Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Nympho 7 juni 2017 Product gekocht

Gelid Solutions GC-Extreme Thermal Compound

Ik heb allerlei koelpasta`s geprobeerd, maar de koelprestaties ten opzichte van deze Gelid Extreme, blijven 5/10 graden achter op deze uitmuntende koelpasta+ t gemak van aanbrengen (rijstkorrel methode) +achteraf verwijderen is voor mijn een winnaar en ook niet elec. geleidend . http://www.tomshardware.com/reviews/thermal-paste-performance-benchmark,3616-11.html Geprobeerd; CoolerMaster standaard/Artic MX-2 en MX-4/Nexus/Akasa/RobTools 25gr. .

Pluspunten

• makkelijk verwijderbaar
  • goed smeerbaar+spateltje bij gevoegd
  • koelt bijna als de allerbeste, goed genoeg voor mij

Minpunten

• maar 3,5 gram
  • pasta als die zo uit de spuit komt, is niet goed uitstrijkbaar met de spatel, opwarmen van te voren is een vereiste dan, of de rijstkorrel methode gebruiken

revengeyo 22 september 2016 Product gekocht

Gelid Solutions GC-Extreme Thermal Compound

Super spul! Scheelt z'on 10 graden op cpu en gpu tov stock pasta "It makes Arctic Silver look like toothpaste" Tip: Ik heb meerdere methoden geprobeerd, maar dun uitsmeren (hele core bedekken) werkt het beste!

Pluspunten

• Zeer goede koel prestaties! scheelt minimaal 10c met Arctic Silver 5
  • geleidt geen elektriciteit, dus geen stress

Minpunten

• ik heb makkelijker uitsmeerbare pasta gehad
  • Niet goedkoop /gratis
  • Update: Verliest zijn kracht redelijk snel. Opnieuw aanbrengen na enkele maanden is een must.

JustwilliamNL 14 september 2013

DCG909 17 augustus 2013

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gelid Solutions GC-Extreme Thermal Compound?

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Nederland