Aankomende OnePlus 10T krijgt geen alertslider

OnePlus heeft bij zijn aankomende 10T-smartphone geen alertslider ingebouwd. Het bedrijf motiveert de keuze door te stellen dat de ruimte nodig is voor een grotere accu, sneller laden en een betere antenne. Ook het Hasselblad-merk op de camera zal afwezig zijn.

Om de alertslider te houden, had OnePlus het moederbord moeten stapelen, wat het apparaat dikker zou maken, zo verklaart OnePlus-hoofdontwerper Hope Liu. Dat wilde het bedrijf niet. De slider neemt 30 vierkante millimeter in beslag aan de binnenkant, wat volgens Liu 'relatief veel' is. Het koos voor verwijdering om 'zeker te zijn dat de telefoon presteert op de gebieden die onze gebruikers het belangrijkst vinden'.

Met de alertslider kunnen gebruikers de telefoon op stil, trillen en luid zetten zonder dat de telefoon de broekzak hoeft te verlaten. OnePlus is de enige Android-smartphone met deze functie. Apples iPhones hebben dergelijke sliders ook. De OnePlus-smartphones hebben de slider sinds de OnePlus 2 uit 2015.

De motivatie voor het weglaten van het Hasselblad-merk aan de achterzijde van de telefoon ligt meer bij het kostenplaatje. OnePlus 'wilde een ultieme performance flagship smartphone bieden op het uitgekozen prijspunt'. Wat die prijs wordt, is nog niet bekend.

Wel is op cameragebied bekend dat de hoofdcamera een 50-megapixelsensor is, een Sony IMX766. Deze zal 10bits-kleuren vastleggen en 'verbeterde hdr-fotografie' bieden. Ook OnePlus zijn implementatie van nachtmodus is weer aanwezig.

Verder zegt Liu tegen The Verge dat de display 6,7 inch in diagonaal is, maar de resolutie en refreshrate zijn nog niet bekend. De verwante 10R en 10 Pro hebben beide 120Hz-displays en resoluties van respectievelijk 1080p en 1440p. Verder was al bekend dat de telefoon een Snapdragon 8+ Gen 1 krijgt. Meer informatie vanuit OnePlus volgt in ieder geval tijdens het officiële releasemoment op 3 augustus om 4 uur 's middags Nederlandse tijd.

Ook doen er geruchten de ronde over de specs van de 10 Pro. Er wordt door een doorgaans betrouwbare Chinese leaker op Weibo gesproken van de mogelijkheid om op maximaal 150W te laden. De accucapaciteit bedraagt 4800mAh, claimt deze persoon, en het scherm zou een 120Hz-snelheid krijgen met 1080p-resolutie.

Dit beeld leverde OnePlus voor de gelegenheid aan The Verge.

Door Mark Hendrikman

Redacteur

25-07-2022 • 16:20

95 Linkedin

Submitter: AnonymousWP

Reacties (94)

Wijzig sortering
Het verwijderen van de headphone jack, Oxygen OS dat tegenwoordig een pure OPPO skin is, het elk jaar verhogen van de prijzen, het beroerde update beleid tegenwoordig (als gevolg van 10 toestellen per jaar uitbrengen?) en dan nu het verwijderen van de alom geliefde notification slider. Dit zal ze wel opgelegd worden, omdat een notification slider vermoedelijk niet past op moederbord van het vergelijkbare OPPO model. De meeste keuzes worden tegenwoordig door OPPO gemaakt heb ik de indruk.

Ik gebruik OnePlus toestellen sinds de OnePlus One met grote tevredenheid. Inmiddels weet ik dat mijn huidige 7 Pro (die nog steeds wacht op Android 12!!) de laatste zal zijn. In het najaar maar een Pixel 7 halen wellicht.

Hun motto is 'never settle' maar dat is precies wat ze wel gedaan hebben. Ik snap wel dat Carl Pei wat anders is gaan doen.
Je hoeft niet te wachten op Android 12. Dat is geen oxygenOS meer en blijkt ook ruk te zijn.

Hetgeen dat een oneplus een oneplus maakte gaan ze er uit slopen.

Er blijft straks alleen nog maar een naam over en die zijn ze nu ook aan het uithollen.

Maar eens kijken naar de nothing phone
Inderdaad, ben ik het mee eens. ik heb nu een OP9Pro, zal ook mijn laatste zijn. Toestel loopt regelmatig vast, met name de camera op juist de belangrijke momenten, het systeem voelt overall traag aan. Zelfs mijn OP5 lijkt sneller te zijn in de meeste gevallen. Voor mij gaat de volgende een pixel worden of een S23. Jammer, ik was zo tevreden na de OP5, wat ik nu heb is een 1000 euro puur teleurstelling.
gek ik heb ook een 9pro en ik heb niet de problemen die jij benoemt. afgelopen tijd was er wel een probleem met de wekker die je niet direct op de lock screen kon uit zetten, maar de laatste weken schijnt dat opgelost te zijn. Nu alleen nog dat af en toe de vingerscanner er niet is als je wilt ontgrendelen. Ik heb er eind vorig jaar overigen ongeveer. 650 euro voor betaald.overigens dacht ik aan een pixel 6 pro maar die bleek steeds moeilijk verkrijgbaar te zijn. ik ben best te vreden met de Oneplus 9pro. het is vooral beter omdat het iets anders is dan een Samsung of iphone die iedereen heeft.
Dit dus...
Ik kan het zelfde verhaal opschrijven...

Zoals het er nu naar uitziet is mijn 7 pro de laatste oneplus die ik gekocht heb...
De OP8 wordt ook mijn laatste, zo zonde want ik ben begonnen met de OP1 waar ik dik tevreden mee was. De unieke features worden stuk voor stuk weggehaald en blijft er gewoon niks over wat mij over de streep zou trekken.
+1 hiervoor. Ook afgeknapt op met name de software.. vertaalfouten, soms een andere ui (van de stock android versie?). Al met al het geld wat ik ervoor betaalde niet meer waard. Jammer want ook ik was altijd erg gecharmeerd van de Oneplus telefoons...
“You either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain.”
Zelf de one, 3 en 6 gehad. Ik herken precies wat je zegt. Erg jammer, want ik ben stiekem best nog wel een beetje verliefd, maar ook voor mij geen Oneplus meer.
Je gaat toch niet marketing van een bedrijf serieus nemen? Als je geen professional bent, snap ik het nog wel.
Ook ik sluit me hier 100% bij aan.
OnePlus 3t als start. Op6 maar vind het de druppelcamera niet fijn dus naar een 7 pro. Dacht van de week nog wat zou ik belangrijk vinden op mijn volgende telefoon want deze begint na 3,5 jaar toch af te takelen: alert slider en Android,

Hoop nu op een Pixel 7 pro. Als deze het tot die tijd vol houdt.
Of tijdelijk iets simpels zo veel is er niet geinnoveerd de laatste jaren een de klalschermen zijn m.i. nog te slecht om het innovatie te noemen. .
zelfde geschiedenis achter de rug, van one tot 6 met meerdere gebruikers/toestellen in huis, ik ben deze zomer overstag gegaan voor een pixel6 voor 500eur op amazon, het is wat wennen maar ik heb geen enkel oneplus release erna de moeite nog gevonden om echt te upgraden en nu met hun veranderingen is het helemaal bye bye voor mij.
1+, 3, 6 en nu de 8Pro sinds hij uitkwam twee jaar geleden.
heerlijke toestellen maar inderdaad, sinds de Android 12 is het een drama.
Veel problemen, vingerafdruk werkt bizar slecht.
ik overweeg terug te gaan naar 11.

Heb overwogen om een Nothing te nemen maar qua specs lever ik er dan op in.
Het design spreekt me enorm aan. Hoop dat hun volgende wel in de lijn van een flag-ship killer is.
Dan stap ik direct over. Een telefoon koop ik een beetje toekomst gericht.
Nee, voorlopig mijn OP8Pro nog aan houden. Qua hardware niks mis mee en een Alert-Slider.
Ben zelf overgestapt van OnePlus 7 Pro naar de iphone 13, mede omdat hete updatebeleid zo beroerd is... Heb ook android 12 (coloros 12.1) gedraaid, maar vond het 3x niets...
Ik zou niet rouwig zijn over android 12, want bij de OP8 is de android 12 update een drama. Stoftware instabiliteit/crashes, batterij verbruik, features die eruit worden gehaald en heel veel bugs. Gebruikers melden het wel, maar er wordt helemaal niets aan gedaan. Kortom je kan beter blijven op Android 11.
Zelf was ik erg tevreden met mijn OP2 en nooit echt zulke problemen gehad zoals met mijn OP8.
De headphone jack vind ik persoonlijk niet het ergste, ik heb gewoon een jack-usbc kabeltje aan mijn headset gemaakt en het werkt goed. Na al deze problemen en nu dan ook nog het weghalen van de alertslider heb ik nog minder redenen om bij OP te blijven helaas.
Spot on. Ik ben van een 7 pro naar een pixel 6 pro gegaan. De 7 pro was prima, maar alles wat daarna van OnePlus kwam niet meer.
Ik snap het ergens wel, de alertslider was bij de 10 Pro duidelijk de zwakke schakel qua structurele integriteit. In een budget toestel waar OnePlus blijkbaar wel hetzelfde design wilt houden (helaas imo) en een lager prijspunt wilt behouden is het te begrijpen. Aan de andere kant kun je natuurlijk denken hoe belangrijk die structurele integriteit is aangezien de meeste mensen relatief voorzichtig zijn met hun toestel (erop zitten daargelaten)

Persoonlijk vind ik het wel jammer, ik ben dol op de alertslider van mijn OnePlus 7 Pro maar zodra dit toestel op is ga ik toch richting een ander merk, het is een cliché inmiddels maar OnePlus is OnePlus niet meer, zeker met OxygenOS 12. Ik ben overgestapt naar een custom rom wat een enorme verbetering is op dit toestel maar zodra 'ie op is komt er waarschijnlijk geen OnePlus meer. Zeker aangezien ze het de developer community niet makkelijk maken


Edit: typo

[Reactie gewijzigd door DamirB op 25 juli 2022 17:22]

Nee, als je de bekende video bekijkt zie je hem onder het camera eiland doormidden breken. De alert slider zit hoger en daar gebeurde niks.
Zelfde hier, voor mij ook geen OnePlus meer. Had de 3, 5T, 7Pro en nu de 8T. 8T vind ik een fijn toestel, maar de Android 12 rom is echt verschrikkelijk en draai daarom nu dan ook een custom rom. De enige USP die OnePlus nog had ten opzichte van andere Android toestellen was juist die alert slider.

Nu blijft er gewoon een duur mediocre Android toestel over met slechte software en slechte camera's. Nu heeft Samsung software ook niet mijn voorkeur maar die toestellen hebben tenminste nog hele goede camera's. De USP's voor een OnePlus zijn wel een beetje op.
Welke ROM kan je aanraden voor de 7 Pro?
YAAP of FlamingOS. Draai zelf op YAAP met tevredenheid. Eventueel is PixelExperience or ArrowOS ook wat
Als je stabiliteit en updates belangrijk vindt; geen enkele.
Niet om zeikerig te doen nu, maar OnePlus is wel langzaam de onderscheidende features aan het weghalen. Eerst verdween de no-nonsense filosofie een beetje toen het toestel meer rear-camera's kreeg en eigenlijk al toen de vingerafdrukscanner het scherm in ging. Daarna is OxygenOS zo'n beetje doodgeschoten en is het eigenlijk gewoon ColorOS geworden van Oppo. Nu wordt de alert slider weggehaald, een feature die erg handig is aan OnePlus (en Apple) toestellen.

Ik begrijp het niet helemaal. OnePlus werd populair omdat ze gebruiksvriendelijke, snelle, betaalbare telefoons maakten. Elke generatie gaan ze verder richting dure oppo clone.

Ik begrijp dat die scherpe prijs alleen was om markt aandeel te winnen, maar de rest van de unique selling points kunnen toch blijven? Je kunt jezelf nog steeds scherp prijzen als je een model met 1 rear camera, zonder draadloos laden, zonder in scherm vingerafdrukscanner. Er zijn vast nog meer niet core features die eruit kunnen en geen unique selling point zijn.

[Reactie gewijzigd door youridv1 op 25 juli 2022 16:32]

Klopt, voor mij was dat exact de reden om van de Nexus-serie naar de Oneplus 8 Pro over te stappen, en dit is eerlijk gezegd kwa software de slechtste telefoon die ik ooit heb gehad.
Ik bezit zelf ook een Oneplus 8 Pro en de software is inderdaad echt een drama, veel bugs, features verdwijnen of komen op nieuwe totaal onlogische plekken te staan en het ziet er niet uit... Ook voor mij geen Oneplus meer..
Ik mis de Nexus serie. De 5x beste telefoon die ik ooit gehad heb.
Dan heb je het vermoedelijk over de nieuwe Android 12-firmware? Want die is inderdaad dramatisch. Ik houd 'm gewoon op 11, daar geen enkel probleem.
Ja inderdaad, ik ga zodra ik tijd heb ook terug naar Android 11.
Ik heb dit ook gedaan. Kleine puntjes van aandacht.
- BackUp al je data.
+ Foto's
+ Whatsapp
+ Google
+ Noties (indien in app van derde)
+ Authenticators voor je MFA

Je gaan namelijk naar een schone fabriek Android 11 terug.
Dit is, de alert slider was het enige wat ze nog onderscheidend maakte.
Ben benieuwd of de afbraak van het merk ondertussen zichtbaar is in de verkoopcijfers.
Exact mijn gedachte. Veel mensen vinden dat een van de (zo niet de) belangrijkste toegevoegde waarde van OnePlus. Na al de softwareproblemen vraag ik me echt af wat ze nu meer bieden dan elke willekeurige Chinese merk?
Ik moet zeggen dat ik de slider helemaal niet zo handig vind. Het is niet goed te zien als hij op stil staat. Ik wou dat die "bubbel" die je ziet als je hem verschuift, altijd op het lockscreen te zien is terwijl hij op stil staat.

Op telefoons zonder slider heb je dat ook maar daar gebruik ik de stil-functie nog minder. Bovendien gebeurde het wel eens dat de slider per ongeluk omschakelde. Het was een van de functies waar ik het meest naar uitkeek en in de praktijk het minst waardeerde aan mijn OnePlus 8. De vingerafdrukscanner in het scherm het meeste (hij is echt veel sneller dan die van mijn Galaxy A52s).

Maar na mijn OnePlus 8 ben ik er ook wel klaar mee, aangezien we verplicht naar ColorOS (met een OxygenOS skin) moesten. En nu ook nog eens de bootloader niet meer te relocken is :( Helaas, maar OnePlus "as we know it" is voorbij. Ik ga nooit meer voor een Chinees merk. Dan maar Samsung of Sony.

[Reactie gewijzigd door GekkePrutser op 25 juli 2022 19:49]

Op mijn 8 Pro staat er in de statusbalk een belletje met een streep erdoor als ik de telefoon op stil zet.

Ik gebruik de slider erg vaak dus vind het persoonlijk een vreemde keuze..
Ja klopt maar dat valt me niet genoeg op, de statusbalk staat immers altijd al vol met van alles en nog wat.
Het verbaast mij al jaren dat er quasi geen enkel ander bedrijf de alert slider overnam. Nochtans enorm handig.

Oneplus is mij stilletjesaan kwijt aan het geraken. En ik zal niet de enigste zijn.
Sja, ik heb een Iphone en ik vervloek die slider.
Al meerdere malen gehad dat ik gesprekken heb gemist, omdat die slider blijkbaar in mijn broekzak /bij het erinsteken omgesprongen is. Niet bepaald handig bij storingsdiensten.......

Bij mijn vorige iphone had ik hem vastgelijmd. maar dat mocht ik van inkoop bij deze neit meer doen ivm garantie :(
Ik zit net even naar mijn eigen iphone te kijken en ik vind het echt heel bijzonder dat jij die slider per ongeluk kunt bewegen. Ik heb er your average case omheen zitten, namelijk die van apple zelf en dan moet je echt met je nagel die slider heen en weer tikken om erbij te kunnen. Ik heb nog dunne vingers ook.
Ik heb geen case, (de enige reden dat ik een SE heb, is dat het gewoon zon beetje de kleinste smartphone is/lekker in de hand ligt. zon case doet daar nogal aan af)
dat zal wel het verschil zijn. want zo moeilijk is het echt niet om die om te zetten.
Ah, ja dat moet het zijn. De slider steekt zonder case namelijk wel uit de telefoon ja.

Ik zou dan toch overwegen om te zoeken naar een dunne case zodat je de slider een beetje blokkeert, maar ieder zijn ding
???
Waar zou ik hem dan moeten laten ? Zon beetje elke man die ik ken steekt het ding in zijn broekzak. en daar blijft ie ook gewooon zoeken als ik ga zitten.

Je weet dat een broek meer zakken heeft dan alleen een kontzak ?
Uhh natuurlijk zit 'ie in mijn broekzak...

Waar moet ik het anders laten?
In m'n bh-bandje? Haha

Ik heb geen man-purse. Ook ga ik het niet altijd in mijn handen houden. Ik wil 2 handen kunnen gebruiken.

Je moet alleen geen ei zijn en dat ding in je achterbroekzak steken, dat is naar mijn mening, de meest achterlijke plek om dingen te stoppen die kapot kunnen.

Maar gelukkig heb je nog 2 zakken aan de zijkant neem ik aan?
Serieus? Ik ben 35 en ik doe dit. Uiteraard niet in mijn achterzak want dat zie ik ook niet goed gaan. Maar in de zakken voor lijkt het mij geen probleem? ( En tevens voor mannen zonder tas/rugzak etc lijkt dat me de enige optie?)
Ik word dit jaar 50 en doe mijn telefoon ook altijd in mijn achterzak...
Kan wel zeggen dat ik er (nog) nooit op ben gaan zitten... 8-)
Misschien ben ik er zelf dan gewoon niet oplettend genoeg in, het is mij ook niet overkomen maar heb hem ook nog nooit in mijn achterzak durven stoppen, misschien ligt dat dan wel aan mij.
Ik bedoelde qua telefoonschade, maar je hebt wel een punt natuurlijk. Ook mensen gehoord die hem in het toilet hebben laten vallen vanuit hun achterzak. Ik meende oprecht dat ik normaliter niet zou weten hoe ik mijn telefoon anders mee zou nemen.
Als het al schadelijk zou zijn, of schadelijk gevonden wordt, dan is het toch veel kwalijker om hem tegen je hersenpan aan te houden, dan naast je lalaloepsie?
Ik draag al sinds mijn tienerjaren mijn telefoon in zak vooraan, ben er nu 34, en heb geen problemen gehad om kinderen te krijgen.

Wanneer ik neer zit, haal ik de telefoon er meestal wel uit, maar dan ook eerder omdat die telefoons te lang geworden zijn.
We leven al tientallen jaren in een giga wirwar van signalen en we produceren nog steeds de gezondste kinderen. Ik zie het probleem niet...
Bestaan er geen hoesjes die dat eventueel blokkeren?
Dit is ook mijn ervaring met iPhoens maar al jaren Android telefoons. Mis die switch wel, want vaak genoeg was hij wel handig maar niet zo vertrouwbaar inderdaad.
Het verbaast mij al jaren dat er quasi geen enkel ander bedrijf de alert slider overnam. Nochtans enorm handig.
Hoezo overnemen? OnePlus heeft het ook niet zelfbedacht. iPhones en Palm/HP Pre's hadden deze functie jaren geleden al, ruimt voordat OnePlus ook maar bestond.
Staat toch niet overnemen van OnePlus in de tekst? Dit is idd al een decennia oude functie van voor de smartfoon.
Ik bedoelde meer omdat de persoon die ik citeerde het deed overkomen alsof bedrijven deze functie van OnePlus zouden moeten overnemen. Zo kwam het althans op mij over.
Idem. Erbij van in het begin, 1, 6, 8T maar hierna stopt het. Oneplus is geworden waar ze zich in het begin zo hard tegen hebben afgezet. Software compleet het padje kwijt ondertussen en nu ook nog de -door mij veelgebruikte- alert slider dumpen. De USP's zijn ondertussen wel op bij Oneplus.
Echt zo'n bullshit. OxygenOS is al niet echt een unique selling point meer, nu ook al de alert-slider meer. Waarom, denk ik dan. Misschien vanwege de OPPO-ficatie?
Correct, Oppo voegt het samen en er blijft 1 merk over.
Het is dat ik voorlopig nog wel een tijdje zoet ben met m'n OnePlus 9 pro, maar ik begin wel redenen kwijt te raken waarom ik hierna nog voor een nieuw OnePlus zou gaan. De alert slider is 1 van de functies waarom ik overstappen naar een ander toestel lastig zou vinden na jaren van gewenning.

Van mij mogen ze het toestel best wat dikker maken en de slider behouden. Dit voelt nu meer als een drogreden om maar van verschillen tussen Oppo en Oneplus af te komen.
Nog meer reden om geen OnePlus te kopen, heel erg jammer
Persoonlijk voor mij was dat na de 5T al (had zelf de 5 nog). Maar er is gelukkig veel keuze in devices..
Heb de OPOne, OP2, OP5 en OP7pro altijd met veel plezier mogen gebruiken. Jammer dat het orginele OnePlus DNA nergens meer te bekennen is... het is gewoon OPPO 2.0 nu. Erg jammer...
Vroeger was OnePlus nog de Android koning en een perfect alternatief voor de Samsung's. Sinds dat Carl Pei OnePlus heeft verlaten en de samenvoeging met Oppo is het bergafwaarts gegaan.

Softwarematig was het een zeer fijne toestel, met bijna stock Android. Nu is het gewoon Chinese troep. Ik zie geen enkele reden meer om voor zo'n toestel te gaan.
En weer een USP minder. Het is echt meer dan ooit een label geworden.
Dus nu opnieuw een T versie, eerst was er een T versie voor elke phone, dan viel dat weg voor de 8 Pro, maar wel een normale 8T. De 9 had een pro, geen van beide kregen een T versie. Nu zitten wij bij de 10, hier is enkel een pro, en nu komt er direct een 10T? Wat een boeltje qua versioning..

En dan nu nog eens de alert slider weg, een van de features dat OnePlus zo gegeerd heeft gemaakt en waar ik er meermaals voor koos... Geen alert slider meer, geen OxygenOS meer, en een prijs die vele male hoger ligt dan vroeger.

Jammer ^2

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.

Kies score Let op: Beoordeel reacties objectief. De kwaliteit van de argumentatie is leidend voor de beoordeling van een reactie, niet of een mening overeenkomt met die van jou.

Een uitgebreider overzicht van de werking van het moderatiesysteem vind je in de Moderatie FAQ.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.




Google Pixel 7 Sony WH-1000XM5 Apple iPhone 14 Samsung Galaxy Watch5, 44mm Sonic Frontiers Samsung Galaxy Z Fold4 Insta360 X3 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

    Relevantere advertenties

    Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

    Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

    Ingesloten content van derden

    Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

    janee