Hi-Fi Klubben

Gebruikers over webshop Hi-Fi Klubben

Review toevoegen
Verzending: Score: 4

Algemeen

Een tweetal producten besteld. In prima staat ontvangen.
Een product teruggestuurd, bestel fout mijn kant, wat heel soepel werd afgehandeld (hulde).

Verzending

Bestelling via shop liep naar wens.
Ik kreeg eerst geen track&trace email. Daarop een vraag gestuurd via de email. Even later kwam de track&trace alsnog. Mogelijk was ik te ongeduldig..?

Klantenservice

Een product was niet goed, ik had verkeerde maat besteld. Kon ik zonder probleem terugsturen naar een antwoordnummer(!). Dus geen verzendkosten. helemaal TOP.
Geld stond na een aantal dagen op mijn rekening, werd vooraf nog aangegeven via een email. Kan niet beter.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ik wilde een koptelefoon terugsturen. Aangezien ik de doos even niet kon vinden, belde ik om te vragen hoe het zat. Mij werd verteld dat ik dan een deel van het bedrag terug zou krijgen, en dat als ik een mailtje zou sturen ik te horen kreeg hoe hoog dat bedrag zou zijn.

Dat mailtje gestuurd, maar nooit een reactie op gehad. Na een paar weken een herinnering gestuurd, en toen werd mij verteld dat zonder een doos retouren niet mogelijk was, en dat de retourperiode al was verlopen.

Zowel mijn eerste mailtje als het telefoongesprek vielen ruim binnen de retourperiode. Dit is dus genegeerd, om vervolgens te claimen dat de retourperiode verlopen was. Niet zo gek als je niet reageert.

Klantenservice

Na weken nog geen reactie gehad. Hierdoor verliep de retourperiode, en toen ik nogmaals mailde werd me verteld dat de retourperiode is verlopen.

Verzending: Score: 3

Algemeen

Duidelijke webshop met bijzonder nette voorwaarden, met name vijf jaar garantie en de laagste prijs garantie en eventuele compensatie vind ik bijzonder goed. Dat is wat mij betrefd zeker vijf sterren waard, maar de verzending was vertraagd zonder enige communicatie van de winkel, dat is zeker een minpunt. 4,5 ster heb daarom afgerond toch nog vijf sterren omdat ik daarna erg goed ben geholpen door de klantenservice (Olaf & Marko).

Verzending

Woensdagavond besteld. Vrijdag zou het product geleverd worden. Ik had op vrijdag nog geen track & trace code ontvangen. Zelf contact opgenomen: bestelling was in het systeem blijven hangen.

Klantenservice

Eerste contact via whatsapp kon beter. Contact via mail n.a.v. prijsdaling was super. Nette oplossing geboden en me zelfs nog gebeld. Communicatie extreem vlot. Ondanks het whatsapp gesprek toch uitstekend.

Algemeen

Fijne winkel, ook de fysieke vestigingen hebben veel op voorraad. Ook producten die de 'grotere spelers' niet hebben

Klantenservice

Goede klantenservice, snel bereikbaar via oa. Whatsapp

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Ik heb een garantieaanvraag ingediend voor een sennheiser koptelefoon. Dit heb ik vorige week dinsdag gedaan. Tot op heden nog geen enkele reactie gehad. Afgelopen weekend een reminder gestuurd maar ook hier nog geen reactie op. In deze tijd van 24 uur economie een slechte ervaring. Volgende keer toch weer coolblue

/edit: wel netjes men nam contact op (ik denk naar aanleiding review). Ik heb de mails doorgezet (was zaterdag) maar wacht nu weer op een reactie

Klantenservice

Zie hierboven. Ik krijg tot nu toe geen enkele reactie. een 'nee sorry zoek het maar uit' heb ik nog liever dan geen enkel taal nog teken. Dit zie ik alleen bij partijen die bijna failliet zijn

Algemeen

Moest met spoed een nieuwe AV Receiver hebben dus vond hem bij HiFi Klubben op de site voor een aantrekkelijke prijs en wat mij helemaal over de streep trok was toch wel de 5 jaar garantie.Helaas op de site uitverkocht dus de dichtstbijzijnde winkels gebeld en eentje had hem nog op voorraad maar wel met een geopende doos wat ik wel vreemd vond maar was volgends de verkoper alleen gedaan om iets te checken want het showmodel stond nog gewoon in de winkel en dat klopte idd.Kreeg 2 opties van Klubben,optie 1 korting...optie 2 deze receiver meenemen naar huis en dan zou hij de receiver opnieuw bestellen kon ik hem omruilen voor eentje met een dichte doos...ik heb optie 1 gekozen want de receiver was gewoon gloednieuw en als hij niks had gezegd had ik het niet eens gemerkt dat ie open was geweest..Top zaak gewoon!!!5 jaar garantie omdat ze in hun producten geloven, nogmaals top!!!

Algemeen

contact gehad voor de bestelling, (die door een andere partij compleet verprutst was)
of deze ook op Zaterdag met de 24u bestelling bezorgd kan worden, en dat was geen probleem.

Verzending

Zij versturen de doos goed verpakt, dat je zeker weet dat deze niet onderweg is geopend,
en netjes binnen 24u afgeleverd

ik vindt het jammer dat andere shops soms de dozen onverpakt of niet eens dicht ge-taped versturen, blijkbaar is dit een trend.
gelukkig is dit bij Hi-Fi Klubben beter geregeld

Algemeen

Beste winkel voor audioproducten. Maar liefst 5 jaar garantie op alle producten. Medewerkers zijn vriendelijk en experts op het audio gebied. Ik koop al mijn audioproducten bij deze winkel vanwege de goede service.

Klantenservice

Na 1 dag kwam ik erachter dat mijn koptelefoon een mankement had. Ik ben toen naar de winkel gegaan en dit werd goed opgelost door mij een nieuwe koptelefoon te geven.

Algemeen

Hle mooie en fijne winkel met heel vriendelijk personeel!! Fijn dat ik ook eerst mocht testen voor dat ik het kocht

Hele vriendelijke mensen

Algemeen

Goed geholpen in de winkel en de producten hebben concurrerende prijzen. Daarnaast is de pro-actieve houding omtrent 60 dagen laagste prijs garantie echt top.

Winactie

Algemeen

Makkelijk bestelling, Headsets snel kwam naar huis, maar er was problemen. want bestellingen waren te veel, dus ik 2 dagen extra moest wachten. Over headsets. Er is FKING AWESOME !

Algemeen

Enkele speakers geluisterd in de winkel. Behulpzame medewerker, nam de tijd voor me, en hij kon snel van speakers switchen zodat je het verschil in klank goed kon horen. Prima ervaring dus, daarom speakers direct in de winkel gekocht en meegenomen.

JSTPS Karma 20,4K
Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 0

Vroeger veel spullen gekocht en altijd goed geholpen. De laatste tijd niet meer. Laatst wilde ik nog wat kopen na dit getest te hebben bij hifiklubben, maar dit was niet op voorraad. Ik besloot het ergens anders te kopen. Nu was er iets vreemds aan de hand met het object en dus ging ik naar hifiklubben om te kijken of het bij hun demo model hetzelfde is omdat ik toch in de buurt was. Dit bleek zo te zijn. De quality control is blijkbaar niet zo strikt.

Nadat men erachter kwam dat ik het object niet daar had gekocht toen we een kort praatje maakten over wie de importeur is, werd ik onbeschoft behandeld door een medewerker en de winkel uitgejaagd.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Een deel van het personeel is alleen maar verkoper en dus geen audio purist. Dan krijg je dit. Zo besef je toch wel dat ze er zijn wanneer je wat moet hebben, maar wanneer er door omstandigheden niet gekocht wordt, heb je een totaal andere medewerker voor je.

Ik hoop dat in de toekomst alleen nog experts in de winkel staan, voor de mensen die nog wel naar de winkel komen. Nu is het soms alsof je de klantenservice belt van de mediamarkt en een simpele student met bijbaan en aflopend contract zonder enig idee te spreken krijgt.

Ik ben nu hartstikke blij dat ik het product hier niet gekocht heb.

Klantenservice: Score: 0

In de btw dagen de denon x1300w besteld. Zeer snel geleverd. Netjes verpakt. Erg duidelijke website.

Algemeen

Goede uitleg en ook de mogelijkheid om ze eerst te beluisteren. Ook krijg je tot 90 dagen luister garantie top.

Verzending

Direct mee nemen of thuis bezorgen mogelijk.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 0

Op 26-01-2017 wilde ik voor mijn vriendin een tv kopen ivm 21% actie van Hifi Klubben. Aangezien ik dicht bij het centrum werk dacht ik ik ga in de pauze even heen om de betreffende tv te bekijken en te bestellen zodat het bezorgd kan worden een paar dagen later(liefst zaterdag). De verkoper van Hifi klubben zegt vervolgens dat het hem te veel moeite kost om te bestellen, naar zijn winkel te laten komen en vervolgens naar mijn vriendin te sturen en ik moest het gewoon bestellen via de site. Ik vind dit waardeloze klantvriendelijkheid omdat ik vind dat de koop gewoon beklonken had moeten worden zonder fratsen. Als ik het had willen bestellen via internet had ik ook gewoon van te voren kunnen doen. Ik wilde de tv gewoon zien en daarna de koop beklinken zonder fratsen. Zonde want heb hem nu besteld bij Coolblue en wordt het zaterdag bezorgd. Jammer HIFI Klubben, gemiste kans!

Algemeen

Site is overzichtelijk.Eigenlijk altijd wel leuke aanbiedingen en een outlet gedeelte. In de winkel in Rotterdam heb ik naar de receiver/speaker combinatie kunnen luisteren die ik op het oog had (receiver moest er apart voor aangesloten worden).
Ik heb geen auto, dus vanuit de winkel laten versturen.

Verzending

Vanuit de winkel laten versturen, de volgende dag had ik het in huis. Ik vermoed dat het is om te voorkomen "dat het van de wagen valt", maar de receiver was extra verpakt in een blanco omdoos, de speakers waren verpakt in bruin pakpapier. Dat vind ik persoonlijk wel een prettige gedachte.

Klantenservice

Ik ben in de winkel prima geholpen. De medewerker wees me er zelf op dat hij de receiver voor dezelfde aanbiedingsprijs kon aanbieden als bij hun collega's verderop in de straat.

Algemeen

Een speciaalzaak die datzelfde woord hoog in het vaandel heeft, en in alles wat men er doet, uitdraagt. Een aanrader met een hoofdletter A.

Verzending

Zelfs een hoogwaardig kwalitatief product kan defect raken. Dat weten ze bij Hifi Klubben maar al te goed, en daarom wordt er standaard 5 jaar garantie op alle producten gegeven.

Klantenservice

Raakt het gekochte product binnen die tijd toch defect, dan wordt dit uiterst klantvriendelijk opgelost. In mijn geval bleek de versterker die ik begin dit jaar had aangeschaft, ineens geen geluid meer te geven. Bij een bezoek aan de winkel (op mijn eigen initiatief in plaats van een belletje), was mijn uitleg dat ik momenteel niet over een auto beschik, een directe reden voor de dienstverlenende verkoopmedewerker om toe te zeggen de versterker wel even op te komen halen. Zo gezegd, en precies op het afgesproken tijdstip gedaan. Ook al is de versterker momenteel nog in reparatie, hierbij alvast hulde!

Scorekaart voor Hi-Fi Klubben

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 3 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg