Nintendo toont eerste gameplay van Legend of Zelda: Breath of the Wild-opvolger

Nintendo heeft voor het eerst gameplaybeelden getoond van de opvolger van Switch-game The Legends of Zelda: Breath of the Wild. De nog naamloze game is al een aantal jaar in ontwikkeling en moet in 2022 verschijnen.

In een korte trailer geeft Nintendo voor het eerst een concrete blik op de spelwereld van de nieuwe Zelda-game. Daaruit blijkt dat spelers ook het luchtruim kunnen kiezen en zo de wereld boven Hyrule kunnen ontdekken. Twee jaar geleden werd het spel aangekondigd met een teasertrailer. Volgens de omschrijving op YouTube bevat de nieuwe trailer de eerste gameplaybeelden.

Nintendo geeft aan dat spelers nog 'even moeten wachten' op meer details, maar dat het de planning is om de game in 2022 uit te brengen. Tijdens de E3 van 2019 werd de opvolger van Breath of the Wild aangekondigd. Die Switch-game kwam in 2017 uit.

Door Julian Huijbregts

Nieuwsredacteur

15-06-2021 • 18:51

71

Reacties (71)

71
68
35
6
0
29
Wijzig sortering
Da's een beste troll-reactie zeg. Het hele leuke aan die wereld is de hoeveelheid die er in te ontdekken valt. Als je twijfelt of er iets te doen is op een top van een berg kilometers weg dan is het antwoord vrijwel zeker "ja".

Ik vond Zelda BoTW één van de fijnste games om te spelen van de afgelopen jaren. Een minimaal verhaal, maar een prachtige wereld vol detail en leuke shrines. Waar juist alle vrijheid een enorm pluspunt is. Geen tutorial die je verteld wat je volgende stap moet zijn.

Ik kan in ieder geval niet wachten tot de sequel!

[Reactie gewijzigd door Inverted_World op 24 juli 2024 04:14]

Ik snap waar je reactie een beetje vandaan komt, maar ben het er niet mee eens.
Soms voelt het alsof er niet te veel interactie is, maar het reizen is geen nieuw aspect in Zelda games.
Het altijd al geweest ga van A naar B, versla vijanden onderweg in een semi-open wereld.

Breath of the Wild gooit de schaal alleen omhoog. Maar het is misschien niet voor iedereen.
Er is wat meer reizen tussen de interactie in BOTW dan games voorheen.

Wat misschien een sterk contrast is, is dat de muziek nu een stuk minder aanwezig is. Dat gaf meer sfeer aan de game vroeger. Dat is het enige kritiek-punt dat ik kan maken. Maar goed... zelfs daar stoten weinig mensen zich aan.
Wapens gaan te snel stuk. Alle shrines zijn verschillend maar zien er hetzelfde uit. Inventory management is hell tot je doorhebt dat je die zaadjes moet gaan verzamelen. En koken is tedious en geen logisch recepten boek oid.

Er zijn zat kritiek punten. Ik moet hem nog eens opnieuw spelen, maar too many other games 😅

[Reactie gewijzigd door Leejjon op 24 juli 2024 04:14]

Wapens gaan te snel stuk, ben ik met je eens. Dat is inderdaad irritant soms. Zwaarden gaan langer mee dan 20 slagen.

Maar de rest viel me wel mee. Koken-animatie is skip-baar en voegt iets nieuws toe, shrines voelden altijd wel origineel, die zaadjes, man, je wordt ermee doodgegooit. Onder iedere 3 stenen zo'n ding 😄
Er zijn een aantal redenen waarom Breath of the Wild nooit in mijn top Zelda games zal staan, reden nummer 1 is inderdaad de durability geneuzel. Ik hoop echt dat ze daar wat aan doen in dit vervolg, want dat haalde me persoonlijk echt af en toe het bloed onder de nagels weg.
Ik denk dat je verstelt zult staan hoe snel een zwaard stuk is als je er met volle kracht mee mept. Een katana is eigenlijk een one hit wapen, en de hele vechtstijl eromheen is gemaakt om in 1 of 2 slagen klaar te zijn. Een middeleeuwse Zweihander gaat ook niet heel erg lang mee. Een paar parries en dat ding lijkt meer op een zaag dan een zwaard.

https://youtu.be/meln41VHxqs

In dat op zicht is BotW best realistisch. Maar wie houden we voor de gek? BotW doelt helemaal niet op realisme. Het doelt op verkenning, en aanpassing. En als je die twee omarmt, dan is dat wapensysteem een uitdaging waar best wat voldoening uit te halen valt.
Eens dat sommige wapens misschien wel wat minder dan 20+ klappen aankunnen, maar zou toch denken dat de meeste van die 40+ zwaarden, knuppels en speren meer dan 20 keer mee kunnen gaan.

En daarbuiten is het een beetje absurd dat je die 40+ wapens met je meesleept en soms in een langdurig gevecht 3, 4 wapens verslijt 🙂

Da's geen realisme
Die weapon degredation is echt kansloos. Haalde me voor mij een groot deel van het plezier weg. Hopelijk halen ze dat uit de game!
Dat wapens te snel stuk gaan vind ik niet. Zelfs in master mode, en daar moet je een hoop meer tikken uitdelen, loop je na een paar uur al tegen het punt aan dat je niet weet wat je weg moet gooien. Als je wapens echt snel kapot gaan is inventory management toch juist geen issue ook? :P
Ik vond het wel wat toevoegen. Het is gewoon net als shooters waar je steeds ammo moet vinden, deel van het spel. Als jij alles met de botte bijl kapot gaat meppen, dan ben je slecht in het combat systeem, no offence.

Dat ze die kerel voor de zaadjes niet in de tutorial verwerken is idd wat jammer, als je die mist steeds kan het heel lang duren voor je hem eens toevallig tegenkomt. Zeker de eerste ontmoeting is nou net zo geplaatst dat je hem enkel vind als je wel de suggested route volgt, en de hele game gaat er net om dat dat niet hoeft...

En ja, koken is wat tedious idd. Het missen van een receptenboek vond ik niet zo erg, zo moeilijk zijn de meesten niet en er zit best logica in het systeem, maar omdat het zoveel tijd kost en je toch zoveel supplies overal hebt at ik het meestal gewoon rauw :Y) Maar dit vind ik wel echt een heel minor issue.
Mja maar dan vind je een "ultimate sharp legendary Zora spear" en breekt dat ding in 20 attacks. Dat haalt je toch wel een beetje uit de game soms. Haalt de waarde een beetje weg van al die kleurvolle wapens.

Leuker was geweest, minder wapens die langer meegaan.
Je hele inventory vol met wapens hebben is inderdaad niet echt ideaal..
oneens. dan ga je alleen maar leunen op dezelfde wapens en shield de hele tijd.

het is best stressen en genieten als je 5 beste wapens stuk gaan op een Lynel, en je hem uiteindelijk met een traveler's sword verslaat.

eigenlijk begin je pas een beetje OP te worden in de game als je hele inventory uit god wapens bestaat, je alle armor hebt (wat permanent is), en je health en stamina maxed is. En op dat moment ben ik blij dat ik niet door de enemies breeze met wapens die niet stuk kunnen.
Tja da's uiteraard een persoonlijke ervaring. De een geeft voorkeur aan een kleinere hoeveelheid duurzame wapens, de ander blijkbaar aan een knapzak vol met soeplepels, legendarische gekromde zwaarden, boomtakken en eeuwenoude zwaarden. 🙂

Ik vond het al irritant dat de Big Goron Sword brak in OoT. 1 zwaard is voor mij persoonlijk genoeg 😄

[Reactie gewijzigd door hawke84 op 24 juli 2024 04:14]

Het is dat ik die dodo voor upgraden zag staan maar ik was er bijna langs gelopen en dan had ik niks geweten haha
Mee eens, de wereld bestaat uit 4 steden en een grasveld/heuvels ertussen, nergens is lore of verhaling te vinden.
"wow hier staan wat ruines, zou er een oud bewoner zijn of misschien wat achtergro... oh nee, het is gewoon een korok seed... alweer"

"Laat ik naar de top van de heuvel klimmen, daar zal vast wel een tempeltje staan ofz-... nee het is een steen met, 3x raden... een korok seed"

etc etc. de wereld had in dit geval absoluut niet open hoeven te zijn, het had zelfs beter geweest als het dezelfde wereld was geweest maar dan zonder exploratiemogelijkheden (blijf binnen 20 meter van het normale pad), wat heb je aan een 20km^2 aan leeg grasveld met korok seeds waar iets omheen gefuifeld is?

Het was geen slechte game, maar open wereld was echt super underwhelming, alleen de rondvliegende draken waren een hoogtepunt en die deden uiteindelijk ook weinig.
Je vergeet de rivieren, bergen, bossen, stranden en veel speciale locaties buiten de steden.
Ik ben het met je eens dat er vrij grote nietszeggende stukken in zitten, maar in mijn herinnering waren dat een paar delgebieden, grootste deel van het spel kwam vrij natuurlijk over en voelde niet leeg aan (al was er misschien niet heel veel te doen)
Ja, ik mistte gewoon een beetje de "lore" eromheen, ik had er persoonlijk meer van genoten als gebergtes en rivieren namen hadden gehad, en dat die namen dan bijvoorbeeld terugsloegen op een verhaal over die locatie of gewoon op een dorp dat aan die rivier vastzat, of dat er verhalen worden verteld over wat er aan de andere kant van de zee ligt, dat soort kleine dingen hadden voor mij zoveel meer context en inleving gegeven dan "hier is een rivier, hier is een strand, zoek maar naar de korokseed en dan weer door naar het volgende stuk opvulling"
of
"dit zijn de Gerudo, ze wonen in Gerudo Town in de Gerudo desert, dat ligt aan het Gerudo gebergte 8-) "

maarja dat zijn heel veel "ik" en "mij", kan me goed voorstellen dat velen daar absoluut geen behoefte naar hebben of er meerwaarde inzien.
Die dingen hadden toch namen?
https://nintendowire.com/...3/botwmapgreatplateau.jpg

Of begrijp ik je verkeerd?

[Reactie gewijzigd door lonewolf2nd op 24 juli 2024 04:14]

Er zijn zeker benamingen voor verscheidene elementen, maar de enige plaats waar ze naar die namen refereren is de map zelf.

Ik heb zelf even gekeken of ik niet gewoon dom was, maar als ik bijvoorbeeld eastern abby of hopper pond bekijk op je map, dan is er voor de naam "hopper pond" arbitrair gekozen. Nou is dat niet per se slecht, maar als het "Twika pond" had geheten dan had ik niet opgekeken en was er niets veranderd.
De BoTW wiki omschrijft voor beide locaties ook alleen maar... dat er korok seeds gevonden kunnen worden.

Als ik zeggenschap had dan had ik bij hopper pond misschien het verhaal gemaakt dat de priestess van de temple of time hier vroeger als geheim uitstapje kwam om naar de vele hoppers te kijken in het water en even wat rust op te zoeken. Dan zou je misschien cape kunnen vinden in een hutje naast de pond die je geluid dempt in de avond. (als het een JRPG was geweest was ze ooit gestorven na verdwaald te raken tijdens zo'n uitstapje en kon je haar ziel zien in de avond wanneer ze zou vragen haar terug te brengen naar de tempel).

De context die je dan zou krijgen in de game is dat mensen het hebben over de verdwenen priestess van de temple of time, die nooit kon stoppen over haar liefde voor hoppers.

Maarja ik ben geen professioneel schrijver, laat staan dat level/world designers dit allemaal willen/kunnen integreren zonder dat het teveel wordt, maar zulke context mistte ik gewoon enorm gegeven de mooie open wereld.
Er zit heel veel verhaal achter de wereld in Botw. Veel meer dan dat je op eerste blik zou zeggen.

Bijna elk gebouw, ruïne of plek heeft wel een verhaal. Het probleem is alleen dat het niet wordt verteld in het spel. Dat vond ik zelf ook jammer. Hoe tof had het geweest als je een soort scan object had waarmee je een stukje verhaal te lezen kreeg over een gebied of gebouw. Bijvoorbeeld zoals het scannen werkt in metroid prime. Dan had je zelfs er een soort collectable van kunnen maken, verzamel alle verhalen. Dit dacht ik zelf ook toen ik het speelde.

Om meer te weten te komen kan je bijvoorbeeld youtube kanalen bekijken die hier dieper op in gaan. Er zijn bijvoorbeeld heel veel verwijzingen naar oude spellen, of het boek The Legend of Zelda: Breath of the Wild-Creating a Champion lezen. Waar heel veel achtergrond informatie in staat.
het mooie aan botw is juist dat je niet als een kind behandeld wordt met verhalen die voorgekauwd voor je opgeschreven staan in een "press A to read" boek ergens. Er zijn ontzettend veel verhalen in de locaties, maar die informatie moet je halen uit voorgaande spellen. Zo kun je Lon Lon Ranch bezoeken, en vergelijken met hoe het was in de N64. Uit de ruines kun je zelf een verhaal distilleren over wat er gebeurt is. En af en toe referenced een NPC naar een willekeurig feitje over die locatie. Je bent de archeoloog die het verhaal zelf bij elkaar raapt ipv de consument die een archeoloog boekje leest. Een beetje zoals het in het echt ook is.

Het is een satire, maar bij deze kritische casual gamer lijkt er een snaar geraakt te zijn waarvan ik denk dat de zelda devs naar op zoek waren.

https://www.youtube.com/watch?v=xKSdsCoWP_0
Overal is wat te doen of te vinden. En niemand die zegt dat je een uur in een bos moet gaan rond wandelen hoor. Je kunt direct waar je heen wilt heen gaan en quests doen etc en dan ben je nog waarschijnlijk wel tientallen uren zoet ermee.
Daarmee doe je echt de game tekort
Dat is wel erg kort door de bocht maar ik begrijp goed waar je vandaan komt.
In vergelijking met andere open world games zoals Skyrim of Red Dead is BoTW een heel andere ervaring.
Ik stapte er met een Skyrim verwachting in en was bijzonder teleurgesteld na alle hype; de omgevingen zijn relatief leeg, wat er staat voelt erg als copy / paste en een stuk achtergrond qua lore ontbreekt grotendeels. Ook de puzzels en vijanden voelen erg copy / recolor / paste.
Later heb ik mijn verwachtingen losgelaten en het nog eens geprobeerd. Het open world gedeelte was mij daarbij niet meer het hoofdpunt maar de puzzeltjes, collectibles en de gameplay. Heb het toen met veel plezier uitgespeeld.
Uiteindelijk is BoTW voor mij een 8/10, dus ik vind de 10/10 scores wel erg overrated maar op z'n eigen krachten alsnog een goed spel.
Hoog tijd voor jou om een Xbox te kopen! :*)
Je moet de game wel eerst opstarten
Begin gaf een beetje Skyward Sword vibe.
Daarna wat PoP: Sands of time ...

Ik moet nog aan BotW beginnen. Komende winter dan maar. Kan ik gelijk verder met deze.
Moet het eigenlijk niet promoten maar de emulator versie in 4K is echt om te smullen. Maar deze game hoort gewoon minstens in 1440p. Wat een parel. Ik mis wel duidelijk wat van de vorige delen in de manier van de verhalen spelen maar die worden weer heel goed opgepakt met nieuwe vormen van gameplay.

Echt aanrader al is er wel een 1 tempel die me kotsmisselijk maakte.. haha
Eens. Ik heb er zo'n 50 uur inzitten op m'n wii u en vervolgens nog 150 uur op m'n switch. Een aantal maanden terug (((gebackupped ;)))) naar m'n PC en ik kan alleen maar WOW zeggen. 1080p 60fps was echt ongelofelijk.

Om het portable te maken net als m'n switch heb ik het met m'n 3070 via moonlight gestreamd naar m'n smartphone met razer kishi en tsja.. Dan raak je em niet meer aan op de switch. Zelfde geldt voor xenoblade X.
Ik dacht dat die BotW-emulators allemaal mega onstabiel waren? Of hebben jij en @rohitpenace het over Skyward Sword?

Een Switch kopen voor BotW staat nog op mijn lijstje, maar ik vind het zo jammer dat de framerate zo laag is. Ik ben geen gamer die per se 120+ moet hebben, maar als je eenmaal een stabiele 60 gewend bent is 30 met dips naar de 21 echt misselijkmakend (had ik overigens ook al toen ik exclusief op consoles gamede, in het Xbox 360 tijdperk en daarvoor).
Nee BotW runt subliem op emu, mits je een goede videokaart hebt. Elke actie moet wel eerst gerendered worden dus je zal wat lag ervaren tijdens de eerste speelsessie, maar dat is na een uur verdwenen.

Ik zou sowieso aanraden het spel op een switch te spelen, omdat het via een emulator toch niet de authentieke ervaring kan bieden. Als hardcore pc gamer die zich zeer stoort aan games sub 100 fps vind ik het bij zelda niet vervelend. Ik heb het vooral op de handheld gespeeld, dan valt het denk ik gewoon een beetje weg.

Maar de emulator naar de telefoon streamen vanaf de pc was wel heel vet
Goede tip : ) Ik blijf gewoon geduldig tot ik een keer een Switch op de kop tik. Thanks voor het advies!
Het einde ook met het kasteel dat begint te zweven. Ik ga nog eens goed kijken of er niet ergens een frame is met een loftwing in beeld, zou wel heel gaaf zijn als ze daar ook verder op uitbreiden want in Skyward Sword was die mechanic toch een beetje underused.
Naast enorme highs heeft vorige game ook enorme lows..Denk maar eens aan het constant regenen zodra je een bergwand moet beklimmen. Het hele durability systeem kan mij gestolen worden, wapens die kapot gaan na 3 keer slaan. Ook spendeer je teveel tijd in het inventory met ale die verschillende wapens. En sommige mensen hebben ook gelijk over de gamewereld, soms moet je gewoon teveel loop afstanden afleggen.
Ik miste ook een beetje het unlocken van unieke items en het gebruik daarvan in de dungeons. Alle shrines en divine beasts voelden net iets te veel op elkaar lijken. Moet wel zeggen dat ik me niet helemaal meer kan herinneren hoe die divine beasts eruit zagen, maar in vorige spellen was er echt een wereld van verschil tussen dungeons. En het verhaal in botw was te weinig aanwezig.

Open world is leuk, maar een spel zoals Ocarina of Time, Windwaker of Twilight Princess vond ik ook al 'open' (in de zin dat je niet lineair door levels heen gaat en in de overworld vrij bent om te gaan). Dat je nu op elke berg kan staan voegt voor mij niks toe, het zorgt ook voor een ander soort level design omdat je minder dingen kan verstoppen.
Heel herkenbaar, met de torenhoge metacritic score zou je denken aan perfectie maar dat was het zeker niet. Dat hele crafting, inventory en durability systeem houdt het spel zo in bedwang voor mij. Wachten tot je eten gekookt is, eindelijk een goed wapen wat na een paar klappen weer kaduuk is. Echt verschrikkelijk. Liever zag ik eenzelfde systeem voor wapens upgraden met de fairies zoals bij armor het geval is.

De open terreinen en loopafstanden vond ik wel wat hebben moet ik zeggen, er is dan toch stiekem een Korok seed ergens verstopt en je hebt dan vrij snel wat shrines geactiveerd op je route.
Snap de haat aan het durability system echt niet. Tuurlijk is het niet perse "leuk" als je wapens kapot gaan maar dat forceert je wel om creatief te zijn met combat. Als je alleen maar je beste wapen zou gebruiken zou de gameplay pas snel saai worden.
Graag het groene pakje en dungeons terug, en weg met de stamina meter en degrading wapens. Skyward Sword was een gedrocht van een game, zonde dat Nintendo daar zo op wil blijven voortborduren. BotW was weliswaar stukken beter dan Skyward Sword, maar de divine beasts blijven toch maar schrale bedoeningen als je tempels verwacht... Er is zat te verbeteren, maar die Skyward Sword vibe zit ik echt niet op te wachten.
Het groene pakje zit in BotW, je moet er alleen vrij veel voor doen om het te krijgen ;)
Ik heb de Ocarina of Time en Smash Bros Amiibos gekocht zodat ik het groene pakje van OoT en Epona had. Raar dat zoiets achter de meest elaborate paywall allertijden zit...
Alle shrines vinden en uitspelen vind ik niet in verhouding staan tot de beloning, en al helemaal niet omdat ik juist de hele game in het groen wil spelen en niet alleen het einde...
Plus dat al die pakjes wel een of andere bonus geven en het groene pakje niet.
Dus ff aan doen voor de nostalgie, maar daarna toch maar weer snel terug naar de lelijke barbarian outfit ...
De groene pakjes geven een beam attack boost aan je Master Sword - moet je ze alleen wel upgraden bij de Great Fairy. Ze zijn dus juist offensief heel nuttig.

Ik zie nu trouwens ook dat ik m'n OoT Link nog een paar keer moet gaan scannen, want ik heb m'n Biggoron Sword nooit geclaimd. Game ligt ook alweer 2 jaar onaangeraakt in de kast, terwijl ik alle uitbreiding nooit gespeeld heb, oeps!
Gebruik master sword eigenlijk te weinig (kan eigenlijk niet, eh, in een zelda game, schandalig). Beam attack niet praktisch genoeg, doe veel liever airtime-slomo-bow attacks. En dan met een lynel bow x5, bomb arrows. Nuke alles met gemak kapot. Hoe vet dat ook is, het is echt wel te op, serieus, lynels waren nog het moeilijkste in het hele spel, geeneen boss was een uitdaging.
Ik zie het juist andersom. Super leuk dat je extra's in games krijgt door een collectible item te kopen.
Niet langer hoeven standbeeldjes alleen maar standbeeldjes te zijn!

Heb werkelijk waar nog nooit een Amiibo gekocht omdat er extra content voor krijgt in een game. Als ze de standbeeldjes zonder NFC hadden verkocht had ik ze alsnog gekocht. Maar ik zie het dan ook gewoon meer als een collectible.
OoT is mijn favoriete Zelda game, dus toen die Amiibo werd aangekondigd heb ik 'm gepre-ordered vanwege de collectible status inderdaad. Dat ik daarmee de Hero of Time tunic vrij kon spelen in BotW is wel een bonusje, ik genoot toch minder van BotW zonder de groene outfit. Net zoals ik bij Mario Odyssey ook nooit van pakje wissel, behalve naar de Mario 64 skin. Ik krijg daar bijna fysieke jeuk van (en ja, ik had dus ook issues met het nieuwe uiterlijk van Fox en Banjo-Kazooie).
Ik begrijp je helemaal! OoT is mijn favoriete game aller tijden, toen ik de Amiibo kreeg voor m'n verjaardag heb ik inderdaad gelijk gesave/time scummed om de OoT outfit te krijgen. Verder alleen maar uitgedaan wanneer het nodig was(koud/warm). De Fierce Deity Link outfit is overigens ook de bomb. Maar met Epona en OoT outfit door door Hyrule in BoTW gaf mij toch een heel goed nostalgisch gevoel!
Dat kasteel krijgt er wel iedere game van langs.
Je zou er maar een huis bezitten....
Heerlijk game, gaan we zeker weer halen. :)
Insta-buy indeed. Ik heb me fantastisch vermaakt met BOTW!
My body is ready
Prachtig nieuws en ben zeer benieuwd of het weer Ganon of Gannondorf is als eindbaas of dat het iets als Demise wordt want het Lucht thema lijkt erg toevallig.. Link lijkt ook lang en ruig haar te hebben dus mogelijk terug in de tijd of een Temple of time systeem ? of zou er naast Zelda en Link een derde hoofd character zijn ?

Want je ziet het gezicht ook niet in de lucht terwijl Link op de grond duidelijk Link uit de eerste Breath of the wild is met normaal haar.. misschien wordt deel 2 vanuit meerdere kanten bespeeld want Zelda lijkt nu ook mee op avontuur te gaan :D

Zou er ook een link zijn tussen de hand die Ganon of Ganondorf vast heeft en de rechterhand van Link ? het zou een twist zijn als Ganondorf eens geen vijand was maar juist een Hero was die vervloekt is door Ganon of misschien wel Demise en dat je een jonge Ganondorf speelt.

Er zijn meer vragen dan antwoorden en 2022 duurt nog even maar ik heb er zin in! hopelijk komt er naast Skyward sword, Zelda Game&Watch, Hyrule warriors DLC nog meer Zelda want het is wel Het jubileum jaar voor Link & Zelda!

[Reactie gewijzigd door Tri Force op 24 juli 2024 04:14]

Kijk er naar uit :) Ik ben niet opgegroeid met Zelda games, dus BotW (heb sinds ±1 jaar een Switch met o.a. BotW) was voor mij onbekend terrein (wel erg veel reviews gekeken vooraf, had nogal mijn bedenkingen met resolutie en framerate etc). Ik had het niet verwacht maar dat spel is in een korte tijd een van mijn favoriete spellen geworden. De combinatie van een kalme, open wereld waar alles bereikbaar is en een combat/interactie systeem dat vele lagen kent maakte het voor mij een erg plezierige tocht, ook al blijf ik stiekem toch wel slecht in het spel haha. Heb ook flink veel screenshots genomen van allerlei omgevingen en aparte dingen die je tegen komt. De durability had wel ietsje zachtaardiger mogen zijn :+

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.