Ace's Hardware heeft een samenvatting gepost van de conference call waarin AMD vandaag haar (onverwacht positieve) winstcijfers bekend maakte. De belangrijkste punten die werden genoemd:
AMD conference call samenvatting
Reacties (7)
Allemaal leuk en aardig die GigaHertzen en zo...
Maar waar gaat het heen???
Krijgen we straks een multiplier van 15??? (Bij de Athlon dan 7,5)
Als ze nou eens een beetje inovatief gaan doen en die FSB omhoog gaan krikken(als standaard)... Dan gaan de prestaties ook stukken omhoog!
Maar waar gaat het heen???
Krijgen we straks een multiplier van 15??? (Bij de Athlon dan 7,5)
Als ze nou eens een beetje inovatief gaan doen en die FSB omhoog gaan krikken(als standaard)... Dan gaan de prestaties ook stukken omhoog!
xnap r nix meer van, werd ieder1 n beetje lekker gemaakt, 22 april komt ie al ...
dus nu nog 2 maandjes ?!
hhmmm denk dat r hier n paar n beeetje zitten te smachten
dus in june = t pas ... ThUnderBiiirdz GoOo !
dus nu nog 2 maandjes ?!
hhmmm denk dat r hier n paar n beeetje zitten te smachten
dus in june = t pas ... ThUnderBiiirdz GoOo !
Blijven ze ook nog athlons maken?!? wie wil die dan nog als spuugvuurs sneller en goedkoper zijn? en de dondervogels veel sneller?
mensen met een slot A mobo?
mensen met een slot A mobo?
AH dual Athlon dat klinkt als MUZICA in mijn oren !!!.
RAMMEN MET DIE HAP !!!!
?
(zouden ze by any chance ook nog redelijk te overklokken zijn???)
RAMMEN MET DIE HAP !!!!
(zouden ze by any chance ook nog redelijk te overklokken zijn???)
Nee geen multiplier 15 maar een bus van 3 á 400mhz 
Dan ook snellere pci opvolger en agp5,6,7>
Dan ook snellere pci opvolger en agp5,6,7>
</div><div class=b4>Blijven ze ook nog athlons maken?!? wie wil die dan nog als spuugvuurs sneller en goedkoper zijn? en de dondervogels veel sneller?
mensen met een slot A mobo?</div><div class=b1>
Ja, dat staat er toch?
</div><div class=b4>1,5GHz Athlon in 2001</div><div class=b1>
Spuugvuurs hebben een veel minder grote L2 cache.
Dondervogels worden heel duur.
(Je zou ook eens gebruik kunnen maken van die gerelateerde nieuwspostings.)
mensen met een slot A mobo?</div><div class=b1>
Ja, dat staat er toch?
</div><div class=b4>1,5GHz Athlon in 2001</div><div class=b1>
Spuugvuurs hebben een veel minder grote L2 cache.
Dondervogels worden heel duur.
(Je zou ook eens gebruik kunnen maken van die gerelateerde nieuwspostings.)
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.
:strip_icc():strip_exif()/u/1624/crop5a7d7512ad8fb_cropped.jpeg?f=community)