Uitgever Square Enix heeft een Japanse pre-launch trailer vrijgegeven van de rpg Final Fantasy XIII. Het spel verschijnt in Japan op 17 december voor de Xbox 360 en de PlayStation 3. De rest van de wereld moet nog tot 9 maart 2010 wachten.
Reacties (9)
die haren zeg... wat een graphics (al zijn het maar de filmpjes tussendoor, fantastisch)!
ik ben altijd al onder de indruk geweest van de filmpjes bij FF, jammer dat de gameplay niet voor mij is weggelegd (ik vind het niet leuk)
ik ben altijd al onder de indruk geweest van de filmpjes bij FF, jammer dat de gameplay niet voor mij is weggelegd (ik vind het niet leuk)
waarom moeten wij nu weer zolang wachten op een nieuwe FF?
de vorige delen waren ook alemaal subliem:D
op 10x2 na dan (A)
ziet er zoals gewend van de FF serie weer gelikt uit
tijdperk doet me toch stiekem een beetje aan FF7 en FF8 denken
can't wait
Ik vraag me af als ze nu gereleased worden in Europa/Amerika met Japanse voices voor PS3. Ik las ergens anders dat XBOX versie het niet zou krijgen omdat DVD niet genoeg opslagplaats had terwijl Bluray disk wel bij ps3. Square Enix vond het niet eerlijk ten opzichte van xbox users en besloot op Japanse voices te droppen bij PS3 versie.
De PS3-versie zal gewoon Japanse stemmen hebben evenals lossless audio en FullHD tussenfilmpjes.Ik vraag me af als ze nu gereleased worden in Europa/Amerika met Japanse voices voor PS3. Ik las ergens anders dat XBOX versie het niet zou krijgen omdat DVD niet genoeg opslagplaats had terwijl Bluray disk wel bij ps3. Square Enix vond het niet eerlijk ten opzichte van xbox users en besloot op Japanse voices te droppen bij PS3 versie.
Damn wat een zieke trailer. Echt een te vette trailer.
Alleen - ik kijk veel Japanse tv - vind ik de mond bewegingen niet helemaal vloeiend.
Alleen - ik kijk veel Japanse tv - vind ik de mond bewegingen niet helemaal vloeiend.
Ik hoop dat de PS3 fanbase groot genoeg is voor deze platinum te maken 
FFXII viel serieus tegen qua diepgang, dus bij deze wacht ik af
FFXII viel serieus tegen qua diepgang, dus bij deze wacht ik af
Er zit een foutje in het bericht, de 360-versie zal niet in Japan uitkomen.
Prachtige trailers, ben benieuwd naar het spel.
Prachtige trailers, ben benieuwd naar het spel.
[Reactie gewijzigd door OPSLAGHOND op 3 augustus 2024 06:30]
mooie trailer
ik wil wel FF spele maar kheb geen xdoos of ps3
[Reactie gewijzigd door Obscure op 3 augustus 2024 06:30]
haha tijd om toch 1 aan te schaffen?
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.