Gereedschapcentrum.nl

973 producten en 1.246 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Gereedschapcentrum.nl

Review toevoegen

Algemeen

Grote bestelling geplaatst bij deze winkel. Vanaf 700 ex btw krijg je combivoordeel. Dit heeft me toch een leuk bedrag korting opgeleverd. Webshop is duidelijk en overzichtelijk. Zo ook hun fysieke winkel. ongelooflijk groot assortiment en een van de voordeligste.

Verzending

Verzending goed en stevig verpakt. Niets op aan te merken. Gratis vanaf 100,- en als je iets extra betaald en voor 12:00 besteld heb je het nog diezelfde dag in huis.

Klantenservice

Klantenservice is goed en duidelijk. Ze gaven me eerlijk en goed advies over de koop van apparaten. Zowel via mail alles duidelijk als via telefoon. Vriendelijke behulpzame mensen.

Algemeen

Had een accu schroefmachines besteld bij de winkel. Boven de 100 euro gratis verzending en het bestellen verliep prima

Verzending

Product kwam op afgesproken tijd binnen netjes verpakt. Niks negatiefs over te zeggen.

Klantenservice

Meer dan uitstekend! Ik wou graag deelnemen aan de gratis accu actie van makita, maar deze winkel bleek achter geen nederlandse inkoper te zijn en dus ook niet mee te doen aan de actie. Ik heb netjes contact met ze gehad via de whatsapp en voor ik wist had ik een persoonlijke offerte (voor accu's en lader) in de mail die het gemis van de actie prima compenseerde. Top geregeld!

Algemeen

Het bestellen gaat prima. De bezorging is ook prima in orde. De KGS216M werd op tijd geleverd. Maar als je ze nodig hebt voor garantie omdat de zaag van METABO een lager mist en scheef zaagt, dan gaat alles in super slomotion.
Het duurt al een week voordat ze het product ophalen en dan moet je filmpjes maken en fotos sturen anders gebeurt er al helemaal niets.
Nu is het al een week geleden en ik hoor helemaal niets. Na een email krijg ik te horen dat het wel 5 (VIJF) weken kan duren.
Dus ze sturen een slecht product (kan gebeuren) maar vervolgens hebben ze maanden nodig om je te helpen.
Bij een normaal bedrijf heb je zo je geld terug. Maar bij dit bedrijf ben je de klos.
Ik gan maar eens bij de consumentenbond mijn licht opsteken.
Het best koop je gewoon in een betrouwbare winkel. Hier koop ik never nooit meer wat

Verzending

verzending was op tijd. doos was niet verpakt maar zaag zit in piepschuim dus dat is verder niet erg.

Klantenservice

Het is dat ik 1 ster moet geven maar die service bestaat dus niet echt. Je moet filmpjes maken voordat ze uberhaupt reageren op je klacht.
Dat die zaag slecht is kunnen ze niet helpen. Maar zoals ze het afhandelen dat is gewoon diep triest. De tweede kamer zou hier gewoon een wet voor moeten aanmaken dat dit soort bedrijven sluit.

Beste, we hebben onze uiterste best gedaan u zo goed mogelijk te helpen. Om het defect te kunnen beoordelen hebben we daarvoor aan u beeldmateriaal gevraagd, dit is de normale gang van zaken. Achteraf bleek de machine niets te mankeren; deze voldeed echter niet aan uw verwachting. Na overleg met Metabo zijn we u financieel tegemoet gekomen.

Algemeen

Website geeft voldoende informatie.
Verzending boven 100,- gratis.
Goed verpakt, maar niks overbodigs.
Prima informatie voorziening over de bestelling.

Algemeen

Ik had een accuboormachine nodig en via een review op Tweakers en het betreffende Pricewatch linkje kwam ik uit bij deze shop. Op zaterdag besteld en op maandag geleverd. Aangezien ik op zaterdag besteld had, had ik eigenlijk verwacht dat mijn order op maandag in behandeling genomen zou worden, maar het apparaat werd op maandag al bezorgd. Top!

Verzending

Razendsnel! Niets op aan te merken.

Algemeen

Heb al eerder wat bij gereedschapcentrum.nl besteld.
Uitstekende service met betrekking tot informatie en order update betaalgemak en verzending.

Verzending

Je wordt netjes op de hoogte gehouden van je zending.
Het product was ook nog eens heel goed beschermd verpakt.

Algemeen

Prima geregeld duidelijke stappen. Goede omschrijving van de producten. Betaalproces was duidelijk. Kortom een aanrader deze winkel

Snel geleverd!

Algemeen

Webwinkel met showroom waar de producten kunnen worden vergeleken, gecontroleerd en direct gekocht (pin mogelijkheid) en meegenomen kunnen worden. Veel machines op voorraad en wat niet in de showroom staat wordt uit het magazijn gehaald. De enige winkel in NL waar ze de vergelijkbare de Walt, Metabo, Makita en Bosch zaagtafel op voorraad hebben.

Algemeen

Overzichtelijke website met duidelijke foto's en omschrijving. Op vele manieren contact op te nemen, waaronder Whatsapp.

Verzending

Duidelijke informatieverstrekking omtrent de levering. Producten goed verpakt.
Een aantal bestelde koffers zaten onder het stof (stoffig magazijn?).

Klantenservice

Vel vragen gesteld per mail voor en na de bestelling. Netjes antwoord gehad op de vragen en een niet geleverd onderdeel (riemhaak machine) werd alsnog netjes nageleverd.

Algemeen

Product makelijk te vinden, prijs kwaliteit verhouding uitstekend, snelle levering, goede service en goede communicatie.

Algemeen

Goede communicatie over de voorraad van het artikel.
Prettige site, marktcomforme prijzen aan de scherpe kant.
Ook ervaring gehad met de garantie service, prima verlopen, no nonsense.

Verzending

BInnen binnen afgesproken termijn. Ove rhet product wat in backorder was kon totaal geen indicatie van levertijd, of uberhaupt levering gegeven worden. Op de site stond echter wel een (wat langere) termijn vermeld. Dit kan duidelijker (bv, in backorder, levertijd onbekend)

Klantenservice

Klantenservice snel bereikbaar. Garantie van een machine werd via gereedschapscentrum ri leverancier (makita) snel geregeld.
Duurde wel zo'n drie weken, zal eerder aan de fabrikant gelegen hebben.

Algemeen

Perfecte keuzemogelijkheid van het gewenste product. Duidelijke bestel en betalingsmogelijkheid, snelle afhandeling en bezorging van de bestelling.

Verzending

Belofte wordt accuraat nagekomen.

Klantenservice

Als je de twee eerste beoordelingen uitstekend vindt dan moet de klachten/klantenservice ook uitstekend zijn. Kortom als klant krijg je waar voor je geld.

Algemeen

De laagste prijzen die ik kon vinden, uiterst vriendelijke service en men denkt goed met je mee wat je wensen betreft. Absolute aanrader!
De levering was wel iets aan de late kant, maar dat was wegens omstandigheden goed te begrijpen en het is zeer goed en leuk afgehandeld.

Algemeen

Goede communicatie, scherpe prijzen. 100 dagen kosteloos retourneren. Bij dit bedrijf krijg je als klant een goed gevoel.

Verzending

Snel en toezeggingen worden nagekomen

Klantenservice

Op mail wordt snel en correct gereageerd

Scorekaart voor Gereedschapcentrum.nl

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie