Alternate Belgie

8.783 producten en 10.625 uitvoeringen
Logo AlternateLogo Alternate

Over ons
Sinds 2007 is ALTERNATE met een ruim assortiment computers, componenten, randapparatuur en gaming producten actief in BelgiŽ. Door traditionele verkoopmethodes te combineren met nieuwe technologieŽn opereert ALTERNATE als e-logistics leverancier al jaren succesvol met een totaalpakket voor zowel particulieren als bedrijven.
Online bestellen
Op onze website www.alternate.be kan je terecht voor al je online bestellingen voor hardware-, software-, entertainmentproducten.
Direct na bevestiging van de betaling wordt de order verwerkt en zo snel mogelijk uitgeleverd. Indien je op een werkdag bestelt en alle artikelen voorradig zijn, wordt je bestelling reeds de volgende werkdag uitgeleverd.
Showroom en afhaalbalie
In onze showroom in Aartselaar presenteren wij de nieuwste producten op het gebied van computers, componenten, randapparatuur en entertainment. Onze verkopers helpen je graag bij het kiezen van de juiste producten en het plaatsen van je bestelling. Aan de afhaalbalie kan je tevens je online bestelling afhalen.
Meer informatie over onze showroom vind je hier.

Waarom kiezen voor alternate?
  • Voor 22u besteld? Morgen in huis!
  • Elke werkdag telefonisch bereikbaar tot 20u

Zaterdag:
09.30 - 17.30 uur
298882.jpg
Blijf geÔnformeerd
Wil je op de hoogte blijven van onze scherpste aanbiedingen en acties? Meld je dan nu aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief en volg ons op Twitter en Facebook.

271667.jpg
263142.jpg
263143.jpg
263144.jpg

Scorekaart voor Alternate Belgie

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 10625 producten, 28047 unsorted producten
Prijsindex België 97,4 (2,6% onder gemiddeld)

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One (Scorpio) Apple iPhone 8