Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 287 reacties

Ziggo heeft drie nieuwe abonnementen voor digitale televisie bekendgemaakt. Het TV Standaard-pakket bevat twaalf hd-zenders, waaronder de commerciŽle kanalen. Ook maakt Ziggo TV Gemist standaard onderdeel van de pakketten.

Het TV Standaard-pakket gaat 16,95 euro per maand kosten en biedt 60 digitale tv-zenders en 12 hd-zenders. In dit pakket zijn naast Nederland 1, 2 en 3 voortaan ook de zenders van RTL en SBS in hd-kwaliteit opgenomen. Verder zijn National Geographic en Eurosport zowel in sd als hd te bekijken. Nieuw is de zender 24Kitchen.

Naast de hd-zenders biedt Ziggo voortaan ook zonder extra kosten toegang tot TV Gemist waarin Uitzending Gemist, RTL Gemist en SBS/Net5 Gemist zijn opgenomen. Het programma-aanbod op TV Gemist is tot tien dagen terug te bekijken. Het TV Standaard-pakket geeft ook recht op het on demand bekijken van drie wisselende series en tien wisselende films.

Het TV Plus-pakket, dat 24,95 euro per maand moet kosten, biedt een aantal extra hd-zenders: Discovery HD, Animal Planet HD en BBC HD. Het totale aantal sd-zenders ligt op 90, terwijl maandelijks circa 30 films on demand beschikbaar komen, evenals 6 series.

TV Extra, met een prijs van 29,95 euro het duurste pakket, biedt 120 sd-zenders en 20 hd-zenders. Onder andere de themakanalen Fox Life, Nat Geo Wild, History en MTV Live zijn in het TV Extra-pakket in hd- of sd-kwaliteit te bekijken. Ook worden maandelijks circa 100 films beschikbaar gesteld in het on demand-aanbod, evenals 25 wisselende series.

De nieuwe digitale tv-pakketten van Ziggo zijn vanaf 1 september beschikbaar. Alles-in-1 abonnees en Office Basis-abonnees betalen voor TV Plus en TV Extra respectievelijk een meerprijs van 8 en 13 euro per maand. Het TV Standaard-pakket maakt standaard deel uit van het Alles-in-1-pakket.

Als gevolg van de nieuwe tv-pakketten heeft Ziggo een aantal analoge tv-zenders uit het basispakket gehaald. Dit was volgens de kabelaar nodig om meer hd-zenders aan te kunnen bieden. Het analoge pakket bestaat uit 25 zenders.

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (287)

1 2 3 ... 9
Enerzijds mooi, anderzijds jammer. Had nu voor 3,95 het HD pakket met Disc. HD, Nat. Geo. HD en History HD. Nu kan ik Discovery niet meer ontvangen (ik ga daar geen 25 Euro aanbesteden, betaal al rond de 80 per maand voor de verbinding.).

Nu hopen dat die zenders ook nog 's op normale plekken komen. SBS6 HD zit op 66, RTL4 op 64 etc.
Juist doordat de standaard zenders nu ook in HD komen, kunnen ze automatisch (bij de ontvangers die dit ondersteunen) de HD kanalen op de plekken zetten van de SD kanalen. Nu kunnen ze dat niet doen, omdat mensen met een HD ontvanger en zonder hd abo, dan zwarte kanalen te zien krijgen op die plekken.

Hou er dus maar rekening mee dat je ontvanger automatisch de HD kanalen op de plekken van de SD kanalen zet, als die dat nu ook al doet voor ned1-2-3
Dan wil ik wel eens weten wat je voor pakket hebt. Ik heb momenteel AIO Extra met TV Totaal, HD en Eredivisie Live. Daar betaal ik net geen 100€ per maand voor. HD pakket kost trouwens geen 3.95 maar 5,95. Als ik dan EL eraf haal voor 16.95€, dan zit ik op 83€. Dan heb ik nog steeds het totaal pakket aan digitale TV EN HDTV.

In de nieuwe situatie zit je voor 67€ aan AIO Extra en daar komt dan nog 13€ bij voor het TV Extra pakket. Totaal dus 80€ voor alles, inclusief Discovery. Waar jij dan nog 25€ extra aan wil betalen (buiten eventuele Premium pakketten) is mij een compleet raadsel.....

Wat ik lees op diverse plekken is dat er straks geen verschil meer is qua plek tussen een HD en SD kanaal. Op 4 vind je straks dus RTL4 in HD of SD. Heb je een HD decoder krijg je HD te zien, zoniet staat op dezelfde plek het SD kanaal.

[Reactie gewijzigd door thunder8 op 27 juni 2011 13:48]

Lekker bezig bij Ziggo! De klantvriendelijkheid van hun helpdesk is nog niet helemaal optimaal, maar hun progressieve aanpak van het aanbod staat mij wel aan. :)

De klachten dat de analoge kabel wordt uitgekleed snap ik niet zo. Je kunt vrijwel kostenloos overstappen op digitaal en kijken mensen in de slaapkamer echt naar ZDF? Bovendien, ik heb in de slaapkamer tegenwoordig ook digitaal. Kastje had ik al en de smartcard is 3 tientjes. Je kunt ook van alles een probleem maken natuurlijk. :)

[Reactie gewijzigd door mOrPhie op 27 juni 2011 12:32]

Helemaal als je bekijkt wat je er voor terug kijkt. Een HD decoder is ook niet zo duur meer, je beeld kwaliteit gaat er enorm op vooruit, helemaal wanneer je een (full) HD scherm hebt....

Juist de veranderingen in het pakket (per 1 sep) maakt het voor de nog geen HD kijker het extra interesanter om de overstap te overwegen.

En zeg nu zelf, er worden alleen nog maar HD tv's verkocht..... ik denk dat het aantal CRT tv's wat in nederland per week op wordt verkocht op 1 vinger is te tellen.

[Reactie gewijzigd door Bullet NL op 27 juni 2011 12:56]

In principe ben ik heel content met de veranderingen die Ziggo nu gaat doorvoeren. Ze gaan eigenlijk gewoon met de tijd mee zonder dat je ineens belachelijk veel moet betalen. Zelf zou mijn voorkeur uitgaan naar het Plus pakket, helaas mist dan wel 1 zender die ik vaak kijk, MotorsTV. Voor de rest zit alles erin wat ik normaal kijk en als ik de Plus zou kiezen ben ik zelfs nog goedkoper uit. Toch nog maar even nadenken of ik voor die ene zender Extra ga kiezen.
Ik begrijp de keuze wel van Ziggo, je moet een keer de knoop doorhakken. Toch vind ik het beleid niet netjes. Als Ziggo zo nodig de analoge kijker over wil halen om digitaal te gaan kijken (al dan niet verplichten door zenders als BBC 2 eraf te halen), zouden ze toch het volgende moeten overwegen in mijn ogen:
  • Het basispakket zonder kaartjes en decoders beschikbaar stellen, net als bij Caiway.
  • Doet Ziggo dat niet, dan moeten ze is een keer de achterlijk limiet van 3 ci+ kaartjes per huishouden opheffen. Een modern gezin met drie kinderen zit tegenwoordig al gauw op meer dan 3 tv's!

[Reactie gewijzigd door trabbit op 27 juni 2011 16:30]

wel een beetje geniepig, om voor 3 extra HD zenders 10 euro/maand meer te rekenen... }:O
Wat ik geniepig vindt is dat de populaire kinderzender Nick Jr. alleen in het allerduurste pakket zit.
Inderdaad. Nu worden we vanwege onze kinderen door Ziggo verplicht om het TV Extra pakket te nemen voor ťťn specifieke zender. Word ik niet blij van ;( .
Tja, ze maken het duurste pakket ook met opzet niet veeel duurder dan het 2e pakket zodat de overstap wat makkelijker lijkt, maar je betaalt dan toch meer.

Verder kun je je kinderen ook gewoon naar TMF (nu niclodium ofzoiets) laten kijken, daar zijn ook de hele ochtend en middag kinderen films op.
Kindernet bedoel je? Dat zijn "klassieke" series die meer zijn gericht op kinderen van 6 tot 12 en geen alternatief voor nick jr. De nickelodeon groep beseft zich dit ook maar al te goed, anders hadden ze kindernet wel nick jr classic genoemd.

Je vergelijking is (met alle respect) hetzelfde als film1 fans zeggen dat ze ook naar mgm moviechannel kunnen kijken omdat daar ook films op zijn.
TMF wordt uit het pakket gehaald per 1 sept, daarvoor krijg je 538tv, MTVHD, en MTV Music voor terug. Ik denk dat tmf gewoon in zijn geheel stopt te bestaan
Nu worden we vanwege onze kinderen door Ziggo verplicht om het TV Extra pakket te nemen voor ťťn specifieke zender.
Hoezo moet jij dat van vanwege je kinderen? Ben jij zo'n ouder die onder de duim zit bij de kinderen en de kinderen alles voor elkaar krijgen... Arme jij, arme kinderen van jij!

Ik bepaal zelf wel wat mijn kind kijkt. Standaard heb je al Disney XD en nickelodeon. En je hebt Zapp op Ned3. Als dat niet voldoende is, dan gaan ze maar buitenspelen!

Misschien moet je je eens aanmelden bij de "OMO buitenspeelbond"! Zal je kinderen goed doen!
Je krijgt wel ook in basis Disney Channel er (eindelijk bij) helaas niet in HD wat UPC van begin af aan al deed.

En als je toch voor Extra gaat ook Disney Jr.
alsof kinderen het verschil zien tussen HD en SD :S (of is het stiekem ook leuk voor papa en mama)
Tweakers.net, voor al uw opvoedkundig advies aan de hand van 1 reactie!
Wat zou jouw advies dan geweest zijn? Hij zegt niet eens dat TV-kijken slecht is, hij zegt gewoon dat er al heel veel aanbod is, en dat er zelfs buiten de TV om nog mogelijkheden zijn. Een tweaker denkt niet in gebaande paden maar kijkt altijd rond naar alternatieven.
Ik bepaal zelf wel wat mijn kind kijkt
Een jaren 50 gezins dictatuur in huize Timo002? Kijken je kinderen niet liever wat zij leuk vinden? Wat nou als je kinderen kleiner zijn en Dora etc leuk vinden, dat vind je op Nick Jr. Daar is niks mis mee, jammer dat Ziggo dit in het duurste pakket stopt.
Wat ik bedoelde dat met dat ik het zelf bepaal, is dat ik niet extra geld voor een zender uit ga geven terwijl er al 3 zenders zijn waar de hele dag kinderprogramma's op uitgezonden worden. En voor alle leeftijdscategorieŽn. En als ze daar niet genoeg aan hebben, dan hebben ze pech.

Ik bepaal zelf (samen met mijn vrouw uiteraard) of die extra zender er komt, niet mijn kind. Die moet leren dat ze niet alles krijgen wat ze willen. Zo werkt de grote mensen wereld ook niet. Een dictatuur opvoeding ben ik niet van, maar een vrije opvoeding ook zeker niet. Naar mijn mening zijn kinderen niet in staat zelf keuzes te maken. Als ouders moet je die keuzes voor je kind maken zodat ze dat leren en naar mate ze ouder worden die toe kunnen passen.
Dank voor je advies. Maar mijn kinderen zullen denk ik weerspreken dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen bij ons ;). Dat ik ze (nu nog) dat extraatje van Nick jr. gun is een ander verhaal en we zijn er nog niet over uit hoe een heroverweging gaat uit vallen.

Gelukkig zijn we ook al lid van onze plaatselijke buurtspeeltuinvereniging, so I'm way ahead of you.
Je kunt ze natuurlijk ook naar een andere kinderzender laten kijken. Er zijn er echt tig van in de andere pakketten.
Je kunt ze natuurlijk ook naar een andere kinderzender laten kijken. Er zijn er echt tig van in de andere pakketten.
Er bestaat ook nog zoiets als films/series op DVD, en wat dacht je van goed ouderwets de kinderen met treintjes laten spelen en voetballen? ;)
wel een beetje geniepig, om voor 3 extra HD zenders 10 euro/maand meer te rekenen... }:O
...en 30 sd-zenders, extra radiozenders en natuurlijk het feit dat 24,95 - 16,95 geen 10 maar 8 euro is :P

Ik ben blij dat de Nederlandse zenders eindelijk in HD worden doorgegeven. Ik had het extra geld er in ieder geval niet voor over en kon me ook niet voorstellen dat tot in lengte van dagen alles in SD en HD tegen verschillende abonnementsprijzen zou worden doorgegeven :)

Ik heb nu Digitale TV Totaal, dus ik zal wel naar het Extra-pakket worden overgezet.
Het totale aantal sd-zenders ligt op 90, terwijl maandelijks circa 30 films on demand beschikbaar komen, evenals 6 series.
Hoe moet ik dit lezen? Krijgen mensen met een uitgebreid pakket 30 on-demand films per maand gratis? Da's wel veel :o

[Reactie gewijzigd door Grrrrrene op 27 juni 2011 12:23]

Dit zullen verwacht ik 30 door ziggo bepaalde on-demand films zijn, dus je hebt niet de keuze uit de gehele collectie. En voor zover ik dat kan opmaken uit het stuk hierboven, zal het een maandelijks wisselende samenstelling zijn. Ik denk een aantal top films + een hele zooi oude of b-films.
Bij TV-extra zijn het er zelfs 100, dus dat kan nog wel eens interessant zijn, ben benieuwd hoe ziggo de samenstelling ervan gaat doen.
Interactieve Televisie geeft je de mogelijkheid om direct vanuit de huiskamer films en series te bestellen en bekijken. Wanneer het jou uitkomt. Je raakt in ieder geval nooit uitgekeken.

Films bestel je eenvoudig via je afstandsbediening
Ga hiervoor via je afstandsbediening naar het menu en navigeer naar 'on demand'
Je betaalt per film of aflevering van je favoriete televisieserie
Je kunt de film of aflevering 24 uur lang na aankoop onbeperkt bekijken, pauzeren of zelfs nog een keer bekijken
De prijzen variŽren van €1,95 tot €6,95

bron
Ik snap wat on demand is, ik vraag me alleen af hoe ik die 30/100 gratis films moet zien. Kun je dat vrij kiezen, worden er 30/100 gratis gemaakt voor de betreffende abonnementshouders? 100 stuks is ruim 3 films per dag :X
Ik kan zo 1 2 3 niet zien wat nou leuk aan is voor bestaande gebruikers.
Want hoeveel moet ik betalen als ik de zenders die ik nu heb via alles in 1 extra wil behouden?
De extra 3,95 voor de HD zenders vervalt..ok mooi maar netto gaat het mij flink meer kosten.
Ik wacht de brief van Ziggo en zal er dan naar handelen.
De alles in 1 extra is al duur genoeg nu!
Ter aanvulling, de hd zenders zijn momenteel 5,95. Niet 3,95
Die brief heb je al ergens in februari/maart gehad.... 8)7
Je betaald voor het standaard pakket gewoon 16,95 en daar komen dus die HD zenders onder te vallen. Dus er veranderd weinig aan je situatie volgens mij? :>
Alles-in-1 Extra wordt dadelijk gewoon € 80 (67 +13) als ik de medewerkers van Ziggo op de chat mag geloven. Te gek voor woorden natuurlijk dat je ineens 13 euro meer mag betalen omdat Ziggo besloten heeft om de HD kanalen non-optioneel te maken (ik zit er iig niet op te wachten voor die prijs)

@ ArcticWolf:
In die brief staat op geen enkele wijze verteld dat de Alles-in-1 Plus en Extra abonnees een verhoging gaan krijgen. Alleen voor de Alles-in-1 Basis abonnees verandert er niets aan de prijs ondanks dat ze meer HD kanalen krijgen.

[Reactie gewijzigd door Yucko op 28 juni 2011 20:38]

Als dat zo zou zijn zou dat idd geniepig zijn. Als je echter goed gelezen had, dan had je gezien dat je voor die 10 euro ook nog 30 extra SD zenders erbij krijgt, plus 20 extra films en 3 extra series wat on demand betreft. Daarnaast is de meerprijs 8 euro, niet 10 euro.

[Reactie gewijzigd door .oisyn op 27 juni 2011 12:15]

Het blijft niet alleen bij die 3 extra HD zenders, je krijgt er ook nog 30 SD zenders extra bij. Misschien zit daar nog wat tussen wat het de moeite waard maakt!

Hmm, er waren een paar mensen mij voor, ik had mijn pagina niet ververst.

[Reactie gewijzigd door Marando op 27 juni 2011 12:19]

Hoe zit het dan met alle mensen die voorheen, naast het standaard pakket (€16,45) het goedkoopste HD-pakket hebben aangeschaft, waarbij toen RTL4, NET5, SBS6, Veronica, Discovery HD showcase, Nat. Geog. HD en History HD erbij zaten voor 5 euro per maand extra?
Lijkt me niet helemaal fair als mensen met een standaard pakket maar 16,45 betalen, terwijl mensen die al eerder dat HD-pakket hadden (met evenveel HD-zenders) daar 21 euro voor betalen.
Ik heb nu het standaard pakket + het HDTV pakket. Als je in Mijnziggo gaat kijken zie je dat je dan vanaf 1 september automatisch op het middelste pakket wordt overgezet. Ik heb dit aangepast naar het standaardpakket omdat alle NL zenders nu in HD daarin zitten.
Klopt helemaal, alle NPO, SBS en RTL HD kanalen zijn samen met een aantal andere zenders straks standaard te zien in het basis pakket van € 16,95
ik zie nog helemaal niets op mijnziggo wat betreft de keuze voor toekomstige pakketten? waar kan ik dat vinden?
Zullen die mensen niet gewoon vanaf 1 september alleen nog het basis pakket hebben en dus 16,45 betalen?
Dit vraag ik me ook af. Ik betaal op dit moment 6 euro per maand voor een HDTV pakket en deze HD zenders komen nu in het standaard-tv pakket. Dus zou dit extra zenderpakket worden opgeheven of zou je de overige 8 HD (bij het duurste pakket) kanalen kunnen kijken?
Met deze nieuwe pakketten, komt het HD pakket te vervallen. Voor de rest worden de digitale pakketten zoals ze waren dus aangepast.

Waar je voorheen standaard+digitaal HD had, heb je nu gewoon Standaard. Als je standaard+HD+TV Totaalpakket had, ga je straks van 16,95€+6,95€(HD)+9,95€(Digitaal Totaal) naar 16,95€+13€. Verschil: 4€.

Scheelt dus een paar euro per maand, maar wel veel meer HD kanalen en daarnaast dus een aantal interactieve diensten voor niets, wat ook tot nu toe veel geld kost (weet die prijzen zo niet, daar geen ik geen interactieve TV heb) Vind het geen slechte aanpassing, vooral meer HD kanalen juich ik toe! :)
Hier ben ik heel blij mee, eindelijk alle (normale) zenders in HD in het standaard pakket! Nu wordt het echt tijd dat ik een HD ontvanger ga halen!

Wat ik alleen nog niet helemaal snap is waarom je in het standaard pakket maar uit zo'n beperkt aantal films kan kiezen. Ik neem aan dat je er voor moet betalen om ze te zien toch? Of zit het er bij inbegrepen? In dat laatste geval zou ik het wel weer snappen.
Ik heb net gebeld met Ziggo en je hoeft geen aparte HD ontvanger te kopen. De standaard ontvanger kan ook HD aan. Voor interactief kan/zal het misschien anders zijn.
Verder weten ze zelf nog niet veel van dit hele verhaal, althans ge persoon die ik aan de lijn had.

Volgens een andere persoon bij Ziggo klopt dit niet en dat had ik ook eigenlijk al gedacht.

[Reactie gewijzigd door Prikkebeen op 27 juni 2011 15:42]

Een normale ontvanger, zonder HDMI of component, die HD kan ontvangen.... Dan mag jij mij is gaan uitleggen hoe dat moet. :P
Volgens mij is hier sprake geweest van een miscommunicatie.
Ik verwacht dat het dan ingebrepen is. Ziggo experimenteert nu ook af en toe met een promotie dat je 3 (door ziggo bepaalde) films gratis kon kijken met interactief. Ik neem aan dat dat nu dus standaard 10 maandelijks wisselende films zal zijn. Het aanbod betaalde films is nu namelijk al vele malen groter via interactieve tv.

Wat je zegt, het werd tijd dat ziggo standaard HD ging met zijn zenders en ook net gemist is nu inbegrepen wat best goed werkt en handig is. Moet zeggen dat je best veel gaat krijgen in het standaard pakket per 1 september.

Enige vervelende is dat ESPN America in het duurste pakket zit, dus ga ik die waarschijnlijk er wel bij moeten nemen. Wil de NFL niet missen...
Ben er ook wel blij mee. Heb al een HD ontvanger en de HD uitzendingen zijn dan ook prettig om te zien. Helaas worden nog niet alle programma's ook daadwerkelijk in HD opgenomen / uitgezonden. Misschien dat dit bij RTL/SBS wel zo is in de meeste gevallen.
Het is een beetje een tegenvaller dat BBC HD in het extra pakket zit. Deze had ik graag in het standaardpakket gezien. Verder wel een goede en terechte ontwikkeling dat er meer HD zenders beschikbaar zijn in het standaardpakket.
BBC HD zit in het plus pakket...
Erg jammer inderdaad. Eerder dit jaar (nieuws: Ziggo voegt hd-kanalen toe aan nieuwe digitale tv-pakketten) zou dit nog wel in het standaard pakket zitten.
Ik mag toch aannemen dat bij deze (toch pittige prijzen) de analoge TV is inbegrepen, nu is dat apart en wordt bij mij zelfs in verschillende termijn betaald (analoog per kwartaal, digitaal per maand).
Als je digitale TV afneemt van Ziggo, dan heb je automatisch ook het analoge aanbod.
Analoge tv maakt onderdeel uit van het Digital TV pakket, het is echter wel zo dat het aantal Analoge zenders wordt afgebouwd naar 15 stuks (op termijn) Indien dit het geval is mag analoog daarna in 1x worden afgeschaft.
De 16,95 per maand is voor de aansluiting, analoog + standaard digitale pakket.
Eigenlijk zouden ze alleen de zenders in rekening moeten brengen die je daadwerkelijk kijkt.. Vaak heb je een bepaalde zender die je wilt hebben en natuurlijk zit die bij een duur pakket.
Als ze dat zouden introduceren, dan zal de prijs per zender best hoog zijn wil het nog rendabel zijn voor Ziggo. Uiteindelijk zal je dan vrijwel altijd goedkoper uit zijn met een pakket zoals ze die nu hebben.
Als ze dat zouden introduceren, dan zal de prijs per zender best hoog zijn wil het nog rendabel zijn voor Ziggo. Uiteindelijk zal je dan vrijwel altijd goedkoper uit zijn met een pakket zoals ze die nu hebben.
In het begin wel, op lange termijn betekent dat dat de zenders van alle digitale kijkers in principe de kijkcijfers hebben (in plaats van via steekproeven, zoals nu gebeurt). Dan kunnen ze ook gerichter reclame op de zenders gaan zetten en uiteindelijk de zenders zelf goedkoper maken met een beter programma-aanbod.
Wat erg vervelend is, is dat nick jr in het duurste pakket zit. Veel ouders/tweakers met jonge kinderen voelen zich nu semi verplicht het duurste pakket te nemen ivm Dora, shaun het schaap (ook een aanrader voor volwassen) en meer van dit soort programma's waar de wereld van hun dreumes/peuter/kleuter om draait. Het kidspakket was eerst 3,95 en nu dus 13 euro.

Persoonlijk ben ik overigens erg blij dat hij in het duurste pakket zit, mooi excuus om al die zenders die ik nooit kijk maar wel wil hebben te hebben.
Zoals de erotiek zenders ;)?
Nee, daar heb ik internet voor ;) Verder heeft Ziggo al tijden geleden een apart erotiek pakket gekregen, was indertijd een hot topic. https://www.ziggo.nl/#pro...en/premiumpakket-erotiek/. Pdf met zenderoverzicht even nagekeken en zie alleen passie tv/dusk staan zoals ze nu ook hebben. Ik ga er dus vanuit dat ze hun huidige erotiekpakket ook behouden net als de sport1/filmnet/eredivisie live pakketten.
Kun je die PDF even ergens online zetten? Want deze heeft ziggo aardig rap offline gehad ben wel benieuwd
De pdf met het overzicht is te vinden op http://www.file-hunter.com/X/Ziggo.pdf (gelezen op ziggo-gebruikers.nl).

Ziet er goed uit! Ik ga zeker voor het extra-pakket, voor Discovery Science alleen al.

Edit: Ziggo heeft een nieuwe lijst geplaatst, dit zou de correcte moeten zijn: https://static.ziggo.nl/i...mber_2011_tcm14-16721.pdf

[Reactie gewijzigd door don_jorg op 27 juni 2011 16:34]

2 zenders die ik (nog) kijk... History HD en Discovery HD Showcase. de ene in het plus pakket, de ander in het extra pakket. Oh, BBC 3 en 4 ook naar Plus!
Nou, dat wordt basispakketje TV en Sickbeard.
Ah bedankt :) Ik heb nu al het totaalpakket dus ik moet een eurotje of 2 meer gaan betalen, de beeldkwaliteit van Discovery is wel erg laag hoor, dus verwacht geen hoogwaardige kwaliteit. De standaard series zijn ook niet heel erg boeiend, zitten leuke dingen tussen maar de programma's zijn al 2 tot 4 jaar (gemiddeld gezien) opgenomen.
Klopt inderdaad. Las net dat de Eredivisie Live, Film1, Sport1, Turks, Hindi, Erotiek en dergelijke pakketten wel behouden blijven.
Klopt inderdaad. Las net dat de Eredivisie Live, Film1, Sport1, Turks, Hindi, Erotiek en dergelijke pakketten wel behouden blijven.
Ik ben benieuwd hoeveel van die Turkse en Hindi-pakketten er uberhaupt worden afgenomen. Veel van die lui zijn beter af met een schotel op hun balkon, omdat daar in verhouding veel meer zenders op een andere sattelliet mee te vinden zijn.
Nick jr is ook 24 uur per dag via een webstream te bekijken.
Bijvoorbeeld via: kijktvonline.nl
Voor als je nooit genoeg kan krijgen van Dora.
Ik heb ook een tijdje een pakket gehad met Nick jr. Kinderen waren er gek op, maar de programma's werden continu herhaald. Als je 48 uur zou opnemen en dat steeds weer afspeelt, dan had je hetzelfde effect.
'Zwieber niet stelen!', 'Yes we did it!' 'Wat maakt ons sterk? Teamwerk!' Het komt me de neus uit! Gelukkig verdwijnt het uit het basispakket :)
Ze hebben nu juist een groot aantal keuze paketten hebben terug gedraait (je hebt nu nog keus uit een aantal extra zender paketten, opbouwend tot het hele Extra pakket, met nog een HD optie daar bij) zodat het misschien minder keus is, maar het wel een stuk duidelijker wordt.
Ja het lijkt er op dat ze alles weg gooien en terug naar 3 opties gaan. Ik kan alleen niet vinden wat er nu gebeurt met de huidige abbonementen. Ik heb bijvoorbeeld interactief erbij, maar dat zou dus nu op gaan in Extra. Krijg ik dan ook extra voor dezelfde prijs?
Bij mij doet interaktief het gewoon in het standaard pakket. Betaal er niet extra voor.
Interaktief gaat volgens mij juist naar het basis pakket.

Als het goed is krijg je een brief waarin Ziggo alles aangeeft en voor jou het beste pakket heeft geselecteerd op basis van wat je nu hebt.

Volgens mij ga je er (als je nu alles hebt) altijd op vooruit met het extra pakket.
Al is het niet logisch dat in het alles-in-1-pakket niet alles zit :+
Wil nu, nu alle standaard zenders in HD verkrijgbaar zijn, dan toch wel een settop-boxje gaan aanschaffen. Werkt dat Tv-gemist alleen met de Cisco-ontvangers die Ziggo zelf verkoopt? Of kan dat ook met andere ontvangers?
Dat werkt alleen met de Cisco ontvangers van Ziggo.

Er gaan echter wel verhalen op dat Ziggo van plan is om alle decoders geschikt te maken voor interactief.

http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=5471
Dat kan ziggo niet doen. "Alle decoders" zijn namelijk niet van Ziggo en zijn totaal niet voorbereid op dit soort zaken. De Humax 5050c heeft deze mogelijkheid namelijk standaard niet en ik zie niet in dat Humax die gaat updaten (kost de fabrikant veel te veel tijd en geld).

Wat ze wel kunnen gaan doen is meer nieuwe decoders toelaten met die mogelijkheden.
Is er Łberhaupt al eens een update voor de Humax 5050c geweest ? Ik heb 'm tzt. van de hand gedaan nadat 'ie tot twee keer toe zonder reden 24 uur had opgenomen (ipv. gewoon de ingestelde tijden).

[Google zegt: ja, vorig jaar zomer]

[Reactie gewijzigd door Henk Poley op 27 juni 2011 19:17]

Dat werkt alleen met de Cisco ontvangers van Ziggo.
Nee, ze hebben ook nog een samsung model die 't ook kan.

En ze zijn niet 'van' ziggo, alleen gecertificeerd door ziggo. (dus: ze werken, je krijgt via de kabel firmware updates, en ondersteuning). Je koopt die dingen bij de electronica zaak. (bijvoorbeeld BCC, Mediamarkt of Saturn)
Ja maar die Samsung heeft weer geen harde schijf volgens mij? (dus geen DVR), dus zolang niet alle zenders on-demand beschikbaar zijn, dan heb je er nog niets aan.

Edit: zag wel dat Film1 inmiddels wel een on-demand kanaal heeft. dus het gaat wel de goede kant op (is voor mij toch bijna het enige dat ik opneem).

[Reactie gewijzigd door SecondReality op 27 juni 2011 20:52]

1 2 3 ... 9