Gereedschapcentrum.nl

Gebruikers over webshop Gereedschapcentrum.nl

Review toevoegen
Verzending: Score: 1

Algemeen

De website is overzichtelijk, het assortiment is erg uitgebreid en de bestelling en betaling gingen verder vlekkeloos. Zoekfunctie is niet denderend. Assortiment is weliswaar breed, maar wel frappant dat sommige vrij standaard toebehoren van elektrisch gereedschap (in mijn geval Makita snelspangeleideklemmen, een zaagblad en een aantal Makita kits) hier niet te krijgen zijn en elders wel. Filteropties houden ook niet over.

Verzending

Bij gereedschapcentrum een Makita kit van een accu invalcirkelzaag + dubbele acculader + zaagblad + geleiderails + accu's gekocht. De "verpakking", of liever gezegd, wat daar voor door moet gaan, is zonder meer bedroevend. Makita Mbox strak in de doos, accu's, acculader en de rest daar gewoon "los bovenop gestort". In de doos één los plastic zakje (geen bubbels o.id.) dat bij navraag voor de standaard transportbeveiliging door moet gaan.

Dat lege zakje (zeg maar: volume boterhamzakje) doet echt werkelijk helemaal niets. Wel eens van schelpen, plasticbubbels en soortgelijk vulmateriaal gehoord, gereedschapcentrum?

Er is niets echt kapot, maar dat is meer mazzel dan iets anders. Verder is alles gebutst en bekrast door het los in de doos rondstuiteren.

Doos was tenslotte ondersteboven ingepakt met verzendlabel op de onderkant van de doos. MBox zat echter wel weer "right-side up" in de doos. Dat heeft ook niet meegeholpen, tijdens vervoer lijkt de doos soms rechtop, soms ondersteboven vervoerd te zijn.

Navraag bij klantenservice chat levert op dat dit vrij normaal is, al gebruikt men normaalgesproken naar zeggen wel iets meer plastic. "Het is gereedschap en kan wel wat hebben." Nou, daar ben ik het dus niet mee eens, ik maak graag zelf de eerste krassen op mijn gloednieuwe spullen, dank u. Medewerker komt daarna wel terug op uitspraak en biedt excuses aan, maar dit is wel enigszins tekenend voor hoe men er aldaar tegenaan kijkt. Aanbod van €5,- korting op een volgende bestelling heb ik resoluut geweigerd. Daar ging het me überhaupt niet om en eerlijk gezegd vindt ik €5,- compensatie voor "alvast voor mij lelijk gemaakt" gereedschap met een waarde van €811,06 bijna beledigend. Retourneren wordt ook nog aangeboden, maar het gereedschap is direct nodig dus de keus is, of deze week niet meer klussen, of de krassen en butsen accepteren. Tandenknarsend kies ik voor het laatste.

Al met al: Men mag bij gereedschapcentrum wel wat verbeteren aan de verpakkingswijze. Dit lijkt echt helemaal nergens op.

Klantenservice

Medewerker stelt in eerste instantie

"Het zij allemaal professionele artikelen die wel tegen een stootje kunnen :)"

Biedt later wel excuses aan nadat ik mijn ongenoegen laat blijken.

Verder beschouw ik het aanbod van €5,- korting op een volgende bestelling als bijna beledigend.

Afsluitend wil ik vooral dat men iets met (opbouwende) kritiek doet. Laat ik het zo zeggen: Het zou mij zeer, maar dan ook zeer sterk verbazen als men aldaar iets aan de verpakkingswijze gaat aanpassen.

Algemeen

AVOID these thieves. After paying and waiting, they notify me that my order is delayed by 5 months. I request cancellation of the order and immediate refund.
<br/>They respond that a refund can take 5 days, but that was 3 weeks ago. Contacting them is pointless, they won't do anything.
<br/>Worst customer service I've experienced in the Netherlands. Disgraceful!

Klantenservice

Customer service is horrible. The chat agents don't know anything, don't care and won't or can't DO anything. Their finance "department" won't process a refund, so you get nothing. They will simply steal your money and ignore you.

Algemeen

Op 20 mei deed ik een bestelling bij Fixami/Gereedschapcentrum ter waarde van 460 euro.
Op 26 mei mailde ik omdat ik geen bevestigingsmail ontvangen had. Geen antwoord…
Op 3 juni mailde ik met de vraag om de goederen die op voorraad zijn alvast te versturen. Geen antwoord…
Op 11 juni mailde ik hen opnieuw met de vraag om binnen de 5 dagen (zoals ze beloven op hun site) me een antwoord te sturen. Geen antwoord…

Ieder zichzelf respecterend bedrijf weet dat een goed contact met klanten een essentiële dienstverlening is. Corona of niet, als je na 4 weken en evenveel mails geen antwoord krijgt, dan voldoe je niet aan deze minimum dienstverlening, wat er voor zorgt dat het vertrouwen van mijn kant opraakt. Dan beloof je maar niet dat mails binnen de 5 dagen worden beantwoord. Dat ze wel de tijd hebben om te reageren op shopreviews toont alleen maar aan dat ze het beperken van imagoschade belangrijker vinden dan echte klantenservice.

Dit is de laatste keer dat ik bij Fixami/Gereedschapcentrum bestel. Klium en Toolnation hebben in coronatijd wel hun zaken op orde, dus allen daarheen! Wellicht zijn dat gezondere bedrijven dan Fixami en zou ik alleen al daarom aanraden om niet meer bij Fixami/Gereedschapcentrum (zelfde bedrijf, andere naam) te bestellen. Gaan ze failliet, dan mag je fluiten naar je centen als je een bestelling lopen hebt. En weet dat je als klant nooit een faillissement ziet aankomen.

Klantenservice

Er is geen sprake van klantenservice, want mails blijven onbeantwoord.

Bpje Karma 5,69K
Verzending: Score: 3

Algemeen

Bestelling ging prima alles geleverd net retour beleid. Bij eerdere bestelling na lang wachten zelf maar aangegeven dat ik wel een alternatief product wou. Kreeg ik wat korting op het andere product (moest nog wel bijbetalen)

Verzending

Prima verpakt en als het er is, redelijk snelle levering.

Klantenservice

Irritante wachtmuziek en veel te lang wachten paar keer gebeld altijd meer dan 8 wachtende.

Had een ding verkeerd besteld en retour aangevraagd. Alles goed tot dat punt verstuurd en na een week kreeg ik het product weer terug. 30 min met irritant muziekje in de wachtrij gehangen waarna de medewerker niet begreep hoe dit kan. (kon niet bezorgt worden en is niet opgehaald dus het gaat terug) Dan moet je het maar weer versturen. (ze boden wel aan om het op te halen maar dan moet je de hele dag thuis zijn, niet echt een optie)

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Boorkop besteld, na weken wachten kreeg ik een bericht dat het niet lang meer zal duren. Omdat ik wilde weten hoelang nog, en waarom het zolang duurde, probeerde ik in contact te komen met de klantensercice, maar dat bleek veel moeilijker dan gedacht. Duidelijk een "bel ons vooral niet" beleid. Alles via mail afhandelen, zeer onpersoonlijk.

En mijn mail met vragen werd beantwoord met, "oke dan annuleren we het wel". Zonder reden of verdere uitleg. Prima voor mij, op dat moment, maar vind het wel een rare gang van zaken. En dan overal een 9 zien voor klantbeoordelingen, dat is niet terecht.

Telefonisch niet bereikbaar, erg onpersoonlijke benadering.

Klantenservice

Mijn product is geannuleerd, en dat is allemaal soepel verlopen verder. Alleen stukje persoonlijke benadering ontbreekt volledig. (context etc.)

Algemeen

De webshop kwam ik tegen toen ik opzoek was naar een bouwradio en bij Gereedschapcentrum heb ik hem gevonden voor een zeer nette prijs.

Verzending

Gisteren besteld vandaag al binnen. Alleen jammer dat er geen nederlandse handleiding bij zit maar die heb ik gelukkig kunnen downloaden van de makita website zelf.

Klantenservice

Had eerst 1 besteld maar die kon niet afgeleverd worden omdat ik was werken en na 2de poging ging hij automatisch retour. Na facebook contact via Messenger en en een telefoontje beide netjes te woord gestaan en Heb ik besloten hem te annuleren en opnieuw 1 te bestellen (gelijk ook maar een slag luxer)op adres van vrienden van mij die thuis zijn morgen en dan haal ik hem daar vandaan. Dus tot nu toe super tevreden hoe alles verloopt. ...........

Inmiddels is hij afgeleverd en heb ik hem daar weg gehaald.

Verzending: Score: 1

Algemeen

ik heb op 24 maart een maclite lamp besteld maar tot op heden nog niet geleverd.
ik heb wel 135 euro betaald maar leven doen ze niet op hen website staat voor 22.59 besteld volgende dag geleverd maar dat is een leugen.
ik bestel hier nooit meer en overweeg rechtelijke stappen te nemen om mijn geld terug te krijgen.

Verzending

leggen de schuld bij postnl.
Ik heb postnl gebeld maar hun hebben de bestelling niet binnen gekregen.
je krijgt wel een track en trace code dit doen ze om je zoet te houden want uitleveren aan postnl doen ze niet

Klantenservice

Heb met de klanten service gebeld maar schepen je af met je wacht maar iets uitzoeken doen ze niet.

Algemeen

ik.heb vorig jaar een DEWALT combi pakket gekocht bij Gereedschapcentrum.nl dat was ook al super

snelle service
snelle levering ( smorgems besteld en ik had het in de avond nodig )
alles top

gewoon top

Klantenservice

als.je al een vraag hebt (maar eigelijk is alles zo duidelijk dat her niet nodig is )of als je graag tog nog iets geweizigd wil hebben geen probleem

Algemeen

Scherpe prijs goedkoper niet gevonden volgende dag geleverd keurig verpakt, prima op de hoogte gehouden via mail.

Verzending

Bij een afhaalpunt laten bezorgen, je word keurig op de hoogte gehouden via de PostNL

Algemeen

Goede snelle levering van mijn bestelde producten. Producten zijn voordelig geprijsd ten op zichte van een bouwmarkt. Het zat netjes verpakt en ik had het de dag na mijn bestelling al in huis

Verzending

Het was een snelle levering, de dag na bestelling lag het pakket klaar op het door mij aangegeven PostNL pakket punt

Algemeen

Overzichtelijke site, ruim assortiment (misschien wel te veel), snelle betaling en orderverwerking. Goede informatie via mail.

Verzending

Bestelde product was eerder leverbaar dan op de site was aangegeven. Maar er werd wel een verkeerd product (verkeerd type) toegezonden.

Klantenservice

Éen keer gechat met advies retourformulier in te vullen. Dit heb ik gedaan en vervolgens kwam een mail om het nog eens toe te lichten. Waarom niet direct gevraagd om het verkeerde product de retourneren. Nog geen antwoord gehad om mijn extra toelichting. vervolgens weer gechat en er werd gewoon niet op gereageerd. Telefonisch was gereedschapscentrum ook niet bereikbaar.

Algemeen

Verpakking bleek niet van de machine te zijn, die ik had besteld. Was behoorlijk geplakt en gedeukt, deze verpakking. Mogelijk een 2e kansje. De machine was dus een ander type dan in de doos. Teruggestuurd en wacht op het retourgeld.

Verzending

Niet geleverd wat was besteld. Need I say more? Jammer, maar helaas.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Op zich duidelijke website waar ik heen geleid werd door Google.Mijn product was makkelijk te selecteren en ook de betaling ging vlot.

Verzending

Het bestelde product bleek een veel langere levertijd te hebben als bij de bestelling werd aangegeven. De pomp die ik besteld had was verpakt in 2 in elkaar geschoven over-dozen die niet eens vastgeplakt zaten, verdiend zeker geen schoonheidsprijs.

Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Ik kreeg aanvankelijk een 2e kansje toegestuurd, dit ondanks dat ik een nieuwe had besteld. Het bleek dat de machine al terug was geweest ter reparatie en vervolgens - in een zwaar beschadigde verpakking - aan mij werd opgestuurd. De machine bleek wederom beschadigd te zijn. Na wat heen en weer gepraat een nieuwe gekregen waarbij de oude opgehaald zou worden. Wat blijkt: de transporteur had het verkeerde adres opgekregen. Uiteindelijk komt het allemaal wel goed, maar een schoonheidsprijs verdient dit niet.

Verzending

Zie bovenstaande toelichting; de machine arriveerde in een zwaar beschadigde verpakking (en inhoud) dus.

Klantenservice

Eerst kort een chat gehad; werd toen doorgezet naar een andere collega via Whatsapp. Dit verliep goed

Algemeen

Op Marktplaats aan het zoeken geweest naar een Makita combihamer. Ik kwam terecht bij gereedschapcentrum.nl en zij hadden het gereedschap dat ik nodig had tegen een nette prijs met daaraan gekoppeld een vlotte levertijd. Besteld. Niks op aan te merken. No nonsense.

Verzending

Gewoon heel vlot. TNT bracht mijn bestelling keurig op tijd.

Klantenservice

Had de machine midden in de nacht besteld en betaald. Kon niet direct een ontvangstmail vinden en chatte daar de volgende dag vroeg over. Niks aan de hand en alles draaide daarna zoals het moest.

Algemeen

Bestelling verloop ging prima, ze waren de goedkoopste, met prima beoordelingen. Dat is de reden dat ik hier besteld heb.
Pakket kwam ook snel aan, dik in orde

Verzending

Goed verpakt, niets op aan te merken.

Algemeen

Betreft Powerfile KA900E van Black & Decker.
Stofzak nr. 13 zit er niet bij WEL de bijbehorende Deflector nr. 15
Van uitgaande dat de Deflector uitsluitend bestemd is voor gebruik met stofzak

Verzending

Snelle levering, netjes verpakt.

Verzending: Score: 4

Makita boor schroef machine DDF446 zonder accu. werkt prima. nieuwe machine
gewoon via internet besteld. goede prijs

Boor kwam na 5 dagen

Algemeen

snel! snel! snel! snel! snel! snel! snel! snel! snel! snel! snel ! snel ! snel ! snel !

snel !

Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Een aantal opmerlkingen. Zeer ruim aanbod alleen moet je bij bestellen goed opletten of een product direct of later geleverd zal worden. Al het bestelde wordt in 1 zending verstuurd. Niet alles is even scherp geprijsd. Maar goed dat hoeft ook niet. Overigens zat er geen pakbon of iets dergelijks bij. Vreemd want stel dat er iets ontbreekt dan is er geen relatie te leggen met hetgeen is verzonden. Het komt allemaal net een beetje te amateuristisch over. Gereedschapscentrum bestaat 10 jaar maar ik vraag me af of men de verzendlogistiek wel goed op orde heeft. Overigens is de informatie na het plaatsen van de bestelling wel goed.

Verzending

Omdat 1 product niet direct geleverd kon worden, werd gewacht tot alles in 1 keer geleverd kon worden. Ik kreeg na 6 dagen een doos met de bestelde producten. Maar de takkenschaar paste er niet in, dus was er een gat in de doos gemaakt waar het mes doorheen stak!! Uiterst gevaarlijk. Niet alleen voor de medewerkers van gereedschapscentrum en de klant maar alle mensen in het verzendketen lopen een niet gering risico.

Klantenservice

Via de info@ een mail met foto van het mes van de takkenschaar dat uit de doos stak gestuurd, met de opmerking dat deze wijze van verpakken zeer gevaarlijk is. Krijg no-reply mail terug dat men op de info@ mail niet reageert. Wordt verwezen naar de website voor online vragen. Maar daar kan ik geen foto bijvoegen.

Scorekaart voor Gereedschapcentrum.nl

Algemeen Score: 3
Verzending Score: 3.5
Klantenservice Score: 2.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie