Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 55 reacties

Microsoft heeft de exclusieve Xbox One-titel Quantum Break van Remedy Entertainment verschoven naar 2016. Oorspronkelijk zou het spel in 2014 uitkomen, maar de studio verplaatste dat eerder naar 2015. Tot nieuw uitstel is besloten vanwege het grote aanbod Xbox One-games dit jaar.

Quantum Break was een van de vijf eerste games die Microsoft voor zijn Xbox One aankondigde, in 2013. Op het spel zal echter nog lang gewacht moeten worden. "Nu er zoveel Xbox One-games verschijnen dit jaar, zorgt het verschuiven van Quantum Break naar 2016 voor uitbreiding van ons portfolio voor dat jaar met een grote nieuwe titel", stelt Shannon Loftis van Microsoft Studios.

Het spel wordt ontwikkeld door Remedy Entertainment, dat ook achter Max Payne en Alan Wake zit. Er is weinig bekend over het spel, maar het zal net als bij die titels om een actiespel gaan waarbij het verhaal een grote rol speelt. Daarnaast zijn er 'live-action-elementen' en moet het spel volgens de oorspronkelijke aankondiging de scheidslijn tussen televisie en game doen vervagen.

Oorspronkelijke trailer van Quantum Break

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (55)

"Tot nieuw uitstel is besloten vanwege het grote aanbod Xbox One-games dit jaar."

Yeah right... Ze zijn gewoon nog (lang) niet klaar.
Of ze willen niet concureren met Halo wat DE blockbuster moet worden dit najaar voor Xone. Halo is vanaf dag 1 het paradepaardje geweest van Microsoft dus ik kan me voorstellen dat ze daar andere games voor opzij schuiven. Al is jouw punt natuurlijk ook niet onlogisch.
Het kan ook een kwestie van beiden punten zijn: Ze zijn nog lang niet klaar omdat ze bewust de ontwikkeling op een lager pitje hebben gezet om niet te concurreren met de door X-fighter genoemde games.
Er komt al Halo 5, Tomb Raider, Forza 6, en Fable Legends uit tijdens die periode...
Uitstende onderbouwing......

Waarom zou het niet kunnen dat een spel uitstel krijgt om dat er in de zelfde periode een andere grote blokbuster uitkomt..... Vergeet niet dat beide games als onderdeel van de Microsoft uitgeverij worden uitgebracht.

Ook dit is marketing, wachten dat de tijd goed is voor dat een bedrijf zijn product vermarkt...
Deze beslissing is juist heel makkelijk te verdedigen. Ze zetten het nog netjes neer met het feit dat ze genoeg Xbox One games uit zullen brengen maar de achterliggende gedachte is simpelweg dat er door de concurrentie te weinig exclusives worden uitgebracht waardoor Microsoft niet alle kaarten op tafel hoeft te leggen.

Simple as that!

Vraag blijft echt wel of Quantum Break wel de juiste keuze is en niet een van de andere exclusives. Daar kun je over discusseren. Maar verder is dit gewoon een strategisch slimme keuze van MS.
ziet er goed uit! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Zit nog steeds te twijfelen tussen een PS4 en een Xone. Xone vind ik vooral interessant vanwege Halo en Gears of War. Maar heb heel wat slechte ervaringen gehad met de 360..
De PS4 begon in 2013 met een kleine voorsprong op de X1, maar inmiddels ligt de X1 mijlenver voor op de PS4. X1 heeft grafisch meer kracht gekregen (meer cores) dan in het begin, en ook met de toekomstige update naar DirectX 12 zal dit nog verder uitgebreid worden.

Als je in het Xbox Previewprogramma zit (zeer makkelijk aan te melden), krijg je iedere 1~3 weken een update van het OS, met iedere keer nieuwe features. De PS4 heeft misschien 1 of 2 keer per jaar een update, met zeer kleine aanpassingen.

Daarnaast werkt de OS veel intuïtiever , is de X1 stiller, zijn de online opties uitgebreider en werkt de partychat vele malen beter.
De PS4 krijgt echt wel vaker updates dan jij noemt. Verder is het niet alsof het OS van de PS4 slecht werkt. Het is super duidelijk met een balk waar al je apps staan.
Het is ook wel heel fanboyerig om te zeggen dat de X1 mijlenver voor ligt en dat die voorsprong van de PS4 in 2013 juist heel klein was.
Qua games is het persoonlijke voorkeur. Qua OS is het persoonlijke voorkeur. En hoe je het brengt is het alsof de X1 krachtiger is dan de PS4, maar dat is niet zo.
Naar mijn inziens heeft de PS4 nog steeds haar kleine voorsprong op de X1.

Een krachtige PC, díé ligt mijlenver voor op de PS4 en X1.

Voor mij is de X1 sowieso een veel mindere keuze t.o.v. de PS4. Ik vind de exclusives voor de PS4 i.m.o. beter. The Order 1886 bijvoorbeeld vind ik, ondanks dat het erg kort was, een heel goed spel. Verder komen veel "exclusives" van de X1 ook voor de PC.

[Reactie gewijzigd door Fleximex op 2 april 2015 19:14]

Haha exact wat ik elke keer bij dit soort discussies denk. Een goede PC blaast beide zonder moeite weg qua games aanbod, functionaliteit, community content etc.
Er is juist kritiek op Sony omdat de PS4 nooit boeiende updates krijgt. Xbox voegt vaak dingen toe tijdens updates Sony nu bij de 2.50 update toevallig maar ervoor lange tijd meer fixes van het OS.

The Order is zo een beetje de enige exclusive die een soort van ok is op de PS4. Al is hij idd veel te kort de X1 heeft behoorlijk veel goede exclusives.

Ik heb overigens beide consoles maar geef de voorkeur aan de X1 wegens mooier / meer next gen ogend en sneller OS, Fijnere controllers, betere exclusives.
Blijft een steeds terugkerende discussie. Ik heb hier beiden staan en qua games zie je het verschil nauwelijks.

Ik persoonlijk vind de GUI van de XBox One erg rommelig en erger mij mateloos aan het feit dat Microsoft weigert om Nederlanders (en andere niet engelstaligen) Engels als taalkeuze in te laten stellen. Hierdoor werkt stem herkenning op de Kinect niet (Nederlands is niet ondersteund) en krijg je een hoop geouwehoer met de marketplace omdat je ook een buitenlands account moet aanmaken, die volledig van de Nederlandse gescheiden is mbt tegoeden e.d. Een groot drama dat, voor een software fix die misschien maar een uurtje kost. Hieraan kun je duidelijk zien dat de doelgroep van Microsoft alleen de Engelstalige wereld is.

Het grote verschil zit mijns inziens in het verschil in XBox live vs PS Plus. Ik persoonlijk vind PS Plus veel beter omdat er vaker aanbiedingen zijn en de games ook een stuk goedkoper zijn als bij XBox live. Daarnaast zijn de gratis games bij de PS4 van een beter niveau.
Vrijwel al mijn cross-platform aankopen zijn op de PS4 gedaan, puur vanwege de prijs. Ik doe niet aan online gaming, dus daar kan ik verder geen uitspraak over doen.

Voordeeltje wat de XBox tov de PS4 heeft is de mogelijkheid om een externe harde schijf als medium voor je games te gebruiken. Laten we eerlijk zijn 500Gb is voor beide systemen te beperkt en heb je in no-time vol.

[Reactie gewijzigd door Deathstrike op 3 april 2015 07:25]

Als je in het Xbox Previewprogramma zit (zeer makkelijk aan te melden)
Niet heel makkelijk... Uit de FAQ:
Hoe kan ik me registreren voor het Xbox One Preview Program?
Het Preview Program is alleen op uitnodiging. Als uw vrienden reeds deelnemen aan het programma, kunnen ze u alleen uitnodigen via de pagina Invite friends in de Xbox Preview Dashboard-app.
Wil jij mij misschien uitnodigen? Heb toch wel interesse.

[Reactie gewijzigd door Mocro_Pimp® op 2 april 2015 18:52]

Er is volgens mij een speciale thread op het got forum voor van tweakers ;)
Exhibit A: http://en.wikipedia.org/wiki/Post-purchase_rationalization
De PS4 begon in 2013 met een kleine voorsprong op de X1, maar inmiddels ligt de X1 mijlenver voor op de PS4.
In welk opzicht? Sales? Nee. Hardware? Nee. Software? Alleen als je in de VS woont. Exclusives? Nee.
X1 heeft grafisch meer kracht gekregen (meer cores) dan in het begin, en ook met de toekomstige update naar DirectX 12 zal dit nog verder uitgebreid worden.
De ONE heeft 1 extra core erbij gekregen voor games en DirectX 12 gaat niet zo heel veel verschil maken voor de Xbox One. DirectX 12 wordt vooral voor de pc een hele grote upgrade omdat console efficiency naar de pc komt. De Xbox One heeft al console efficiency. De enige twee voordelen zijn dat het eenvoudiger wordt om de ESRAM te gebruiken in games en de Xbox One zal iets meer draw calls kunnen doen. ESRAM is leuk, maar zo'n beetje elke ontwikkelaar zeikt dat het gewoonweg te weinig is en meer draw calls is leuk maar nutteloos als je ze niet kunt shaden. Laat dat nou precies het probleem met de Xbox One zijn, de GPU is gewoonweg veel minder krachtig (HD7790 vs HD7870).
Geloof me, de Xbox One is niet te vergelijken met de Xbox 360.

Ik ben al bezig met Xboxjes van af het begin dat ze er zijn, heb tevens ruime ervaring met de Playstation reeks. Met de Xbox haal je een uitstekend apparaat in huis.
Maar waar blijven de NIEUWE games? Deze "next-gen" begint wat te lijken op een remaster generatie.
En waar blijft de innovatie en hardware power die de vorige gen wél had bij introductie? Vind dit maar een zeer magere generatie tot nog toe.
Die hardware power kwam met de vorige generatie ook pas een paar jaar geleden op hun top.
Speel eens een spel uit het eerste jaar van de 360..
Dat kwam omdat devs niet bekend waren met de PowerPC/Cell architectuur, iets wat niet opgaat omdat er nu standaard x86 wordt gebruikt.
Cell ga ik in mee, dat was voor de ontwikkelaars lastig. Maar PowerPC, onzin. Dat is gewoon een CPU net als een x86. Ander compiler vlaggetje en je compileert voor een andere target.

Het probleem zit hem er meer in dat veel game developers nog niet over waren naar multi-core software ontwikkeling. Het is namelijk best lastig om je threads zo te schrijven dat ze non-blocking voor elkaar zijn en over verschillende CPU's/Cores kunnen worden verdeeld. Als je uit de single-core wereld komt is dat een behoorlijke stap.
En waar blijft de innovatie en hardware power die de vorige gen wél had bij introductie?
Alle innovatie kwam pas 2 jaar ver in de vorige generatie, eind 2007: Call of Duty: Modern Warfare, Assassin's Creed, Mass Effect, Uncharted, Bioshock, Crysis.

[Reactie gewijzigd door symphoon op 2 april 2015 23:24]

Que?

Zoveel wordt er voor de Xbox One niet als remaster uitgebracht...

Natuurlijk, je hebt overgangsgames, denk aan GTA en BF4, maar het hoge aantal games die opnieuw worden uitgebracht vind je niet op de Xbox One.
Veel games worden inderdaad nu opnieuw uitgebracht om deze nog mooier te kunnen weergeven, de zogenoemde "Definetive"-edities.

Dit is gewoon even een transitiefase van 1 a 2 jaar den dan ben je daar doorheen, nu wordt er nog rekening gehouden met lastgen aangezien deze nog een aanzienlijk grotere userbase hebben maar er worden wel functies uitgeschakeld om deze games te kunnen laten draaien op de lastgen consoles.

Over een jaartje ofzo zal je zien dat er echte nieuwe games komen welke niet meer (ook niet in afgeslankte vorm) zullen uitkomen voor de last gen. Je ziet dit bijvoorbeeld al met Assassins Creed waarbij ze de serie hebben opgesplitst. Op de PS3/X360 hebben ze AC:Rogue uitgebracht wat eigenlijk een soort van expansie van AC4:Black Flag is, de AC met echt een nieuwe setting, meer NPC's, grotere omgevingen is alleen op de current gen te spelen.

Het is nu wachten op deze games zoals Quantum Break en The Division die echt het verschil gaan maken :)
Dit zijn echt de momenten dat ik het jammer vind dat het fenomeen "exclusives" bestaat.
Ik bezit een ps4 maar wat lijkt deze game mij gaaf. Zeker na het zien van de gameplay beelden die @nexhil poste. Deze game zal helaas aan mij voorbij gaan...
Jup, ben het helemaal met je eens. Het is een beetje anti-consumer. maar goed ik begrijp dan ook wel weer dat de exclusives de enige troeven zijn de consoles hebben als je ze met pc's gaat vergelijken. Als je een Zelda, Halo of Uncharted wil spelen zul je gewoon aan de console moeten.

[Reactie gewijzigd door Steeliebob op 2 april 2015 22:29]

Niet heel raar. Dit najaar ook al Halo die waarschijnlijk de grootste hap uit het marketingbudget zal nemen.
FMV: full motion video, waar heb ik die technologie van de toekomst toch eerder gezien. Misschien de sega CD, of de PS1. Bij de Lotr games voor de gamecube gingen videobeelden zelfs over in videogame. Leuk om het weer eens te zien, goed dat het diskruimte bespaard, maar het is geen toekomsttechnologie. Nog hebben ze weten weg te nemen dat het enorm van de gameplay kan afleiden. In ieder geval zag die brugscene er (voor een prerender althans) best aardig uit.
Tsja, niet iedere developer is Square Enix, welke toch echt wel met kop en schouders boven de rest uitsteekt m.b.t. real-time cut-scenes. Ik herinner me Final Fantasy XIII-2 nog, waar exact 2 cut-scenes niet real-time waren, en dat vanwege de close-ups van de characters, waarbij de engine de benodigde polygons voor o.a. het haar niet real-time zou kunnen renderen.
Jammer dat het spel is uitgesteld, maar ik had het al wel verwacht. Nu hebben ze lekker de tijd om de puntjes op de i te zetten en het spel zo goed mogelijk te optimizen. Er zijn ook rumors dat er misschien een Alan Wake remake komt (er was een survey vanuit Microsoft wat mensen graag bij Quantum Break wilde krijgen, waaronder een Alan Wake remake).

Ps. Beetje jammer dat mensen op tweakers net zo'n grote fanboys zijn als op Neogaf e.d. Word er een beetje ziek van om overal telkens hetzelfde gezeur te zien over wie de langste heeft. Beide consoles hebben hun pros en cons en geniet gewoon lekker van hetgeen wat jij leuk vind?
Natuurlijk hebben beide pros en cons, maar je kan wel makkelijk zien dat de PlayStation 4 qua voordelen in de meerderheid is t.o.v. de xbone.
En ik schuif mijn waarschijnlijke aankoopdatum van de xbox one mee met dit bericht :)
Hmmm die trailer doet mij een beetje aan Fringe denken, zeker op het einde met die aftiteling met die blauwe achtergrond.
Raar filmpje (heb geen geluid, dus dat telt ook mee, snap niet waarom er acteurs zijn, typische Amerikaanse trailer voor een game..)

Verder niet echt onder de indruk, die boot hebben we nou al vaak genoeg door die brug zien varen, leuk, maar is gewoon een animatie, echt geen physics berekening, dat trekt de XBOne niet.
De rest (de 2 seconden dat je wat poppetjes neergeschoten ziet worden) doet me ook niet zoveel, lekker origineel, de tijd vertragen (ja ik weet dat Max Payne een van de eerste was en Remedy dus wat meer recht heeft het te gebruiken, maar toch, bedenk dan liever wat nieuws)

Ook zet ik grote vraagtekens bij de reden van de vertraging, het is waarschijnlijk meer een geval van 'oh shii- hoe moeten we dit eigenlijk op een XBOne draaien?'
Tja je had ook iets verder kunnen zoeken en dit kunnen vinden:

https://www.youtube.com/watch?v=F2pLqQsj8tQ

Oops ziet er toch wel echt uit als realtime cutscene.
Er is niet heel veel bekend, maar er staat een 26 minuten lange gameplay video online. Lekker geinformeerd nieuws weer van tweakers..
Het idee dat de Xbone grafisch minder kan trekken dan de concurrent is inmiddels achterhaalt.... vandaar ook je downvotes I guess...
Uhm? Het is juist heel bekend dat de ps4 veel meer rekenkracht heeft.
PS4 boasts a 1.84 teraflop GPU that's based on AMD's Radeon technology. The Xbox One graphics chip, also with an AMD Radeon GPU, has a pipeline for 1.31 teraflops.
Dat is een behoorlijk verschil hoor. Daarnaast is het geheugen van de ps4 sneller en heeft het meer tot beschikking.

Zie bron voor meer info: http://www.techradar.com/...which-is-better-1127315/2
En dat heeft tot dusver 0 verschil in de games opgeleverd. En herinner je je KillZone nog? Die trok ook geen FullHD @ 60FPS op de PS4. Iets wat FM5 trouwens wel doet, nota bene op de 'zwakkere console'. De PS4 is overrated en overhyped.
En dat heeft tot dusver 0 verschil in de games opgeleverd
Als je die tientallen games waarbij de Xbox One het met lagere resoluties of minder grafische praal moet doen en die handjevol exclusives die de Xbox One heeft, niet meetelt, dan heeft het inderdaad 0 verschil. Vraag me af waarom je die niet mee zou tellen.

[Reactie gewijzigd door Persei84 op 3 april 2015 11:13]

0 verschil dan moet je je ogen eens open maken. Tot dusver is ook werkelijk alleen Forza het enige spel op de Xbox One die 60 fps kon halen. Laten we niet vergeten dat Forza ook geen gebruik maakt van realtime reflecties, maar dat er redelijk veel pre-baked was (namelijk ook shadows.

Als we dan toch over Killzone hebben, die was wel degelijk geavanceerder qua grafische features dan Forza 5 en draaide wel degelijk in 60fps. Tuurlijk waren er ook dips aanwezig maar noem een Xbox One spel die überhaupt ooit 1080/60 fatsoenlijk wist te draaien???...Shadow Falls maakt zelfs op een bepaalde manier gebruik van Raytracing voor reflecties.

Je komt ook werkelijk met een release game maar heb je een vergelijking met daarna (sowieso raar om een shooter en racegame te vergelijken).

Niks overrated, de Xbox One is de minst krachtige console en dat hele cloud computing @gise.....ga eerst even je bronnen na...

- Cloud
- DX12

Het gaat de One niet opeens krachtiger maken, alleen zal DX12 ervoor zorgen dat devs efficiënter kunnen ontwikkelen. Hardwarematig kan er niet opeens iets veranderen.

[Reactie gewijzigd door Recon24 op 2 april 2015 20:40]

Uiteindelijk maakt het gewoon geen flikker uit. Sommige games draait de XBO inderdaad op een lagere resolutie, maar vaak wel met een véél stabielere FPS (Dragon Age Inquisition bijvoorbeeld). Daarnaast draait ook Halo MCC wat er ijzersterk uitziet op 1080p @ 60FPS. Er zijn er overigens nog zat meer; http://www.ign.com/wikis/...esolutions_and_Framerates , genoeg games die met dezelfde resolutie en framerate als de PS4 draaien.

De PS4 is inderdaad wat krachtiger, maar of je daar in de praktijk nou erg veel van merkt... Nee. Zelfde gold voor de X360 en PS3. Goed, ik laat dit verder maar even achterwege want het is nogal een nutteloze discussie.

Jammer dat het uitgesteld is, de XBO kan wel wat goede exclusives gebruiken. Vind het aanbod voor beide consoles trouwens vrij matig. Mijn XBO is momenteel voornamelijk een Netflix machine, de enige games die ik echt de moeite waard vind zijn Halo MCC en DA:I. Aan de andere kant ben ik blij dat ze de tijd nemen, er zijn tegenwoordig naar mijn mening te veel games die technisch niet in orde zijn en voor de rest ronduit zijn afgeraffeld (*kuch* Ubisoft *kuch*). Nouja, 2015 heeft in ieder geval titels als Halo 5, TW3, Fable en Battlefront in de planning staan, hoop dat die titels de lat wat hoger leggen.
Het is niet heel verwonderlijk dat HALO MCC dat draait. Het draait ook niet de meest next gen grafische features. Veel Xbox One games missen ook grafische features die wel in de PC versie of PS4 versie zitten. Texture resoluties, shadow resoluties zijn vaak lager of missen gewoon bepaalde effecten.

Een mooi voorbeeld is een game als GTA V. Draait het stabiels op de PS4, heeft meer vegetatie, en zelfs qua verkeer en drukte is er net iets meer te zien.
Volgens mij snap jij het principe cloud niet helemaal? Dit gaat de console niet ineens krachtiger maken inderdaad, dit zal juist de zware berekeningen server-side uit voeren waardoor de xbox zelf ontzien wordt. Dit kan juist voor een enorme performance winst zorgen zonder dat de xbox zelf krachtiger wordt.

Wellicht dat de toekomstige consoles zelfs enkel een soort thin-client achtige apparaten zullen worden met daar achter een OnLive-achtige service waarbij alle berekeningen op de servers worden uitgevoerd en wat simpele renderings lokaal
Beide consoles zijn prima.
En ondertussen is Microsoft zwaar aan het inzetten op Cloud Computing, ze hebben een zeer groot en stabiel netwerk gebouwd wereldwijd met Azure en zullen dit in gaan zetten om de berekeningen voor de xbox uit te voeren: klik
Weetje wat dan vet zou zijn?

Misschien is dit niet eens z'n gek idee: indie games die deels gerenderd worden door server en deels door xb1 ( 75% bijvoorbeeld )
Maar dan in 4k op je scherm komen.
Zeker niet achterhaald...waarom draaien bijna alle multiplatform games op een lagere resolutie dan de PS4 variant?
Ik snap de discussies niet zo over de snelheid. Bij de xbox 360 en Ps3 was er vast ook verschil in snelheid, maar daar hoor je niemand over. Ik zou niet eens weten welke sneller is.

Het zijn gewoon beide prima consoles. De een heeft een voorkeur prima, maar voor de snelheid hoef je het echt niet te doen. Spellen op de One draaien prima.
Omdat het bij PS3 en XBox 360 een beetje appels met peren vergelijken was. De architecturen van de machines (Cell vs CPU) waren significant anders. Hierdoor was in bepaalde situaties de ene sneller en voor andere toepassingen de ander weer.

Bij de PS4 en XBox One hebben beiden exact dezelfde architectuur, een APU van AMD. En dan is het verschil meteen duidelijk, de PS4 heeft aanzienlijk meer GPU cores met een betere geheugen bandbreedte. De XBox is lichtelijk hoger geklokt.

Zeker die GPU en RAM performance maakt dat de PS4 als gaming machine gewoon een stuk sneller is. Maar...De kwaliteit van de games zal uiteindelijk bepalen welke van de 2 de beste gaming machine is, niet de hardware.
Zie hierboven voor de specs, en waarom er zo weinig verschil is tussen de games? Tot nu toe zijn het allemaal crossplatformers zo ongeveer. Dus word rekening gehouden met de zwakste broeder. Dus amper verschil.

Nou vind ik het sowieso wel eens tijd worden voor een paar serieuze console knallers. Geldt voor Xbox one en PS4. Mijn PS4 staat al een tijdje bij mijn broertje vanwege gebrek aan content wat in mijn straatje past.
Héél erg pretentieus idd die boot door de brug heen met een dergelijk schademodel.

Je zou toch zeggen dat ze hun lesje geleerd hebben met cheesy trailers die veel meer beloven dan waarmaken. Want ik ga er wel vanuit dat ze suggereren dat dit in game is?

Achja vooral bedrijven als Ubisoft zijn meer bezig met aandeel houders tevreden stellen, dan kwaliteit produceren. Als je een paar miljoen mensen in de hype laat trappen, ben je uit de kosten en is het een succes. Of de game ook daadwerkelijk interessant is voor de gamers dat interesseert ze niets.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True