Alternate België

10.249 producten en 12.034 uitvoeringen
Alternate logo

Over ons
In België heeft Alternate, sinds haar start in 2007, een duidelijke stempel op de markt gedrukt. Met haar concept van een breed assortiment, snelle levering en lage prijzen, heeft ze als omnichannel-bedrijf in korte tijd een grote naamsbekendheid opgebouwd.
Online bestellen
Alternate is gekend als één van de grootste online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop der jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten zoals huishoudelektronica en gereedschap.
Showroom en service
Met eigen callcenters, showroom, technische dienst en helpdesk biedt Alternate België een totaalpakket voor B2C- als B2B-klanten waarmee wordt ingespeeld op de sterk groeiende e-commerce markt. Klantbegeleiding is voor ons zeer belangrijk, daarom investeren wij jaarlijks in onze eigen showroom.

Meer informatie over onze showroom vind je hier.

271645.jpg

Ma t/m vr:
Zaterdag:
271646.jpg
Blijf geïnformeerd
Wil je op de hoogte blijven van onze scherpste aanbiedingen en acties? Meld je dan nu aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief en volg ons op Twitter, Facebook en Instagram.

271667.jpg
263142.jpg
263143.jpg
263144.jpg

Scorekaart voor Alternate België

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 12034 producten, 18245 unsorted producten
Prijsindex België 93,5 (6,5% onder gemiddeld)