€ 55,97
Specificaties M.2 80mm • 3d v-nand (TLC) • PCI-e 3.0 x4 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Maart 2022

Diverse drives zijn de laatste maanden aardig in prijs gedaald, waardoor ze aantrekkelijker zijn geworden om te kopen. In deze BBG praten we je weer helemaal bij.

56 22 mrt

Round-up - Vijftig NVMe-ssd's - Groter, sneller, goedkoper

Ssd’s worden steeds sneller, zeker nu PCIe 4.0 op het punt staat gemeengoed te worden. We haalden 50 ssd's door een nieuw testparcours, op zoek naar de beste.

152 12 okt '20

Review - Samsung 970 EVO Plus - Populaire serie op herhaling

Samsungs m2-drives voor mainstreamtoepassingen zijn aan de derde generatie toe. Eerst komen de 970 EVO Plus-drives tot 1TB beschikbaar. We zijn benieuwd naar de prestaties.

79 22 jan '19

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Maart 2020

Ook in deze editie van de SSD-BBG zoeken we naar de beste deals van sata- en nvme-drives. Met stijgende ssd-prijzen is het lastig, maar met prijs-prestatieverhoudingen helpen we je.

55 27 mrt '20

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Augustus 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van sata-drives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

153 24 aug '19

Best Buy Guide - Ssd Best Buy Guide - Oktober 2019

We zetten de prestaties én de prijzen van satadrives en nvme-ssd's op een rijtje om je te helpen de goedkoopste en best presterende ssd's te kopen.

52 22 okt '19

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
hellbringer 30 maart 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 250GB

Prima product, supersnel, superklein en past op het moederbord ideaal voor een kleine PC, gekocht voor €80,- niet de goedkoopste in z'n capaciteit maar prijs/performance is prima in orde. Zonder problemen Windows kunnen installeren vanaf een Windows 10 USB stick, geen gedoe met drivers of BIOS instellingen.

Pluspunten

• Snel
  • Klein
  • Goede prijs/performance verhouding

Minpunten

• één minpunt

Samsung 970 Evo Plus 250GB

Deze SSD overtreft mijn verwachtingen. Mijn vorige SSD, een Samsung 840 Pro, voelt in vergelijking hiermee toch een stuk trager. Niet alleen dat, maar prijzen zijn tegenwoordig ook nog maar ca. een derde van toen.

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop

Minpunten

• 250 GB is minder dan het lijkt

HdPNLNewbie 17 juni 2020 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 250GB

Als je Bitlocker aanzet dan valt de seq-read snelheid terug van 3500 naar 2500 Mb/s. Dit heeft te maken met de AES encryptie die door de processor wordt uitgevoerd. In de praktijk zal je (random) leessnelheid nooit hoger zijn dan de AES encryptie snelheid van je processor.

Pluspunten

• Snel
  • betrouwbaar

Minpunten

• Koeling aanbevolen:
  • Icy Box M.2 Koeler met 10 Mm Bouwhoogte.

Kai-353 11 december 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 250GB

Heb er voor 3 verschillende pc's 1 gekocht, is erg snel (voor de prijs) en zeker het geld waard.

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop

Minpunten

• geen

Anoniem: 878397Newbie 9 juni 2019 Product gekocht

Samsung 970 Evo Plus 250GB

heerlijke SSD, supersnel, zit een heatsinkje(los aangeschaft) om heen. qua prijs ietwat hoog maar je hebt wel wat!

Pluspunten

• supersnel
  • software erbij

Minpunten

• geen extra m.2 schroefjes

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Samsung 970 Evo Plus 250GB?