Alternate Belgie

8.331 producten en 10.141 uitvoeringen

Review door Hugo Grauls , vrijdag 20 januari 2017 20:35

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Goede site en EXCELLENTE ondersteuning van de "Sales" voor bijkomende vragen over mogelijkheid tot aanpassing van oorspronkelijke bestelling

Klantenservice

Competent personeel dat de tijd neemt om advies te geven daar waar nodig

Review door ldubbelo , donderdag 19 januari 2017 15:55

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 4

De service is zeer goed en gedienstig.

Een toeslag van 1 pct (!) bij betaling met Mastercard is echter buitensporig en daarenboven volstrekt onwettelijk.

Het verbaast mij dan ook dat niemand zich daarover beklaagt.

Review door LennyPenny , dinsdag 10 januari 2017 20:16

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Overzichtelijke website, zonder problemen mijn Ducky Legend toetsenbord kunnen bestellen en betalen. Snelle levering, de volgende dag had ik hem al in huis. Wel raar dat dit product niet in de Tweakers pricewatch stond. Ik heb puur uit nieuwsgierigheid op de site van Alternate zelf gekeken of ze daar meer/andere toetsenborden hadden, anders had ik het nooit geweten

Verzending

's Namiddags besteld, de volgende dag rond de middag geleverd. Product zat deftig verpakt dus zeker geen klachten. Geen mening over klantenservice omdat ik deze nog niet heb moeten gebruiken.

Review door edeboeck , zondag 8 januari 2017 20:41

Algemeen

Had een SSD nodig voor inbouw in een laptop. Eerst even met hun ondersteuning gebeld voor zekerheid i.v.m. caddy... snel iemand aan de lijn die technisch onderlegd en zeer vriendelijk was. Goed advies gekregen.

Verzending

Daags nadien reeds geleverd in correcte verpakking.

Klantenservice

Zoals eerder gezegd was de klantenservice top (zie "algemene beoordeling"), ondanks de periode waar de bezetting waarschijnlijk lager lag (tussen Kerstmis en nieuwjaar)

Gepost door AlternateBE, maandag 9 januari 2017 09:18

Bedankt voor jouw review, het was een plezier om te lezen

Review door Hans886 , zaterdag 31 december 2016 15:48

Algemeen

Een zeer aangename winkel met mooie demo-opstellingen. Telkens worden we goed onthaald door vriendelijk personeel dat erg veel technische kennis heeft, en weet waarover ze spreken.

Klantenservice

De service is zeer goed, zowel IRL, over de telefoon als via e-mail.

Gepost door AlternateBE, maandag 2 januari 2017 08:58

Bedankt voor de lovende woorden, tot snel in onze showroom of webshop!

Review door Lowe. , vrijdag 30 december 2016 20:51

Algemeen

Ik heb vandaag de showroom bezocht van Aarstelaar, vanaf het moment dat we toegekomen zijn hebben we 5 minuutjes moeten wachten voordat we verdergeholpen werden. Ik plaatste mijn bestelling in de showroom zelf en 10 minuten later rolde de doos met onderdelen al het magazijn uit. Alternate zal zeker mijn vaste shop zijn voor het aankopen van mijn computer onderdelen. Een echte aanrader!!!

Verzending

Heb al eerder producten besteld en ben er vrij tevreden over.

Klantenservice

Je word meteen verdergeholpen door een van de personeelsleden die duidelijk kennis hebben van zaken.

Gepost door AlternateBE, maandag 2 januari 2017 08:58

Bedankt voor jouw review!

Review door Mortin , vrijdag 30 december 2016 01:22

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 5

Goede service, Veel in vooraad en op tijd geleverd.
Ook veel keus in pc onderdelen om je ultieme pc samen te stellen.

Gepost door AlternateBE, vrijdag 30 december 2016 09:29

Dat horen we graag, bedankt!

Review door L1n30s , woensdag 28 december 2016 10:28

Algemeen

Betaalproces is duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk. Betaling met Paypal mogelijk en dat ging zťťr vlot.

Verzending

Zoals beloofd, voor 22u besteld morgen in huis ! Altijd mooi verpakt om het product te beschermen.

Geen opmerkingen.

Gepost door AlternateBE, woensdag 28 december 2016 11:12

Dat horen we graag, bedankt! Fijne feestdagen.

Review door secure59 , vrijdag 23 december 2016 10:38

Algemeen

Zeer veel mogelijkheden tot betalen, overschrijven, bancontact, visa mastercard,
paypal, dadelijk verwerkt, track en trace.

Verzending

Zeer goede service, zeer behulpzaam en vriendelijk, doos en printer waren beschadigd bij levering, binnen 2 dagen een nieuwe printer aan de deur.
Kan niet beter, zeker aan te bevelen.

Klantenservice

Zie hierboven en het wordt duidelijk.

Review door Raverken , woensdag 21 december 2016 16:52

Algemeen

I heb vorig jaar een mechanisch toetsenbord gekocht van Ducky (snel en tijdig geleverd). Na een jaar bleken er een paar ledjes kapot te zijn en nam ik contact op met Alternate. Tot mijn verbazing deden ze niet moeilijk en mocht ik kosteloos mijn toetsenbord opsturen te controle. Kort daarna telefoon dat het idd niet normaal was dat de ledjes stuk waren en dat ik mijn geld terug kreeg. Omdat ik zo snel mogelijk een gelijkaardig toetsenbord wou, besloot ik een nieuw toetsenbord bij hen te bestellen en de volgende dag lag het al in de bus.

Het was een bijzonder aangename ervaring en de mensen van Alternate waren heel vriendelijk en behulpzaam. Dit wordt mijn standaard winkel voor PC onderdelen.

Verzending

Zowel het oorspronkelijke toetsenbord als het nieuwe toetsenbord waren allebei de volgende dag aangkomen.

Klantenservice

Ongelooflijk onder de indruk over de vriendelijkheid en efficiŽntie van deze shop!!!

Review door freddeket , maandag 19 december 2016 20:35

Algemeen: Score: 1 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 3

Algemeen

Vorige week werd mij beloofd dat begin deze week mijn Samsung Galaxy S7 deze week zou geleverd worden. Na gebeld te hebben vandaag, bleek dat er 'problemen' waren met de leverancier en dat het mobieltje pas volgende week geleverd kan worden.
Een webshop slaagt er in om een levertijd van +14 dagen te hebben, terwijl er op de website beloofd wordt dat de GSM binnen 3-5 werkdagen geleverd kan worden.

Klantenservice

De klantenservice hoorde mij wel toe, maar kon geen duidelijk antwoord bieden wanneer de GSM geleverd kan worden.

Review door kangoo , maandag 19 december 2016 20:15

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 4

Vlotte service, prijzen zijn zeker in orde en een ruim aanbod.
Alternate is mijn eerste stop voor computermateriaal.
Misschien net iets vlotter opgaan met retour, maar zeker geen breekpunt.

Review door redgy , zaterdag 17 december 2016 05:51

Algemeen

de website is overzichtelijk en daardoor krijg je een correcte informatie, vlugge verzending , prima materiaal werkt perfect

vlug

Gepost door AlternateBE, maandag 19 december 2016 08:58

Bedankt voor jouw recensie, dat appreciŽren wij enorm!

Review door Veloman , maandag 12 december 2016 17:54

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Al regelmatig onderdelen gekocht. Prijzen zijn zeker concurrentieel en je hebt keuze uit verschillende merken om te kunnen vergelijken. Ook nog een ruim aanbod aan onderdelen voor 'oudere' systemen.

Gepost door AlternateBE, maandag 12 december 2016 17:57

Dat horen we graag, bedankt!

Review door HVM_k , vrijdag 2 december 2016 22:37

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 5 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Alternate geeft de optie om je pakketje in een pakketautomaat te laten leveren zodat je het 24/24 kan afhalen, super handig.
Prijzen zijn ook competitief en verzendkosten vallen goed mee.

Verzending

Snelle verzending en pakketje afhalen wanneer het jou past via een pakketautomaat.

Review door Cedlork , zaterdag 26 november 2016 20:42

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Hier kom ik het vaakst mijn pc onderdelen. Vaak goede prijzen en service, ik heb 1 keer een defect product ontvangen en kon de dag zelf een andere gaan halen en ik kreeg er een extraatje bij(pc schoonmaak compressorfles) . Zeer aangenaam dus

Verzending

Het is niet altijd mogelijk om uw bestelling na 1 dag te ontvangen, spijtig maar de levertijden zijn zeker toelaatbaar

Klantenservice

Toen ik thuis kwam na het kopen van een psu waar een fan wing was van afgebroken kon ik dezelfde dag nog een nieuwe gaan halen, en ik kreeg er een extraatje bij

Gepost door AlternateBE, maandag 28 november 2016 09:05

Bedankt voor jouw feedback, tot snel!

Review door LxxFxx , maandag 31 oktober 2016 10:31

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 0 Klantenservice: Score: 0

Steeds een professionele en vlotte bediening bij Alternate. Ook de prijs is iets gunstiger dan de concurrentie.

Gepost door AlternateBE, maandag 14 november 2016 17:30

Bedankt voor jouw recensie, dat appreciŽren we enorm!

Review door uSo-Dragon , zaterdag 29 oktober 2016 00:29

Algemeen: Score: 5 Verzending: Score: 4 Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Al meerdere keren bij alternate besteld sreeds goeie en correcte prijzen.
Bestelling, betaling en levering snel en correct.

Verzending

Levering was via postkantoor, eerste maal dat ikzelf dit zo toepas en dit was zeer positief ervaren. Op deze manier mis je zelf de postbode niet moest er niemand thuis zijn.

Gepost door AlternateBE, maandag 31 oktober 2016 08:58

Bedankt voor jouw recensie!

Review door LaserVision , zaterdag 29 oktober 2016 00:12

Algemeen: Score: 2 Verzending: Score: 1 Klantenservice: Score: 1

Algemeen

Vanuit Nederland twee harde schijven besteld uit de "Outlet".
Dezelfde avond de betaling rondgemaakt. Na 5 dagen de orderbevestiging gekregen met daarop beide HDs.

Verzending

Vervolgens een mail dat 1 HD niet meer leverbaar is. Ondertussen verkocht aan iemand anders!!!
Hoezo orderbevestiging?.
Voor de drive die aan iemand anders is verkocht m´n geld terug gekregen. De andere drive werd wel geleverd.
Zeer vreemde gang van zaken.

Klantenservice

Geen enkel begrip van customer service.
Voor mij reden om in de toekomst geen zaken meer met Alternate BE te doen.

Review door JeroenED , donderdag 27 oktober 2016 12:07

Algemeen: Score: 4 Verzending: Score: 3 Klantenservice: Score: 4

Algemeen

Tevreden over mijn custom built pc die ik bestelde bij Alternate. Zowel de levering als dienst-na-verkoop was in orde.

Verzending

De verzending gebeurde via DHL en was op zich wel in orde. Vond echter op het eerste zicht relatief vreemd 2 "grote" dozen te ontvangen. Een doos met de pc en een doos met de dozen van de onderdelen.
Het grootste mispunt vind ik de status van de bestelling die ontbreekt. Zo was mijn pc gedurende de ganse bestelling in verwerking bij de dienst logistiek terwijl deze eigenlijk werd opgebouwd door de bevoegde dienst. Ook toen deze afgewerkt was kreeg ik al een mail dat hij geleverd was met de nodige problemen en paniek.

Klantenservice

De klantenservice was in orde. Bij het verkeerd mailen en de nodige paniek heel snel een antwoord otnvangen. Ook het probleempje met de grafische kaart was goed opgelost. Jammer puntje is het ontbreken van een notificatie dat de mail werd doorgestuurd naar de klantendienst en dus het antwoord langer zou duren.

Gepost door AlternateBE, donderdag 27 oktober 2016 12:20

Hoi, bedankt voor jouw feedback! We zien u graag terug in onze showroom of op onze webshop.
1 2 3 ... 6

Scorekaart voor Alternate Belgie

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2