Hi-Fi Klubben

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Enkele speakers geluisterd in de winkel. Behulpzame medewerker, nam de tijd voor me, en hij kon snel van speakers switchen zodat je het verschil in klank goed kon horen. Prima ervaring dus, daarom speakers direct in de winkel gekocht en meegenomen.

JSTPS Karma 18,2K
Klantenservice:

Vroeger veel spullen gekocht en altijd goed geholpen. De laatste tijd niet meer. Laatst wilde ik nog wat kopen na dit getest te hebben bij hifiklubben, maar dit was niet op voorraad. Ik besloot het ergens anders te kopen. Nu was er iets vreemds aan de hand met het object en dus ging ik naar hifiklubben om te kijken of het bij hun demo model hetzelfde is omdat ik toch in de buurt was. Dit bleek zo te zijn. De quality control is blijkbaar niet zo strikt.

Nadat men erachter kwam dat ik het object niet daar had gekocht toen we een kort praatje maakten over wie de importeur is, werd ik onbeschoft behandeld door een medewerker en de winkel uitgejaagd.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Een deel van het personeel is alleen maar verkoper en dus geen audio purist. Dan krijg je dit. Zo besef je toch wel dat ze er zijn wanneer je wat moet hebben, maar wanneer er door omstandigheden niet gekocht wordt, heb je een totaal andere medewerker voor je.

Ik hoop dat in de toekomst alleen nog experts in de winkel staan, voor de mensen die nog wel naar de winkel komen. Nu is het soms alsof je de klantenservice belt van de mediamarkt en een simpele student met bijbaan en aflopend contract zonder enig idee te spreken krijgt.

Ik ben nu hartstikke blij dat ik het product hier niet gekocht heb.

Klantenservice:

In de btw dagen de denon x1300w besteld. Zeer snel geleverd. Netjes verpakt. Erg duidelijke website.

Algemeen

Goede uitleg en ook de mogelijkheid om ze eerst te beluisteren. Ook krijg je tot 90 dagen luister garantie top.

Verzending

Direct mee nemen of thuis bezorgen mogelijk.

Klantenservice:

Op 26-01-2017 wilde ik voor mijn vriendin een tv kopen ivm 21% actie van Hifi Klubben. Aangezien ik dicht bij het centrum werk dacht ik ik ga in de pauze even heen om de betreffende tv te bekijken en te bestellen zodat het bezorgd kan worden een paar dagen later(liefst zaterdag). De verkoper van Hifi klubben zegt vervolgens dat het hem te veel moeite kost om te bestellen, naar zijn winkel te laten komen en vervolgens naar mijn vriendin te sturen en ik moest het gewoon bestellen via de site. Ik vind dit waardeloze klantvriendelijkheid omdat ik vind dat de koop gewoon beklonken had moeten worden zonder fratsen. Als ik het had willen bestellen via internet had ik ook gewoon van te voren kunnen doen. Ik wilde de tv gewoon zien en daarna de koop beklinken zonder fratsen. Zonde want heb hem nu besteld bij Coolblue en wordt het zaterdag bezorgd. Jammer HIFI Klubben, gemiste kans!

Algemeen

Site is overzichtelijk.Eigenlijk altijd wel leuke aanbiedingen en een outlet gedeelte. In de winkel in Rotterdam heb ik naar de receiver/speaker combinatie kunnen luisteren die ik op het oog had (receiver moest er apart voor aangesloten worden).
Ik heb geen auto, dus vanuit de winkel laten versturen.

Verzending

Vanuit de winkel laten versturen, de volgende dag had ik het in huis. Ik vermoed dat het is om te voorkomen "dat het van de wagen valt", maar de receiver was extra verpakt in een blanco omdoos, de speakers waren verpakt in bruin pakpapier. Dat vind ik persoonlijk wel een prettige gedachte.

Klantenservice

Ik ben in de winkel prima geholpen. De medewerker wees me er zelf op dat hij de receiver voor dezelfde aanbiedingsprijs kon aanbieden als bij hun collega's verderop in de straat.

Algemeen

Een speciaalzaak die datzelfde woord hoog in het vaandel heeft, en in alles wat men er doet, uitdraagt. Een aanrader met een hoofdletter A.

Verzending

Zelfs een hoogwaardig kwalitatief product kan defect raken. Dat weten ze bij Hifi Klubben maar al te goed, en daarom wordt er standaard 5 jaar garantie op alle producten gegeven.

Klantenservice

Raakt het gekochte product binnen die tijd toch defect, dan wordt dit uiterst klantvriendelijk opgelost. In mijn geval bleek de versterker die ik begin dit jaar had aangeschaft, ineens geen geluid meer te geven. Bij een bezoek aan de winkel (op mijn eigen initiatief in plaats van een belletje), was mijn uitleg dat ik momenteel niet over een auto beschik, een directe reden voor de dienstverlenende verkoopmedewerker om toe te zeggen de versterker wel even op te komen halen. Zo gezegd, en precies op het afgesproken tijdstip gedaan. Ook al is de versterker momenteel nog in reparatie, hierbij alvast hulde!

Scorekaart voor Hi-Fi Klubben

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 1 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg