Alternate Belgie

8.331 producten en 10.141 uitvoeringen
271625.jpg

Over ons
Sinds 2007 is ALTERNATE met een ruim assortiment computers, componenten, randapparatuur en gaming producten actief in BelgiŽ. Door traditionele verkoopmethodes te combineren met nieuwe technologieŽn opereert ALTERNATE als e-logistics leverancier al jaren succesvol met een totaalpakket voor zowel particulieren als bedrijven.
Online bestellen
Op onze website www.alternate.be kan je terecht voor al je online bestellingen voor hardware-, software-, entertainmentproducten.
Direct na bevestiging van de betaling wordt de order verwerkt en zo snel mogelijk uitgeleverd. Indien je op een werkdag bestelt en alle artikelen voorradig zijn, wordt je bestelling reeds de volgende werkdag uitgeleverd.
Showroom en afhaalbalie
In onze showroom in Aartselaar presenteren wij de nieuwste producten op het gebied van computers, componenten, randapparatuur en entertainment. Onze verkopers helpen je graag bij het kiezen van de juiste producten en het plaatsen van je bestelling. Aan de afhaalbalie kan je tevens je online bestelling afhalen.
Meer informatie over onze showroom vind je hier.

271645.jpg

Zaterdag:
09.30 - 17.30 uur
271646.jpg
Blijf geÔnformeerd
Wil je op de hoogte blijven van onze scherpste aanbiedingen en acties? Meld je dan nu aan voor onze wekelijkse nieuwsbrief en volg ons op Twitter en Facebook.

271667.jpg
263142.jpg
263143.jpg
263144.jpg

Scorekaart voor Alternate Belgie

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

ICTWaarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 10141 producten, 28688 unsorted producten
Prijsindex België 96,0 (4,0% onder gemiddeld)

Nintendo Switch Google Pixel Sony PlayStation VR Samsung Galaxy S8 Apple iPhone 7 Dishonored 2 Google Android 7.x Watch_Dogs 2