor 2014 in ontwikkeling en durf ik rustig te zeggen dat Crytek het niet afgeleid heeft van BattleRoyale.

Deze "preview" (of wat het ook is) geeft geen accuraat beeld naar mijn idee, ik zou het graag zien dat jullie even doorspelen tot boven level 15 om uit de trainee modus te komen (zie laatste screenshot) en eigenlijk boven level 21 om de echte game in te stappen. Kijk wat filmpjes van PsychoGhost om te leren hoe je het spel bijvoorbeeld echt speelt.

Ik hoop in ieder geval dat tegen de tijd dat dit spel echt officieel uitkomt jullie er wat dieper op ingaan dan een paar potjes spelen want in de hogere levels komt er zoveel meer bij kijken dan je je kan voorstellen. De screenshots tonen ook aan dat hij niet tot boven level 2 gekomen is, wat op zijn beurt weer betekend dat hij waarschijnlijk maar 2 potjes gespeeld heeft wat echt ongelooflijk weinig speeltijd is om een goed beeld te krijgen van Hunt.
Dit filmpje geeft een aardig beeld van hoe tactisch het bijvoorbeeld is.

@Paul Hulsebosch @Tweakjur

Edit: Informatie accurater, bron erbij gehaald e.d.

[Reactie gewijzigd door Xm0ur3r op 1 mei 2019 11:03]

Never knew. Ik pas de tekst aan.

Voor nu is dit, ook qua tijd, alles wat we met Hunt: Showdown doen. Wellicht dat we er later nog eens uitgebreider naar kunnen kijken, bijvoorbeeld wanneer de game daadwerkelijk zijn 'final' versie bereikt.

[Reactie gewijzigd door Tweakjur op 30 april 2019 11:59]

Tof man, goed bezig :)
Awesome en thanks! Ik heb fyi mijn tekst ook aangepast, deze komt nu beter over met hoe het echt zit.
Geweldige reactie :)

Helemaal mee eens.

Trainee mode:
Niet aan gedacht en niet bij stilgestaan want de "trainee mode" heb ik nog nooit meegemaakt :)

Ik vind het een erg mooi, vernieuwend en leuk spel.
Mijn favoriet op het moment (al enige tijd) en ik speel verder weinig andere games.

Het spel loopt pas redelijk vanaf een vlotte 6 core cpu en de nieuwste Intel cpu's zijn merkbaar sneller dan de nieuwste AMD cpu's (vooral qua frametimes).

[Reactie gewijzigd door HugoBoss1985 op 30 april 2019 11:00]

Die van jou ook, daarom vond ik een +2 op zijn plaats :)
Nee klopt die hadden ze iets later geintroduceerd om het iets eerlijker te maken voor beginners.

@HugoBoss1985 Dat van AMD vs Intel wist ik niet, ik zat juist naar een AMD te kijken voor mijn volgende upgrade...
Verder heeft het spel ook veel baat bij snel ramgeheugen, dit kan zelfs al een flink aantal fps schelen.

Me to! Speel nog weinig anders eigenlijk.

[Reactie gewijzigd door Xm0ur3r op 30 april 2019 10:43]

Potje Hunt? :D Mijn kd-ratio is 2,35, ik ben prestige 15.

Dat maakt het wel een kwalijke zaak dat het ontbreken van spelers in de review als een minpunt wordt benadrukt!

Als je wilt vergelijken kun je volgens mij het beste kijken naar CPU benchmarks van "Kingdome Come: Deliverance".
Dat spel draait ook op de Cryengine en vergelijkt zich qua cpu gebruik/performance/frametimes/core usage volgens mij hetzelfde als Hunt: Showdown.

Niet belerend naar jou bedoeld, gewoon informatief... maar: Intel staat nog steeds bekend om betere prestaties in games.
In deze game zijn het voornamelijk de (cpu) frametimes waar je het verschil merkt tussen AMD en Intel.
Ik heb aardig wat cpu's getest met deze game in eerder stadium.
In een volgorde van slecht > goed.

Getest op 1080p met RX480 en Vega 56.
Met een i7 2600k met overklok kun je het spel spelen maar het is pas redelijk speelbaar (60 fps of meer) met alles op "low".
Vaak gpu usage drops naar 25% (stutter)...

i5 4460 - 8gb ram 1600mhz, onspeelbaar, cpu usage 100%, alle cores belast, teveel cpu bottleneck, maximaal zo'n 45 fps.
i7 2600k @4,4 met HT - 8gb ram 1600mhz, een stuk sneller, cpu usage niet maximaal, nog wél cpu bottleneck. (deze afgelopen weekend nog getest en was hetzelfde)
Ryzen 2700X 16gb ram 3000 mhz - prima speelbaar, cpu usage laag, geen cpu bottleneck maar frametimes niet zo goed. (als met een Intel)
i5 8400 16gb ram 3000 mhz - prima speelbaar, cpu usage wel hoog, prestaties vergelijkbaar met de 2700x maar dan betere frametimes
i7 9700k @ 4,9 all cores, 16gb ram 3000 mhz - prima speelbaar, cpu usage 70% - 90% maximaal, nog betere frametimes en geen enkele cpu bottleneck.

Dit spel kan gewoon alle cores en threads van een 2700x gebruiken dus dit spel is zwaar multithreaded (geoptimaliseerd om daar gebruik van te maken?).

[Reactie gewijzigd door HugoBoss1985 op 30 april 2019 11:59]

Shit, ik pas level 100 prestige 0 met een k/d van 1,38 :o Maar heb je een DM gestuurd! Kan vast veel van jou leren dan.

Oke maar het is dus niet onspeelbaar, ik ben aan het wachten op de 3e generatie van AMD maar neem dit wel even mee in mijn overweging.
Het is van Crytek, de screenshots spreken voor zich toch? ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Ffxd-vFspcs

https://www.youtube.com/watch?v=-HjbU7Ra5Us

Zo, het kan beter dan screenshots (die ook niet alles laten zien) ;)

[Reactie gewijzigd door HugoBoss1985 op 30 april 2019 09:02]

Ben ik de enige met een enorme backlog? :)

Ik kom amper toe aan het compleet maken van o.a. Far Cry 5, Resident Evil 2, 9/10 xbox gold free games, Spyro en Crash Bandicoot remakes..

Ik zit er aan te denken om de moeilijkheidsgraad in games te verlagen waar mogelijk om er sneller doorheen te gaan zodat ik is een game van voor naar achter door speel.

Nu gaat het om de ervaring an sich, maar het gevoel van een story line compleet maken is wel lekker.

Thanks voor extra games voor de backlog ;)
Er zijn ondertussen wel erg veel games om uit te kiezen :)
Zelf koop ik steeds minder en ga ik doelgerichter op zoek naar een topspel in een bepaald genre waar ik interesse in heb. Ik speel niet 'alles' meer. Alles uit bepaalde games halen geeft mij meer voldoening dan door meer games heen rushen.
Ik blijf vrijwel dagelijks terug komen bij Rocket League en verder bij XCOM2 en Civ6. Laatst zelfs een tijdje Age of Empires 2 weer!

Voor mensen die dit artikel lezen, aanrader: Yakuza- serie is op de pc gekomen (steam). Japanse mix van GTA, martial arts en Japanse mafia (yakuza).

Meer ontopic: early access games laat ik al een tijdje met rust. Je speelt een halve versie die je dan, als het lukt om tot release te komen, eigenlijk nog een keer moet spelen. Kost extra tijd en verpest de tweede ronde.
Zelf met Assassin's Creed Odyssey bezig. Er komt geen einde aan dat spel. Soms wel een nadeel als je een perfectionist bent. Ieder kamp, alles unlocked, iedere missie enz. Nu na 250 uur pas 66% algemene voortgang. Ben pas klaar wanneer de volgende versie verschijnt 8)7
Ontopic, deze games hierboven vind ik nie zo interessant.

[Reactie gewijzigd door miknic op 30 april 2019 08:34]

Gelukkig hoef je niet alles te doen. Pik er gewoon wat uit wat je erg leuk lijkt, en genieten maar. Als je alles wil doen, bezorg je uiteindelijk alleen maar je psycholoog extra werk ;)
Bij Pagan Online zou ik wel een vergelijking met Path Of Exile willen zien, als je het in het begin met Diablo vergelijkt.
En bij Hunt zie ik in de screenshots verschillende wapens, wordt er genoemd dat je wat je mee neemt na de kill kan houden als je veilig en wel ontsnapt, en dat je zowel solo spelers als teams hebt die rondlopen. Als er meerdere wapens zijn betekent dit meestal dat er een aantal een stuk sterker zijn dan de start wapens. En als er dan een groep spelers samenwerkt kunnen die focussen op anderen doden en elkaar steeds sterker maken, tot de rest van het veld nauwelijks meer kans heeft te winnen. Dat hoeft niet, maar de kans is groot dat het de kant op gaat van een spel als SCUM, waar een aantal zwaar bewapende spelers alle andere spelers iedere keer afmaken zodat die weer opnieuw moeten beginnen. Dat is het probleem van alles kwijtraken wanneer je dood gaat.
Aan de screenshots te zien lijkt Pagan Online meer op Diablo Immortal dan op PoE. Ik ben wel nieuwsgierig want het blijft mijn favoriete genre. Ik verwacht echter geen PoE achtige complexiteit in skills en builds, maar een vrij rechttoe-rechtaan arpg.

Hmm, even gecheckt op steam en de commentaren bevestigen mijn vermoeden. Sterker nog, er wordt vooral geklaagd over het gebrek aan customizations. Alle upgrades zijn te simpel (+5% damaga, -2 sec cooldowns).

Toch voor mezelf proberen vanavond :P
Het spel is dan ook nog zwaar in ontwikkeling he, er zit bv ook nog geen multiplayer in. Ze hebben wel aangegeven dat dit allemaal nog gaan komen. Maar ik wacht liever met de aanschaf tot ze klaar zijn, zo ben ik heel bang dat als het niet aanslaat de stekker er nog wel eens uitgetrokken kan worden.
Mijn grootste probleem met Pagan Online is dat het in alles ruikt als een F2P game met microtransactions (waarbij het ook heel makkelijk pay2win kan worden)... Maar het is ondertussen wel gewoon een betaalde game. Daarbij heeft Wargaming volgens mij ook niet de beste reputatie op dat vlak.
Ik kijk dan eerder uit naar Wolcen en Tochlight Frontiers.
Leuk om eens aandacht te besteden aan IRL zaken, haha. Die Nintendo spullen lijken me zeer gaaf.
P.s., als dit geen nieuwe LinkedIn foto wordt dan weet ik het ook niet meer; https://tweakers.net/i/tL...2.jpeg?f=imagearticlefull

[Reactie gewijzigd door Kecin op 30 april 2019 07:38]

Kijk toch vooral uit naar Rage 2 :9
Het Toy-Con-fototoestel zou een geweldige toevoeging kunnen zijn voor een nieuwe Pokémon Snap game! :D
Labo VR is wel een hele leuke kennismaking met het Labo aanbod, het zou voor mij de eerste aanschaf zijn van de labo reeks. Ik kijk vandaag uit naar de uitbreiding van Sea of Thieves met eindelijk een verhaallijn in adventuremodus, dat wordt mijn lente game. :)

[Reactie gewijzigd door rudyman85 op 30 april 2019 08:19]

Goede prijs kwaliteit verhouding :)

[Reactie gewijzigd door jaapstobbe op 30 april 2019 07:13]

Er zit geen schermpje in, he? Dat moet je zelf nog erbij sjeffen. ;)
De prijs van de Nintendo Labo set in het artikel is 82, maar in de pricewatch 94.
Staat dit niet aan elkaar gelinkt?
In de tekst staat vaak prijs bij publicatie (van het artikel), omdat het idd niet gekoppeld is voor zover ik weet

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True